跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15050


3041#
發表於 05-10-15 12:29 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
嘩!!! 惡雞乸丫?? 好聲氣d!!!

吓??? 妳今日吾返pg架?? 吾話我知??? 有無經我批准呀?? 鬼吾望今日填form!!

p.s. 喂! 喂!! 咩話? 去jockey club開party??? how much ar????? 咩jockey club黎架? o係上水既?? ?-( ?-(

我係惡雞乸你唔係要今時今日都唔知我係咩人呀 ?-(
咁你即係比唔比呀
我早兩日咪同你講左囉, 仲話打電話比ms wong知道今個week無根德form, 我仲叫你可以自己打電話去fanny度re-confirm. 你唔係唔記得呀
係老公個friend有會席, 人頭計. 好似唔係好貴. 好多人架, 都係$4xxx, 包食物仲有大形吹氣玩具添. 係呀上水jockey club. 我老公會影相, 遲d比相你地睇呀.


公爵府

積分: 27430

母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 熱血勳章


3042#
發表於 05-10-15 13:53 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

To all:

今早係我同煒良人生中既第一次做賣旗義工
之前煒良係街上見到d小義工幫手賣旗, 佢就同我講佢都想幫手賣旗. 上星期我係bk見到有網友招募義工&小義工, 於事我就問煒良參唔參加? 佢聽到非常雀躍, 所以我就報名啦! 佢今早既表現非常好, 佢好主動向d路人售旗, 2個半小時已賣晒所有旗. 係今次賣旗我地都見到好多人生百態, 不過好多市民都好熱心, 佢地都願意買旗. 最後我獎煒良去食McDonald, 佢重同我講下次都要去賣旗
莫非佢為左食McDonald


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3043#
發表於 05-10-15 14:38 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
妳講真架?? 真係上去扮靚靚架?? 我以為妳做野咋???
上面平好多咩?? +埋車費有無so先???


當然講真﹐妳當我吹水 ﹐連小費+埋車費$170(做足兩個鐘)﹐琴日我帶了我未來奶奶一齊上去﹐她又做埋一份﹐她都話好低﹐佢地D手勢好好(她都係做美容)﹐如果在她公司做要收$180(45分鐘)﹐我都介紹過幾個同事上去做﹐大家都話平﹐靚﹐正。


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3044#
發表於 05-10-15 14:42 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

煒良媽咪 寫道:
To all:

今早係我同煒良人生中既第一次做賣旗義工
之前煒良係街上見到d小義工幫手賣旗, 佢就同我講佢都想幫手賣旗. 上星期我係bk見到有網友招募義工&小義工, 於事我就問煒良參唔參加? 佢聽到非常雀躍, 所以我就報名啦! 佢今早既表現非常好, 佢好主動向d路人售旗, 2個半小時已賣晒所有旗. 係今次賣旗我地都見到好多人生百態, 不過好多市民都好熱心, 佢地都願意買旗. 最後我獎煒良去食McDonald, 佢重同我講下次都要去賣旗
莫非佢為左食McDonald

煒良好乖


大宅

積分: 1312


3045#
發表於 05-10-16 00:21 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

唉!唔好這麼快便說無機會啦,可能得都唔期架.機會係平等架,睇你有無上想嘗試的勇氣咋, 試吓先攞,當比個交代自己嗎 ,起碼有試過啊
聰明豆 寫道:
Dear All,
我有個朋友比左段根德面試既類似試題比我, 好傷心呀! d野kinki都好似無咩係識架!! 咁啫多數無機會啦! :-( :-(
[size=small]敏慧聰穎智無雙,</u>[size=small]澄心可證快樂嘗。</u>[size=small]鳴謝Joycelyn於二零零五年立夏為敏澄作詩</u> :-D


男爵府

積分: 7995


3046#
發表於 05-10-16 22:50 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

very useful, copy from free market -
i want to use it to clear my 雀斑
------------------

淡化雀斑<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-comfficeffice" />
多吸收維他命C,有淡化雀斑功效。 其實雀斑是沒可能根治的,包括激光及彩光,有效期一過只會令它越來越惡。可試用天然護膚法,用一至兩隻熟到起梅花點的香蕉皮內白色部份,有一絲絲像纖維的東西,撕下來,兩隻香蕉的分量。晚上洗面後抹上化妝水,將香蕉纖維敷在有斑的地方,半小時後洗掉。晚晚做,幾星期有效,是一位美國朋友教我的。
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
或可試用鮮檸檬汁三十克,加入硼砂粉和砂糖各十五克,調勻。裝瓶內每晚塗於雀斑處,維持1-2星期。
**********************************************************************************
淡化皺紋、黑斑、雀斑面膜,酒糟耳也可
l 白果五粒,去殼,樁爛成醬狀。塗面,手指輕按2分鐘,mask留面20分鐘,用溫水洗。一星期三次。約兩個月才有效。
l 用蘆薈透明


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3047#
發表於 05-10-17 09:13 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

[size=large]Good Morning


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3048#
發表於 05-10-17 09:14 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Mon,

Thanks for your information.


侯爵府

積分: 21322


3049#
發表於 05-10-17 09:14 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)


[size=large]~~Morning~~

sabina_bb 寫道:
我係惡雞乸你唔係要今時今日都唔知我係咩人呀 ?-(
咁你即係比唔比呀
我早兩日咪同你講左囉, 仲話打電話比ms wong知道今個week無根德form, 我仲叫你可以自己打電話去fanny度re-confirm. 你唔係唔記得呀
係老公個friend有會席, 人頭計. 好似唔係好貴. 好多人架, 都係$4xxx, 包食物仲有大形吹氣玩具添. 係呀上水jockey club. 我老公會影相, 遲d比相你地睇呀.


咩人啫?? ?-( ?-( 我諗都係一朵花咁囉!!

其實我真係吾多想比架!! 無禮貌!! 我比面collins咋!!

收野啦!! 巴屎幣!! :tongue: :tongue:

我記得妳話打比ms wong丫, 但妳無講打比佢做咩喎?? 我點知妳地係咪好熟, 打比佢傾閒計啫??

好呀!! 有相睇!!


伯爵府

積分: 15050


3050#
發表於 05-10-17 09:23 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

[size=x-large]早晨


侯爵府

積分: 21322


3051#
發表於 05-10-17 09:25 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

煒良媽咪 寫道:
To all:

今早係我同煒良人生中既第一次做賣旗義工
之前煒良係街上見到d小義工幫手賣旗, 佢就同我講佢都想幫手賣旗. 上星期我係bk見到有網友招募義工&小義工, 於事我就問煒良參唔參加? 佢聽到非常雀躍, 所以我就報名啦! 佢今早既表現非常好, 佢好主動向d路人售旗, 2個半小時已賣晒所有旗. 係今次賣旗我地都見到好多人生百態, 不過好多市民都好熱心, 佢地都願意買旗. 最後我獎煒良去食McDonald, 佢重同我講下次都要去賣旗
莫非佢為左食McDonald


煒良ma,
係咪即係妳陪煒良一齊賣呀?? 係呀! 我舊事都賣過, 真係睇到好多人生百態架! 有d可以好熱情, 有d好闊佬, 但有好多人都吾多願買, 好則同你講佢無散紙, 吾好則仲回敬個靈厲眼神過你架!!

如果煒良仔只係為食Mc記而做下善事都吾錯丫!!


侯爵府

積分: 21322


3052#
發表於 05-10-17 09:26 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

kwan0520 寫道:
當然講真﹐妳當我吹水 ﹐連小費+埋車費$170(做足兩個鐘)﹐琴日我帶了我未來奶奶一齊上去﹐她又做埋一份﹐她都話好低﹐佢地D手勢好好(她都係做美容)﹐如果在她公司做要收$180(45分鐘)﹐我都介紹過幾個同事上去做﹐大家都話平﹐靚﹐正。


我無當妳吹水!! 只係一開始我自己估下咁問妳!! 吓!! 點知係真既啫!!

但平還平, 佢地用d咩料有無保證架?? 始終大陸野真係 地呀!


侯爵府

積分: 21322


3053#
發表於 05-10-17 09:28 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Shirleywuwu 寫道:
唉!唔好這麼快便說無機會啦,可能得都唔期架.機會係平等架,睇你有無上想嘗試的勇氣咋, 試吓先攞,當比個交代自己嗎 ,起碼有試過啊


咁當然一定試啦!! 我好like架! :-( :-( 不過...........唉!!


伯爵府

積分: 15050


3054#
發表於 05-10-17 09:29 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
咩人啫?? ?-( ?-( 我諗都係一朵花咁囉!!

其實我真係吾多想比架!! 無禮貌!! 我比面collins咋!!

收野啦!! 巴屎幣!! :tongue: :tongue:

我記得妳話打比ms wong丫, 但妳無講打比佢做咩喎?? 我點知妳地係咪好熟, 打比佢傾閒計啫??

好呀!! 有相睇!!

多謝你喎, 咁比面COLLINS
係呢你返2:00PM好唔好呀 係唔係真係無FORM攞呀 MS WONG叫我SUNDAY 10:00AM返,不過我食完早餐好鬼 太辛苦啦, 所以我都係無返.


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3055#
發表於 05-10-17 09:32 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:

但平還平, 佢地用d咩料有無保證架?? 始終大陸野真係 地呀!


可以自己帶香薰或淋巴油上去﹐佢地幫妳做﹐咁咪唔怕囉


侯爵府

積分: 21322


3056#
發表於 05-10-17 09:35 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
多謝你喎, 咁比面COLLINS
係呢你返2:00PM好唔好呀 係唔係真係無FORM攞呀 MS WONG叫我SUNDAY 10:00AM返,不過我食完早餐好鬼 太辛苦啦, 所以我都係無返.


幾妳喎! ms wong 話有幾個轉左返平日, 所以我o個日可以轉返2:00, 吾太多人, 係kinki吾知咩事做左我個friend個囝既代羔羊囉! :-( :-(

o個日kinki同moose都有做模疑面試呀!! fanny話kinki very good 喎, 叫我吾洗擔心!! ?-( ?-( (都吾知係咪氹我開心既?) 我覺得佢問d問題好簡單就真!!

妳吾緊要啦!! 都未payment!!


侯爵府

積分: 21322


3057#
發表於 05-10-17 09:36 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

kwan0520 寫道:
可以自己帶香薰或淋巴油上去﹐佢地幫妳做﹐咁咪唔怕囉


真係淨係做body架?? 無順便做埋facial咩??


伯爵府

積分: 15050


3058#
發表於 05-10-17 09:41 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
幾妳喎! ms wong 話有幾個轉左返平日, 所以我o個日可以轉返2:00, 吾太多人, 係kinki吾知咩事做左我個friend個囝既代羔羊囉! :-( :-(

o個日kinki同moose都有做模疑面試呀!! fanny話kinki very good 喎, 叫我吾洗擔心!! ?-( ?-( (都吾知係咪氹我開心既?) 我覺得佢問d問題好簡單就真!!

妳吾緊要啦!! 都未payment!!

咁你以後都返2:00呀 係唔係2:00好D呀, 如果係我都去2:00LU, 不過我一家黎唔到 又做模疑面試 我都想再做, 因為呢排COLLINS勁跟DADDY, 所以我想比我老公同COLLINS一齊IN吓.
KINKI點解做左代羔羊


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3059#
發表於 05-10-17 09:44 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:

真係淨係做body架?? 無順便做埋facial咩??


我只是做全身(body)﹐如果自己帶油仲平($70﹐做足兩個鐘)


伯爵府

積分: 16171


3060#
發表於 05-10-17 09:50 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

早晨~~

襯家,

祟真面試係坐係小朋友上堂既枱仔到,呢即係好似fanny食茶點間房仔咁,所以隔離個小朋友問咩我都聽到囉。

如花,

祟真收Jeffrey既機會有幾大,真係唔知啦,因為9月個邊有mami識得個老師,個老師同佢講今年有好多人報名,所以.....都要有排"kan",講真個日個hall真係坐滿人。

mon,

無錯...Jeffrey多數都唔會去st cat讀,不過我就一定會俾佢去in囉,就等如你唔會俾moses讀祟真但都會去in既心態,就係要俾佢試多d攞經驗嗎?咦...你唔好講到好似moses咁啦,Moses好叻仔架~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo