想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


別墅

積分: 928


3041#
發表於 11-7-26 14:55 |只看該作者
lovely_apple_00 發表於 11-7-25 23:39
今晚有冇時間...DO一次先啦

早一日有


別墅

積分: 928


3042#
發表於 11-7-26 14:59 |只看該作者
本帖最後由 daisy..bb 於 11-7-26 15:09 編輯

大家問醫生拿轉介信時,醫生係吾係即日可以比你?當中有冇包括病歷?

你地有冇人睇陳世樂醫生???


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3043#
發表於 11-7-27 18:58 |只看該作者
daisy..bb 發表於 11-7-26 14:59
大家問醫生拿轉介信時,醫生係吾係即日可以比你?當中有冇包括病歷?

你地有冇人睇陳世樂醫生???
醫生即日比轉介信比我, 病歷就唔記得有無寫.


別墅

積分: 928


3044#
發表於 11-7-27 19:34 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-27 18:58
醫生即日比轉介信比我, 病歷就唔記得有無寫.
我真係擔心佢玩我,幾個月先比我


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3045#
發表於 11-7-28 09:56 |只看該作者
daisy..bb 發表於 11-7-27 19:34
我真係擔心佢玩我,幾個月先比我

你唔介意的話, 我可以PM之前第一次睇就寫轉介信我既醫生.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3046#
發表於 11-7-28 10:54 |只看該作者
回覆 mcdulldullbaby 的帖子


mcduldullbaby: 你宜家點呀! 宜家狀況好唔好D呀! 返工返成點呀?


別墅

積分: 915


3047#
發表於 11-7-28 20:10 |只看該作者
回覆 rabbit2010 的帖子

Hi, 多謝關心!
返工之後, so far都應付到, 不過放工返到屋企真係超疲倦,
連同大b玩既精力都冇呀, 加上又唔咁抱佢太多, 驚佢踢親細b, 所以大b而家好似唔多跟我, 心"up".......

你幾時做iui呀? 今次d旦旦okay嗎?
叫你先生休息多d, 因為真係可以養"精"促銳架!!!

呢排呢度好鬼靜, 唔知chu.c9 & wm佢地而家點呢??


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


3048#
發表於 11-7-28 21:11 |只看該作者
mcdulldullbaby 發表於 11-7-28 20:10
回覆 rabbit2010 的帖子

Hi, 多謝關心!
我3rd iui今日驗孕, fail左lu~ 咁o岩click入黎睇下就見到你提起我 ^o^"

我今次好勁呀冇喊到, 可能因為今次老公d形態差左好多, 已經有晒心理準備囉, 我決定抖一個cycle就做ivf架啦.

你唔好咁心up啦, 或者可以襯依個機會開始教育下大b要錫細b, 如果唔係到細b出左細佢仲吃醋添呀 @@"


感恩


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3049#
發表於 11-7-28 22:13 |只看該作者
mcdulldullbaby 發表於 11-7-28 20:10
回覆 rabbit2010 的帖子

Hi, 多謝關心!
知道你OK, 咁就安心D!

我今日見咗醫生, 應該响下星期一放精啦, 佢話有2粒大, 1粒中, 比上次靚仔, 但內膜得8mm. 僅僅合格, 都無法啦, 唯有煲多D花膠, 海參湯比自己同老公飲.

我老公乖咗好多, 呢兩個月佢都肯早瞓同每日做少少運動. 唔知點解, 自從上次IUI D丁丁咁差, 真係有D陰影. 驚又再跌得好差. 不過又唔驚得咁多.

WM 我諗佢都開始做IUI, 希望佢番到嚟有好消息比我哋知. 有番D生氣.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3050#
發表於 11-7-28 22:21 |只看該作者
chu.c9 發表於 11-7-28 21:11
我3rd iui今日驗孕, fail左lu~ 咁o岩click入黎睇下就見到你提起我 ^o^"

我今次好勁呀冇喊到, 可能因為今次 ...
呢D咪係心有靈犀law.

我下星期放咗精都盡量少上來law. 其實祈望唔咪咁高. 但盡量以輕鬆既心情面對,

你做IVF嗰時話比我知做成點, 感覺如何. 因為我都預咗有機會做. 做定功課都好.


別墅

積分: 928


3051#
發表於 11-7-28 22:35 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-28 09:56
你唔介意的話, 我可以PM之前第一次睇就寫轉介信我既醫生.
好,你pm比我,不過我想問果個醫生有冇得照輸卵管???


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3052#
發表於 11-7-28 22:56 |只看該作者
daisy..bb 發表於 11-7-28 22:35
好,你pm比我,不過我想問果個醫生有冇得照輸卵管???
已PM你啦! 我都係好似你咁順便叫埋佢照埋輸卵管,因為我之前個醫生唔比我做。

仲有提一提你,你要諗定去邊間政府醫院做,因為要即時決定,決定咗就無得比你轉醫院。


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


3053#
發表於 11-7-29 08:09 |只看該作者

引用:Quote:chu.c9+發表於+11-7-28+21:11+我3rd+

原帖由 rabbit2010 於 11-07-28 發表
呢D咪係心有靈犀law.

我下星期放咗精都盡量少上來law. 其實祈望唔咪咁高. 但盡量以輕鬆既心情面對,
係呀,反正緊張都冇用,唯有盡量放鬆啦!今次我都預衰硬,加上又少左上BK,都覺得冇咁大壓力架,雖然係咁,到臨驗孕前1、2日都係好lor lor亂囉。我今日m到lu,唔洗再有幻覺,所以可以專心等做ivf啦。

到我ivf我實同大家分享架,我唔希望你都要做ivf,不過我地都仍可以共同進退呢



感恩


別墅

積分: 928


3054#
發表於 11-7-29 18:52 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-28 22:56
已PM你啦! 我都係好似你咁順便叫埋佢照埋輸卵管,因為我之前個醫生唔比我做。

仲有提一提你,你要諗定 ...


但係照輸卵管要吾要一m 到就去見醫生?你大約比幾錢?
我本身已在私家做3次iui,若去政府會吾會又要我做3次iui?因為政府冇我私家D資料會吾會吾信我已做3次?
你一去政府就排不育果條隊還係排第2條隊?


別墅

積分: 904


3055#
發表於 11-7-29 21:18 |只看該作者
daisy..bb 發表於 11-7-29 18:52
但係照輸卵管要吾要一m 到就去見醫生?你大約比幾錢?
我本身已在私家做3次iui,若去政府會吾會又要我做3 ...
我醫生即日開轉介信比我...上面有寫埋病歷.....政府好似唔埋係私家做幾次...都照同妳做IUI 3 次同 IVF 3次...
當然...見醫生時醫生會問妳之前做過乜....可能建議妳直接做IVF
照輸卵管我用了$1700.......
要月經淸晒.....及由第一日月經來起10內照先得....


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3056#
發表於 11-7-29 22:03 |只看該作者
本帖最後由 rabbit2010 於 11-7-29 22:18 編輯
daisy..bb 發表於 11-7-29 18:52
但係照輸卵管要吾要一m 到就去見醫生?你大約比幾錢?
我本身已在私家做3次iui,若去政府會吾會又要我做3 ...

M到前先見醫生一次, 之後佢會出紙比定你去化驗所. 到你M來嗰時你就打去化驗所約時間. 佢哋會M完之後嗰幾天內的時間叫你來驗輸卵管, 驗完個報告會sent比診所, 診所會打電話通知你.

價錢方面, 我上年年尾做$1600, 係响化驗所嗰邊比錢的.

政府排期方面, 好多JM都有唔同既講法, 有D就話一定做咗IUI隊先, 3次唔得先再排IVF, 但有D JM話你如果有D有力既証明: 例如兩邊輸卵管塞咗等等, 証明你做過多次IUI失敗, 就可以唔洗排IUI隊. 所以我都答唔到你.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3057#
發表於 11-7-29 22:11 |只看該作者
chu.c9 發表於 11-7-29 08:09
係呀,反正緊張都冇用,唯有盡量放鬆啦!今次我都預衰硬,加上又少左上BK,都覺得冇咁大壓力架,雖然係咁, ...

如果忍到手唔上網真係件好事. 希望到我時我忍到. 不過上次都係頭嗰幾日難頂D! 之後會好好多.

係呀! 係呀! 最好大家差唔多時間中, 咁就皆大歡喜, 仲有IVF中孖既機會大好多. 相信你個心會願容易達成.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3058#
發表於 11-7-29 22:14 |只看該作者
回覆 lovely_apple_00 的帖子

你決定咗今個月會唔會諗住do do 呀 ? 我諗你下星期都應該排卵la.


男爵府

積分: 9634


3059#
發表於 11-7-30 15:06 |只看該作者

回覆:正式踏入IUI

今個cycle 真係正式踏入iui la




男爵府

積分: 9634


3060#
發表於 11-7-30 16:31 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-28 22:13
知道你OK, 咁就安心D!

我今日見咗醫生, 應該响下星期一放精啦, 佢話有2粒大, 1粒中, 比上次靚仔, 但內膜 ...
我都係星期一放精呀,有3粒大1粒小,我又係內膜唔夠厚,要每晚塗gel呀醫生仲要我飲寶礦力同一日食3隻蛋白

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo