聰明豆 寫道:
嘩!!! 惡雞乸丫??![]()
好聲氣d!!!
![]()
![]()
吓??? 妳今日吾返pg架?? 吾話我知??? 有無經我批准呀?? 鬼吾望今日填form!!![]()
![]()
p.s. 喂! 喂!! 咩話? 去jockey club開party??? how much ar?????![]()
咩jockey club黎架? o係上水既?? ?-( ?-(




煒良媽咪 寫道:
To all:
今早係我同煒良人生中既第一次做賣旗義工![]()
![]()
![]()
之前煒良係街上見到d小義工幫手賣旗, 佢就同我講佢都想幫手賣旗. 上星期我係bk見到有網友招募義工&小義工, 於事我就問煒良參唔參加? 佢聽到非常雀躍, 所以我就報名啦! 佢今早既表現非常好, 佢好主動向d路人售旗, 2個半小時已賣晒所有旗. 係今次賣旗我地都見到好多人生百態, 不過好多市民都好熱心, 佢地都願意買旗. 最後我獎煒良去食McDonald, 佢重同我講下次都要去賣旗![]()
![]()
莫非佢為左食McDonald![]()
![]()
![]()
,起碼有試過啊
聰明豆 寫道:
Dear All,
我有個朋友比左段根德面試既類似試題比我, 好傷心呀! d野kinki都好似無咩係識架!! 咁啫多數無機會啦! :-( :-(
ffice
ffice" /> sabina_bb 寫道:
我係惡雞乸你唔係要今時今日都唔知我係咩人呀 ?-(
咁你即係比唔比呀![]()
![]()
我早兩日咪同你講左囉, 仲話打電話比ms wong知道今個week無根德form, 我仲叫你可以自己打電話去fanny度re-confirm. 你唔係唔記得呀![]()
係老公個friend有會席, 人頭計. 好似唔係好貴. 好多人架, 都係$4xxx, 包食物仲有大形吹氣玩具添. 係呀上水jockey club. 我老公會影相, 遲d比相你地睇呀.![]()
我比面collins咋!!


煒良媽咪 寫道:
To all:
今早係我同煒良人生中既第一次做賣旗義工![]()
![]()
![]()
之前煒良係街上見到d小義工幫手賣旗, 佢就同我講佢都想幫手賣旗. 上星期我係bk見到有網友招募義工&小義工, 於事我就問煒良參唔參加? 佢聽到非常雀躍, 所以我就報名啦! 佢今早既表現非常好, 佢好主動向d路人售旗, 2個半小時已賣晒所有旗. 係今次賣旗我地都見到好多人生百態, 不過好多市民都好熱心, 佢地都願意買旗. 最後我獎煒良去食McDonald, 佢重同我講下次都要去賣旗![]()
![]()
莫非佢為左食McDonald![]()
![]()
![]()


聰明豆 寫道:
咩人啫?? ?-( ?-( 我諗都係一朵花咁囉!!![]()
![]()
其實我真係吾多想比架!!![]()
無禮貌!!
![]()
我比面collins咋!!
![]()
![]()
收野啦!! 巴屎幣!! :tongue: :tongue:
我記得妳話打比ms wong丫, 但妳無講打比佢做咩喎?? 我點知妳地係咪好熟, 打比佢傾閒計啫??![]()
![]()
好呀!! 有相睇!!![]()
![]()
係唔係真係無FORM攞呀
MS WONG叫我SUNDAY 10:00AM返,不過我食完早餐好鬼
sabina_bb 寫道:
多謝你喎, 咁比面COLLINS![]()
係呢你返2:00PM好唔好呀係唔係真係無FORM攞呀
MS WONG叫我SUNDAY 10:00AM返,不過我食完早餐好鬼
太辛苦啦, 所以我都係無返.
![]()
ms wong 話有幾個轉左返平日, 所以我o個日可以轉返2:00, 吾太多人, 係kinki吾知咩事做左我個friend個囝既代羔羊囉! :-( :-(


聰明豆 寫道:
幾妳喎!![]()
ms wong 話有幾個轉左返平日, 所以我o個日可以轉返2:00, 吾太多人, 係kinki吾知咩事做左我個friend個囝既代羔羊囉! :-( :-(
o個日kinki同moose都有做模疑面試呀!! fanny話kinki very good 喎, 叫我吾洗擔心!! ?-( ?-( (都吾知係咪氹我開心既?)![]()
我覺得佢問d問題好簡單就真!!
妳吾緊要啦!! 都未payment!!![]()
![]()
係唔係2:00好D呀, 如果係我都去2:00LU, 不過我一家黎唔到
我都想再做, 因為呢排COLLINS勁跟DADDY, 所以我想比我老公同COLLINS一齊IN吓.