影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 75533


3041#
發表於 11-7-4 21:25 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-4 21:16
我都夢唔到好耐啦~~~

呢2日你見夠啦,抖抖先,你有無睇FB,d fans話感覺到佢尋日果場之後好'支力',等佢完晒show,叉夠電先call佢黎探我地啦。


水晶宮

積分: 73497


3042#
發表於 11-7-4 21:27 |只看該作者
1928mickey 發表於 11-7-4 18:32
咁先係大滿足*^◎^*
最佳每埸為子華打氣
呢個先係我既大滿足~~~


水晶宮

積分: 73497


3043#
發表於 11-7-4 21:28 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-4 21:00
食飽飯,頭先同阿女訓左2粒鐘,訓醒左喉嚨有d痛!
攪乜會咁架,係咪發炎呀,小心啲呀~~~


翡翠宮

積分: 75533


3044#
發表於 11-7-4 21:29 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-4 21:23
馬小明就係鐘意呢啲歌~~~

<<<<<<<馬小明


水晶宮

積分: 73497


3045#
發表於 11-7-4 21:29 |只看該作者
carol789 發表於 11-7-4 21:21
我琴日有夢到子華啊, 唔知係咪呢排睇緊棟篤神探既關係, 所以夢到佢, 不過唔知點解好記得個夢講咩, 我見到 ...
都有可能架,日有所思夜有所夢~~~


翡翠宮

積分: 75533


3046#
發表於 11-7-4 21:30 |只看該作者
carol789 發表於 11-7-4 21:24
有D喉嚨痛要快D食藥, 宜家D細菌好犀利啊, 病左就麻煩啊

一訓醒就食左喉糖,希望聽日會好d啦。


水晶宮

積分: 73497


3047#
發表於 11-7-4 21:31 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-4 21:22
放心,我唔會掉底你!
係架啦,唔好貪新忘舊呀,唔係我........


翡翠宮

積分: 75533


3048#
發表於 11-7-4 21:33 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-4 21:28
攪乜會咁架,係咪發炎呀,小心啲呀~~~

我都唔知呀!今日阿妹白血球唔夠數呀!差0.1!星期三先返醫院抽骨髓!


別墅

積分: 546


3049#
發表於 11-7-4 21:33 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-4 21:30
一訓醒就食左喉糖,希望聽日會好d啦。

你好快會好番架


翡翠宮

積分: 75533


3050#
發表於 11-7-4 21:34 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-4 21:31
係架啦,唔好貪新忘舊呀,唔係我........

我唔係咁嘅人黎!


水晶宮

積分: 73497


3051#
發表於 11-7-4 21:37 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-4 21:25
呢2日你見夠啦,抖抖先,你有無睇FB,d fans話感覺到佢尋日果場之後好'支力',等佢完晒show,叉夠 ...
我有睇,做呢個舞台劇可能壓力真係好大,因上次有英皇,好多嘢都唔洗佢諗,但今次我諗要,仲有就係上次有得做幾場跟住休息番一日先再做,但真次就要直去,尋晚見佢响台上一開聲有少少沙,我之前咪講過响相到見到有樽枇杷膏既,果日我都見到仲响佢房,希望佢唔好咁辛苦,原來陳淑儀呢幾日都係帶病上場,我諗呢個劇既壓力真係好大~~~


水晶宮

積分: 73497


3052#
發表於 11-7-4 21:39 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-4 21:29
laamling 發表於 11-7-4 21:23
馬小明就係鐘意呢啲歌~~~》
你係咪好鐘意呢,有冇諗番啲劇情~~~


水晶宮

積分: 73497


3053#
發表於 11-7-4 21:40 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-4 21:30
一訓醒就食左喉糖,希望聽日會好d啦。
有冇鹽水可以飲呀~~~


水晶宮

積分: 73497


3054#
發表於 11-7-4 21:42 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-4 21:33
我都唔知呀!今日阿妹白血球唔夠數呀!差0.1!星期三先返醫院抽骨髓! ...
咁大唔大問題,咁你依家响屋企???


水晶宮

積分: 73497


3055#
發表於 11-7-4 21:43 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-4 21:34
我唔係咁嘅人黎!
算你啦~~~


別墅

積分: 546


3056#
發表於 11-7-4 21:46 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-4 21:39
你係咪好鐘意呢,有冇諗番啲劇情~~~

我最鐘意"無情夜冷風"呢首歌, 好好聽啊~~ 我果日上YOUTUBE搵子華果首"不要怕"呢首歌, 我搵唔到啊


別墅

積分: 546


3057#
發表於 11-7-4 21:49 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-4 21:37
我有睇,做呢個舞台劇可能壓力真係好大,因上次有英皇,好多嘢都唔洗佢諗,但今次我諗要,仲有就係上次有得 ...
我覺得佢都好大壓力同好支力, 每逢假日都開2場, 做完下午場, 抖得果一陣, 又要開SHOW, 我睇到心都痛埋


水晶宮

積分: 73497


3058#
發表於 11-7-4 21:50 |只看該作者
carol789 發表於 11-7-4 21:46
我最鐘意"無情夜冷風"呢首歌, 好好聽啊~~ 我果日上YOUTUBE搵子華果首"不要怕"呢首歌, 我搵唔 ...
咁你鐘意許冠傑,定許冠英既版本呀,你上土豆睇下呀,因太舊而且冇拍過MV架~~~


水晶宮

積分: 73497


3059#
發表於 11-7-4 21:52 |只看該作者
carol789 發表於 11-7-4 21:49
我覺得佢都好大壓力同好支力, 每逢假日都開2場, 做完下午場, 抖得果一陣, 又要開SHOW, 我睇到心都痛埋:cryi ...
每個佢FANS都會心痛,所以希望跟住落黎既場,啲FANS唔好要佢留咁耐,等佢可以早啲返去休息~~~


翡翠宮

積分: 75533


3060#
發表於 11-7-4 21:54 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-4 21:42
咁大唔大問題,咁你依家响屋企???

唔大問題,星期三7點前重可以食早餐,9點返去,餓少個鐘。今朝6點後就禁食,5點半就要起身比野佢食,搞到我呢頭先訓返,就聽到老公起身,再訓返,鬧鐘就響!
原先諗住今日開新療程就最好,因為食一星期藥,跟住每2個星期的星期一到五就要留係院,逢星期六到下星期日就可以歸家,而家星期三開始,就每次都用星期三計!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo