跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 33190


3041#
發表於 04-11-13 00:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

mm,
奶奶應該曉煲, thanks.

可以拮lone, 我明天去買針先...
頭先好百痴, 覺得阿b 好辛苦, 攪到自己lee 埋喊添...係因為我用開黃色個奶咀, 但醫生話滴奶得唔好, 咁我轉左用透明個隻2次, 阿b 係飲得快左, 仲多左添, 不過吐得亦快又多(之前用黃色好少吐奶), 掃風又耐d, 見阿b個樣又辛苦d, 仲打埋c egg...好心痛呀, 因要彈腳仔... :cry: :cry:


男爵府

積分: 6152


3042#
發表於 04-11-13 02:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

pekkle,,,,,你點知你個頭入左風呀???我而家日日用熱水沖涼,去到醫院又吹風,都吾知有無入到,???,乜吾係用針燒熱佢就可以吉LONE既咩??? 我係咪好老土???我係BB今奶之前換片片架,不過佢通常都會一路食,一路ALL,,所以抱佢一陣又要換過,但係我想佢食奶食得舒服D,所以屣片D都係咁換囉,

奀豬,,,,,,我都覺得你去私家醫生check埋好D架,QE真係吾係好店,我信吾過個D醫生,

GOGOMA,,,,,,如果係check胎水個野真係好痛,,我懷而過我未十穿水都比佢整穿 所以痛到喊係正常既,


男爵府

積分: 6152


3043#
發表於 04-11-13 03:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

MM,,,,,我老公都諗過係個邊租樓,,,我而家住個度係親戚租比我地,好平租,所以如果租去個邊,我地好難儲錢買樓架啦,

carol,,,,,,,睇黎要教下小寶寶一餐食多D架,一黎,應該三個鐘左右食一次嘛,二黎,D奶開左多過半個鐘就吾係咁好架,你試下BB食左奶你聞下你就覺架啦,好臭架,


男爵府

積分: 6152


3044#
發表於 04-11-13 03:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

頭先我死吾順氣囉返以前條牛仔褲黎試-----------都刀免強著到BOR, 就係個肚腩彈左出黎囉,著住衫都可以遮住,, 我諗到滿月著咩啦,


大宅

積分: 2549


3045#
發表於 04-11-13 06:23 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

kyleung,
你放心wor, 我弟婦都好似你甘9點幾先返到屋企, 不過姪仔(而家2歲幾)就超級黏佢, 初初識講野無耐, 一有人禁門鐘, 佢就話"阿媽呢, 阿媽放工返嚟la...", 只要佢阿媽係道, 就mud人都唔要, 淨係要佢阿媽, 連我嫂都話佢黏身. 所以話, 阿媽即係阿媽, 無人可以取代的.

kyleung 寫道:
因為你識我唔耐,0411佢地個個都知我成日在公司都OT到8-9點.其實預左第時佢會唔太痴我,因為對得少.


男爵府

積分: 5167


3046#
發表於 04-11-13 08:53 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

尋日囡囡打完針, 成晚係度扭計, 攪到我冇覺好訓呀.
我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10
該用戶已被刪除

3047#
發表於 04-11-13 09:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

3048#
發表於 04-11-13 09:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

3049#
發表於 04-11-13 09:53 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 165356


3050#
發表於 04-11-13 09:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

Karen** 今個星期三先去覆診先生話BB頭仔跟妳正常週數落, 至於佢幾時出世醫生姑娘笑笑口指住個肚「妳不如問下佢想幾時出世啦」,,, 真攪笑!!! 政府醫院如過了40週還未生, 一般最遲比多10日時間跟住就寫紙入院催生, 除非本身有其他唔舒服或毛病先係40週前催生。

[quote]
karen&angus 寫道:
gogoma,
點解你過左due date,仲要等十日先可以催生? 點解唔可以早d ?-(

絲,
我同你一樣到依家都好好彩無肚紋,希望生完之後都無啦! 你醫生有無同你講bb個頭仔落左幾多呀?


男爵府

積分: 6152


3051#
發表於 04-11-13 10:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

cng 寫道:
kyleung,
你放心wor, 我弟婦都好似你甘9點幾先返到屋企, 不過姪仔(而家2歲幾)就超級黏佢, 初初識講野無耐, 一有人禁門鐘, 佢就話"阿媽呢, 阿媽放工返嚟la...", 只要佢阿媽係道, 就mud人都唔要, 淨係要佢阿媽, 連我嫂都話佢黏身. 所以話, 阿媽即係阿媽, 無人可以取代的.

[quote]
kyleung 寫道:
因為你識我唔耐,0411佢地個個都知我成日在公司都OT到8-9點.其實預左第時佢會唔太痴我,因為對得少.
[/quote]
係吾係架,,


子爵府

積分: 12555


3052#
發表於 04-11-13 10:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

all, ma
早晨, 早晨,
昨晚食晚飯,食咗一半跟住超級胃痛, (肚臍對上個位) 痛到我c c 下,阿B係個肚到頂到成個肚都實'曬',
:cry: 好辛苦呀! :cry: :cry:
[size=small]My little baby Vivian !


琥珀宮

積分: 165356


3053#
發表於 04-11-13 10:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

變 態 印 傭   教 唆 巴 籍 男 友   淫 辱 僱 主 幼 女

【 本 報 訊 】 葵 涌 荔 景 昨 揭 發 一 名 印 尼 女 傭 夥 同 巴 基 斯 坦 籍 男 友 , 向 其 兩 歲 半 女 少 主 人 進 行 猥 褻 行 為 。 該 名 巴 籍 男 子 涉 嫌 強 迫 女 童 為 他 口 交 , 而 印 傭 則 在 旁 推 波 助 瀾 。 消 息 稱 , 女 童 父 親 近 日 見 女 兒 情 緒 不 穩 , 認 為 事 不 尋 常 , 昨 晨 突 然 從 外 返 回 進 行 突 擊 檢 查 , 發 現 除 印 傭 外 另 有 一 名 巴 籍 男 子 在 場 , 經 質 問 後 報 警 求 助 , 警 方 調 查 後 將 印 傭 及 其 男 友 拘 捕 帶 署 。   記 者 : 吳 國 威 、 劉 柏 麟


男爵府

積分: 6152


3054#
發表於 04-11-13 10:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

78ada ,,,,,,,,,,,,,,要少食多餐啦,我生之前都係一食野就痛,,吾知係咪BB頂住個胃,所以痛,,係呀,我想問仲坐緊月去吾去梁髮好呀??聽日滿月啦,都要整整佢啦,


琥珀宮

積分: 165356


3055#
發表於 04-11-13 10:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

年 半 被 調 區 荃 灣   元 朗   佐 敦   太 古 城
Walker Shop 涉 歧 視 分 娩 患 病 女 經 理


【 本 報 訊 】 大 型 連 鎖 鞋 店 Walker Shop 一 名 入 職 近 十 年 的 資 深 分 店 經 理 兼 組 長 , 因 分 娩 導 致 左 腿 血 管 閉 塞 而 不 良 於 行 , 產 假 後 被 僱 主 無 理 削 權 及 降 職 , 致 佣 金 收 入 大 減 , 更 在 一 年 半 內 調 區 五 次 , 加 上 上 司 不 體 諒 其 腳 患 , 反 責 她 工 作 慢 , 最 終 以 表 現 欠 佳 為 由 解 僱 , 令 她 心 靈 受 創 , 她 指 控 前 僱 主 違 反 《 殘 疾 歧 視 條 例 》 , 索 取 賠 償 。   記 者 : 羅 宇 光




原 訴 人 羅 美 珠 , 據 知 現 年 三 十 多 歲 , 日 前 透 過 平 等 機 會 委 員 會 入 稟 區 域 法 院 , 指 控 被 告 人 Walker Shop Footwear Limited 違 反 《 殘 疾 歧 視 條 例 》 , 索 償 十 三 萬 元 收 入 損 失 及 心 靈 創 傷 等 賠 償 。 被 告 公 司 發 言 人 昨 回 應 稱 , 原 訴 人 於 去 年 六 月 被 解 僱 後 , 公 司 與 她 在 和 平 的 氣 氛 下 達 成 協 議 , 賠 償 五 萬 元 給 她 , 故 此 對 羅 於 一 年 多 後 舊 事 重 提 , 並 興 訟 法 院 感 到 費 解 。

慘 被 削 權 收 入 大 減
根 據 入 稟 狀 , 原 訴 人 於 九 四 年 入 職 被 告 公 司 , 一 直 表 現 卓 越 , 多 年 來 屢 獲 頒 發 「 每 月 之 星 」 、 「 最 傑 出 領 袖 」 等 獎 項 , 升 至 資 深 分 店 經 理 兼 組 長 一 職 , 管 轄 兩 間 分 店 。
原 訴 人 於 ○ 一 年 十 一 月 誕 下 孩 子 , 但 分 娩 過 程 令 她 的 左 腿 血 管 閉 塞 , 產 後 不 良 於 行 , 但 她 已 知 會 僱 主 。 翌 年 一 月 產 假 結 束 後 恢 復 上 班 , 卻 無 故 被 調 到 荃 灣 分 店 , 更 遭 削 權 , 只 能 管 轄 一 間 分 店 , 導 致 佣 金 減 少 , 每 月 底 薪 連 佣 金 約 得 一 萬 五 千 元 。 她 後 來 更 被 削 去 組 長 之 職 , 只 任 資 深 分 店 經 理 , 收 入 再 打 折 扣 , 同 年 四 月 更 遭 一 名 上 司 批 評 工 作 慢 , 並 揶 揄 她 說 : 「 你 估 跛 唔 使 做 咩 ? 」






被 指 派 做 清 潔 工 作
同 年 五 月 至 十 月 , 她 先 後 被 調 到 元 朗 兩 間 分 店 及 佐 敦 分 店 , 又 於 去 年 六 月 被 調 至 太 古 城 分 店 工 作 , 在 一 年 半 內 被 調 區 達 五 次 之 多 。 其 間 , 她 的 職 業 治 療 師 吩 咐 她 不 宜 長 站 , 以 免 腳 患 加 深 , 但 上 司 不 體 諒 , 不 批 准 她 在 顧 客 流 量 不 多 時 坐 下 休 息 , 其 中 一 名 上 司 更 要 求 她 做 職 權 範 圍 以 外 的 清 潔 工 作 。 公 司 及 後 向 她 發 警 告 信 , 指 她 拒 絕 接 受 上 級 指 令 , 工 作 態 度 欠 佳 , 並 將 她 解 僱 。
原 訴 人 指 控 被 告 公 司 將 她 調 來 調 去 , 對 她 造 成 精 神 困 擾 。 她 原 本 熱 愛 工 作 , 卻 被 削 權 降 職 , 要 她 做 清 潔 工 作 更 是 一 種 侮 辱 , 不 但 影 響 她 名 譽 、 自 信 心 受 創 , 更 令 她 心 灰 意 冷 。 她 於 去 年 八 月 找 到 新 工 作 , 但 收 入 不 如 以 往 , 因 此 入 稟 法 院 , 向 前 僱 主 索 償 。
案 件 編 號 : DCEO15/04




琥珀宮

積分: 165356


3056#
發表於 04-11-13 10:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

男 用 避 孕 針 能 令 猴 子 不 育




男 人 要 避 免 令 女 性 懷 孕 , 選 擇 不 多 , 不 是 用 安 全 套 , 就 是 進 行 輸 精 管 結 紮 手 術 。 不 過 , 將 來 會 多 一 個 選 擇 : 男 用 避 孕 針 , 因 為 美 國 科 學 家 研 究 出 一 種 針 對 蛋 白 質 的 免 疫 系 統 反 應 , 成 功 令 猴 子 暫 時 不 育 。
事 實 上 , 科 學 家 一 直 在 研 究 男 用 避 孕 丸 , 希 望 透 過 刺 激 某 些 荷 爾 蒙 來 遏 止 精 子 生 產 , 但 成 效 不 大 。 美 國 北 卡 羅 來 納 大 學 科 學 家 的 研 究 卻 完 全 不 涉 荷 爾 蒙 , 只 針 對 連 接 睪 丸 和 輸 精 管 的 高 度 捲 曲 管 道 「 副 睪 」 製 造 的 eppin 蛋 白 質 。
研 究 員 定 期 每 三 個 星 期 向 九 隻 雄 性 猴 子 注 射 一 次 eppin , 其 中 有 七 隻 的 免 疫 系 統 受 刺 激 產 生 抗 體 , 變 成 不 育 ; 當 停 止 注 射 後 , 七 隻 「 不 育 」 的 猴 子 中 有 五 隻 恢 復 生 育 能 力 。






阻 精 子 游 向 卵 子
研 究 員 奧 蘭 特 指 出 , 暫 時 不 知 eppin 令 猴 子 不 育 的 原 因 , 估 計 eppin 「 使 精 子 被 精 液 困 住 , 令 精 子 不 能 游 往 子 宮 和 輸 卵 管 , 無 法 使 卵 子 授 精 」 。
新 研 究 證 明 這 個 避 孕 方 法 是 可 行 , 但 此 法 仍 未 臻 完 善 , 因 為 實 驗 顯 示 仍 有 兩 成 九 猴 子 在 停 止 注 射 後 仍 不 能 恢 復 生 育 能 力 。 不 過 , 奧 蘭 特 信 心 十 足 , 只 要 作 進 一 步 研 究 , 預 計 此 法 可 在 十 年 內 應 用 在 人 類 身 上 。
美 聯 社 / 英 國 《 獨 立 報 》




侯爵府

積分: 23951


3057#
發表於 04-11-13 10:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

Good morning every mami.
Sharing with you a very bad experience. Hope not scaring all of you, especially 準媽媽. After I discharged on 6/11, everythings alright. Unfortunately, I found bleeding on 9/11 early moring, so I re-admitted to the hospital. The bleeding problem very serious, 1/2 hour changed 5 衛生巾, and all of them are wet. When I arrived hospital, the pant are also wet. I really scared and the doctor said the problem was unknown or may be 補得太行, and I stayed in the hospital for 4 days and just discharged yesterday. There still a 瘀血 in my 子宮, now I am taking antibiotics and hope it will absorbed. When staying in the hospital, I cried many times as I missed my son and daughter so much. Now, my son is staying with my mum and my daughter is staying with my mother-in-law, they said I need to take bed rest so, they will bring them back may be a week later. But I really missed them so much. :cry: :cry: .
I hope all of you will be healthy and I found healthy is really the most important thing.


男爵府

積分: 6152


3058#
發表於 04-11-13 10:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

我出街啦


侯爵府

積分: 23951


3059#
發表於 04-11-13 10:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

revised of over 50 pages, a little bit tired.

MM,
Congradulations. All of your reports are fine and I said don't worry la.

豬媽,
You can ask the QEH doctor to write a referral letter to you and then you can bring the letter to Granthan Hospital to book the appointment. If you have any queries, feel free to call me.

TW,
Why you not join the package? You better check with the price first. Since I readmitted to 仁安 in these few days and I found the nursing charge is quite expensive. Besides, you need to pay the operation threater fee, machine fee etc. You better check with it.


子爵府

積分: 12555


3060#
發表於 04-11-13 10:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

Joe,,,你聽日滿月,都可以啦,整整個頭好,話曬你都係半個住角嗎。 :mrgreen: BB靚,媽咪都要靚o架嘛。 :mrgreen: 唔怕o架啦,你去整整佢啦,如果今日可以今日做,最好買埋買衫,(我唔知你奶奶嗰邊興唔興拜神之類,但就算冇拜神,聽日滿月都有好多嘢做),你同BB都要用'look'柚葉冲涼,跟住其他人就染紅雞蛋、派紅雞蛋、、、都有好多嘢做o架,明日冇人幫你凑住BB你邊得閒整頭、買衫,所以最好今日做咗先。 :mrgreen:
[size=small]My little baby Vivian !

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo