立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2362
原帖由 gracedolly 於 09-8-27 22:09 發表 我好驚.... 今日去產檢血壓略高, 又有尿蛋白, 一個+, 醫生即時check我有無水腫同要我抽血驗肝腎功能, 因為擔心我會有妊娠血壓高.... 而家要等報告... 都幾擔心~ ...
積分: 1031
原帖由 popodordor 於 09-8-27 22:29 發表 bun bun 黎架... 我有d menu 係有英文ma... 都係d 家常餸... 同埋盡量搵d simple steps 既比佢試囉....
原帖由 wivern 於 09-8-27 22:09 發表 我在UNY($298) 及網上($168)都各買左一套 都是可以餵哺人奶. 長袖衫及褲. 都唔錯 http://www.kidsnstuffs.com/catalog/product_info.php?cPath=36_70&products_id=560
積分: 3899
原帖由 popodordor 於 09-8-27 22:30 發表 係大百佳買咋... 第時都係叫佢去超市買啦, 有單有據, 唔使煩... 反正平時我自己煮都係去超市買, 因為都係2個人食之嘛...
積分: 1540
原帖由 gobby926 於 2009-8-27 11:33 發表 你就好啦,可憐我仲未買過一件衫比阿b.
原帖由 babeBBDoll 於 2009-8-27 11:41 發表 都好丫有朋友比, 冇人有 bb 衫比我, 我全部焗買 ~~~ 哈 ~ 哈~ 係借比阿女 ? 你唔係買比佢架咩 ?
原帖由 Fira 於 09-8-27 22:34 發表 ic ic....我請嗰個係印印, 希望煮D野都好食啦....因為自從我有左BB之後我都冇煮過飯, 如果媽咪唔過黎煮, 我地就多數出街食, 食到好鬼悶呀!
原帖由 jojodic 於 09-8-27 22:39 發表 大百佳買到咁好?我平時唔覺有嘅....我都好想食呀~
民房
積分: 19
原帖由 popodordor 於 09-8-27 22:35 發表 你係網上買果套, 收左貨未架? d 料會唔會唔夠厚呀? 我地生既時候, 都應該開始涼喇bor...
積分: 1572
原帖由 wivern 於 09-8-27 22:45 發表 收左貨啦.. D 料都幾好.. 唔太厚.. 一般睡衣料. 我都買定左一件外套.
男爵府
積分: 5770
原帖由 LeungBBB 於 09-8-27 22:52 發表 終於追哂你地下午的 msg, 但又夠鐘要瞓覺, 想講下野都唔得添..
原帖由 kuongcoco 於 09-8-27 22:49 發表 哈哈.. 我又用左老公既ACCOUNT 發言..
積分: 2704
積分: 3518
原帖由 小蛇 於 09-8-27 23:02 發表 今日見到BB的4D樣...有點感動...真係D有想喊~
原帖由 koey5 於 09-8-27 23:03 發表 我都中意超市買..最中意佢買少少都冇所謂...都係貴街市少少姐~
原帖由 koey5 於 09-8-27 23:05 發表 係嫁..照4D真係好開心
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy