跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2362


3041#
發表於 09-8-27 22:33 |只看該作者
原帖由 gracedolly 於 09-8-27 22:09 發表
我好驚....
今日去產檢血壓略高, 又有尿蛋白, 一個+, 醫生即時check我有無水腫同要我抽血驗肝腎功能, 因為擔心我會有妊娠血壓高....

而家要等報告...
都幾擔心~ ...


幾時有報告呀?


大宅

積分: 1031


3042#
發表於 09-8-27 22:34 |只看該作者
原帖由 popodordor 於 09-8-27 22:29 發表


bun bun 黎架...
我有d menu 係有英文ma...
都係d 家常餸... 同埋盡量搵d simple steps 既比佢試囉....


ic ic....我請嗰個係印印, 希望煮D野都好食啦....因為自從我有左BB之後我都冇煮過飯, 如果媽咪唔過黎煮, 我地就多數出街食, 食到好鬼悶呀!


大宅

積分: 2362


3043#
發表於 09-8-27 22:35 |只看該作者
原帖由 wivern 於 09-8-27 22:09 發表


我在UNY($298) 及網上($168)都各買左一套
都是可以餵哺人奶. 長袖衫及褲. 都唔錯

http://www.kidsnstuffs.com/catalog/product_info.php?cPath=36_70&products_id=560


你係網上買果套, 收左貨未架?
d 料會唔會唔夠厚呀? 我地生既時候, 都應該開始涼喇bor...


大宅

積分: 3899


3044#
發表於 09-8-27 22:39 |只看該作者
原帖由 popodordor 於 09-8-27 22:30 發表


係大百佳買咋...
第時都係叫佢去超市買啦, 有單有據, 唔使煩...
反正平時我自己煮都係去超市買, 因為都係2個人食之嘛...


大百佳買到咁好?我平時唔覺有嘅....我都好想食呀~


大宅

積分: 1540


3045#
發表於 09-8-27 22:39 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 2009-8-27 11:33 發表

你就好啦,可憐我仲未買過一件衫比阿b.


你等d店轉埋季先買都唔遲架...


大宅

積分: 3899


3046#
發表於 09-8-27 22:40 |只看該作者
原帖由 gracedolly 於 09-8-27 22:09 發表
我好驚....
今日去產檢血壓略高, 又有尿蛋白, 一個+, 醫生即時check我有無水腫同要我抽血驗肝腎功能, 因為擔心我會有妊娠血壓高....

而家要等報告...
都幾擔心~ ...


你有無頭痛呀?希望無事啦!


大宅

積分: 1540


3047#
發表於 09-8-27 22:40 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 2009-8-27 11:41 發表


都好丫有朋友比, 冇人有 bb 衫比我, 我全部焗買 ~~~
哈 ~ 哈~ 係借比阿女 ? 你唔係買比佢架咩 ?


我都會買幾件比亞囡做紀念, 希望第日找到接收者就最好..


大宅

積分: 2362


3048#
發表於 09-8-27 22:41 |只看該作者
原帖由 Fira 於 09-8-27 22:34 發表


ic ic....我請嗰個係印印, 希望煮D野都好食啦....因為自從我有左BB之後我都冇煮過飯, 如果媽咪唔過黎煮, 我地就多數出街食, 食到好鬼悶呀!


我都係啦... 有左bb 之後煮少左飯... 初時有時會聞到煮飯味都想嘔...

你買定d cook book 比印印吖... 有d 有印尼文架... 只不過我地會唔知佢地翻譯得有幾準之嘛... 哈哈...


大宅

積分: 2362


3049#
發表於 09-8-27 22:41 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-8-27 22:39 發表


大百佳買到咁好?我平時唔覺有嘅....我都好想食呀~


有呀, 係賣菜果個位之嘛... hehe...


民房

積分: 19


3050#
發表於 09-8-27 22:45 |只看該作者
原帖由 popodordor 於 09-8-27 22:35 發表


你係網上買果套, 收左貨未架?
d 料會唔會唔夠厚呀? 我地生既時候, 都應該開始涼喇bor...


收左貨啦.. D 料都幾好..
唔太厚.. 一般睡衣料. 我都買定左一件外套.

[ 本帖最後由 wivern 於 09-8-27 22:47 編輯 ]


大宅

積分: 1572


3051#
發表於 09-8-27 22:49 |只看該作者
哈哈.. 我又用左老公既ACCOUNT 發言..

原帖由 wivern 於 09-8-27 22:45 發表


收左貨啦.. D 料都幾好..
唔太厚.. 一般睡衣料. 我都買定左一件外套.


大宅

積分: 1540


3052#
發表於 09-8-27 22:52 |只看該作者
終於追哂你地下午的 msg, 但又夠鐘要瞓覺, 想講下野都唔得添..


男爵府

積分: 5770


3053#
發表於 09-8-27 23:01 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-8-27 22:52 發表
終於追哂你地下午的 msg, 但又夠鐘要瞓覺, 想講下野都唔得添..

聽日見~~


男爵府

積分: 5770


3054#
發表於 09-8-27 23:02 |只看該作者
原帖由 kuongcoco 於 09-8-27 22:49 發表
哈哈.. 我又用左老公既ACCOUNT 發言..


唔怪得知,仲以為係邊個tim~~


大宅

積分: 2704


3055#
發表於 09-8-27 23:02 |只看該作者
今日見到BB的4D樣...有點感動...真係D有想喊~


大宅

積分: 3518


3056#
發表於 09-8-27 23:03 |只看該作者
原帖由 popodordor 於 09-8-27 22:30 發表


係大百佳買咋...
第時都係叫佢去超市買啦, 有單有據, 唔使煩...
反正平時我自己煮都係去超市買, 因為都係2個人食之嘛...


我都中意超市買..最中意佢買少少都冇所謂...都係貴街市少少姐~


大宅

積分: 3518


3057#
發表於 09-8-27 23:05 |只看該作者
原帖由 小蛇 於 09-8-27 23:02 發表
今日見到BB的4D樣...有點感動...真係D有想喊~


係嫁..照4D真係好開心


大宅

積分: 2362


3058#
發表於 09-8-27 23:07 |只看該作者
原帖由 koey5 於 09-8-27 23:03 發表


我都中意超市買..最中意佢買少少都冇所謂...都係貴街市少少姐~


係架... 特別我地呢d 得2-3個人食既, 食得幾多吖...
寧願日日買, fresh d 好過...


男爵府

積分: 5770


3059#
發表於 09-8-27 23:08 |只看該作者
原帖由 小蛇 於 09-8-27 23:02 發表
今日見到BB的4D樣...有點感動...真係D有想喊~

我冇照,留番d神秘感~~


男爵府

積分: 5770


3060#
發表於 09-8-27 23:09 |只看該作者
原帖由 koey5 於 09-8-27 23:05 發表


係嫁..照4D真係好開心

你張4d都照得好清楚喎.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo