跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 33190


3041#
發表於 05-11-28 11:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

elise 係打邊爐時訓左, 走時先起身,
個衰妹仲以為有得繼續玩,
係lift 有同個c 9 玩, 返到屋企仲係到玩緊
happy_mother 寫道:
although 1126 is very tired, really very very happy
both wing wing and yiu yiu got into sleep in car and slept until next morning


侯爵府

積分: 24274


3042#
發表於 05-11-28 11:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

杏花村算唔算??
第一次去係我單拖的!!!
不要寸我播!!


CarMan 寫道:
單拖帶謙謙過hk 就叻多d[quote]
kyleung 寫道:
我都好多時係自己一個帶架!!!!
我尋日就係自己一個帶謙謙入元朗同表姐仔玩呀!!

讚埋我丫唔該!!
[/quote]


侯爵府

積分: 24274


3043#
發表於 05-11-28 11:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)



karen&angus 寫道:
草草咪有帶謙謙去杏花村囉
[quote]
CarMan 寫道:
單拖帶謙謙過hk 就叻多d[quote]


珍珠宮

積分: 33190


3044#
發表於 05-11-28 11:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

係....多d 咪叻多d,
karen&angus 寫道:
草草咪有帶謙謙去杏花村囉
[quote]
CarMan 寫道:
單拖帶謙謙過hk 就叻多d[quote]


伯爵府

積分: 17947


3045#
發表於 05-11-28 11:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

我都同意, 見識多d會醒d.
不過, 我係短途d


琥珀宮

積分: 165356


3046#
發表於 05-11-28 11:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

聽妳講完好想挑戰妳

[quote]
stellacay 寫道:
我都同意, 見識多d會醒d.
不過, 我係短途d


公爵府

積分: 27329


3047#
發表於 05-11-28 11:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)



c
我 support 你

[quote]
SZEYUEN 寫道:
聽妳講完好想挑戰妳

[quote]
stellacay 寫道:
我都同意, 見識多d會醒d.
不過, 我係短途d


侯爵府

積分: 24553


3048#
發表於 05-11-28 11:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

1126..好開心.. 阿泵已經冇甘怕羞.. 我同老公都有d安慰..[size=large]不過最唔該哂就係敏敏伉儷..,佢地借褲同車比泵之餘仲幫手搬上搬落...

個日我地早走趕下場... 原來諗住帶泵先返家.. 如果帶埋泵返家會遲成個hr.. 我同老公一於決定帶埋泵去食飯.. 去到叫左碗congee加菜加豆腐同其他雜食當一餐.. 阿泵第一次一日連續2餐冇9飲...


琥珀宮

積分: 165356


3049#
發表於 05-11-28 11:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

我嚇到士巴拿走左路


珍珠宮

積分: 33190


3050#
發表於 05-11-28 11:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)


好叻呀.................pump,
佢真係係咁食野架....好有食力
Pumpkin_mama 寫道:
1126..好開心.. 阿泵已經冇甘怕羞.. 我同老公都有d安慰..[size=large]不過最唔該哂就係敏敏伉儷..,佢地借褲同車比泵之餘仲幫手搬上搬落...

個日我地早走趕下場... 原來諗住帶泵先返家.. 如果帶埋泵返家會遲成個hr.. 我同老公一於決定帶埋泵去食飯.. 去到叫左碗congee加菜加豆腐同其他雜食當一餐.. 阿泵第一次一日連續2餐冇9飲...


琥珀宮

積分: 165356


3051#
發表於 05-11-28 11:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

pump:

s pump 有得食就得 :mrgreen:
努力 去多d就 no problem 啦

Pumpkin_mama 寫道:
1126..好開心.. 阿泵已經冇甘怕羞.. 我同老公都有d安慰..[size=large]不過最唔該哂就係敏敏伉儷..,佢地借褲同車比泵之餘仲幫手搬上搬落...

個日我地早走趕下場... 原來諗住帶泵先返家.. 如果帶埋泵返家會遲成個hr.. 我同老公一於決定帶埋泵去食飯.. 去到叫左碗congee加菜加豆腐同其他雜食當一餐.. 阿泵第一次一日連續2餐冇9飲...


伯爵府

積分: 17947


3052#
發表於 05-11-28 11:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)


男爵府

積分: 7640


3053#
發表於 05-11-28 11:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)


有時同聰聰出街, 都會比雜糧佢食當一餐.

SZEYUEN 寫道:
pump:

s pump 有得食就得 :mrgreen:
努力 去多d就 no problem 啦

[quote]
Pumpkin_mama 寫道:
1126..好開心.. 阿泵已經冇甘怕羞.. 我同老公都有d安慰..[size=large]不過最唔該哂就係敏敏伉儷..,佢地借褲同車比泵之餘仲幫手搬上搬落...

個日我地早走趕下場... 原來諗住帶泵先返家.. 如果帶埋泵返家會遲成個hr.. 我同老公一於決定帶埋泵去食飯.. 去到叫左碗congee加菜加豆腐同其他雜食當一餐.. 阿泵第一次一日連續2餐冇9飲...
[/quote]


珍珠宮

積分: 33190


3054#
發表於 05-11-28 11:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

無咩橋架, 只要你唔yim 辛苦就邊到都去到[quote]
stellacay 寫道:


侯爵府

積分: 21537


3055#
發表於 05-11-28 11:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

南南,
原來你有帶pump去dinner添
嘩, 我今次要俾夠20個叻你啦!
Pumpkin_mama 寫道:
1126..好開心.. 阿泵已經冇甘怕羞.. 我同老公都有d安慰..[size=large]不過最唔該哂就係敏敏伉儷..,佢地借褲同車比泵之餘仲幫手搬上搬落...

個日我地早走趕下場... 原來諗住帶泵先返家.. 如果帶埋泵返家會遲成個hr.. 我同老公一於決定帶埋泵去食飯.. 去到叫左碗congee加菜加豆腐同其他雜食當一餐.. 阿泵第一次一日連續2餐冇9飲...


伯爵府

積分: 17947


3056#
發表於 05-11-28 11:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

總之單拖都去咁遠
實來女超人
又車仔 又奶粉袋 又扭身扭勢的B
怎麼搞 ?-(
[quote]
CarMan 寫道:
無咩橋架, 只要你唔yim 辛苦就邊到都去到[quote]
stellacay 寫道:


伯爵府

積分: 17947


3057#
發表於 05-11-28 11:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)


kyleung 寫道:
杏花村算唔算??
第一次去係我單拖的!!!
不要寸我播!!


[quote]
CarMan 寫道:
單拖帶謙謙過hk 就叻多d[quote]
kyleung 寫道:
我都好多時係自己一個帶架!!!!
我尋日就係自己一個帶謙謙入元朗同表姐仔玩呀!!

讚埋我丫唔該!!
[/quote][/quote]


男爵府

積分: 7640


3058#
發表於 05-11-28 11:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

CarMan 講得啱呀...最緊要亞媽唔怕辛苦呢句真
好多時, 身邊朋友唔明我點解成日一拖二出街, 咁辛苦為咩
只要自己覺得 ok 去邊度都冇難度啦.

Stella ~ 你一定做得到!

[quote]
CarMan 寫道:
無咩橋架, 只要你唔yim 辛苦就邊到都去到[quote]
stellacay 寫道:


侯爵府

積分: 21537


3059#
發表於 05-11-28 11:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

stella,
真係無嘢可以俾你偷師,
好簡單一句, 唔怕辛苦就得啦.
好似我尋晚同julius落cwb睇燈飾,
就要抱佢and揹佢幾個鐘,
不過, 佢真係好開心, 所以我一d都唔覺辛苦.
angus都打算星期三晚放工返屋企接julius,
然後過尖咀睇燈飾!


公爵府

積分: 27329


3060#
發表於 05-11-28 11:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)


余梓謙 d 褲啱小泵著
size 爭咁遠

Pumpkin_mama 寫道:
1126..好開心.. 阿泵已經冇甘怕羞.. 我同老公都有d安慰..[size=large]不過最唔該哂就係敏敏伉儷..,佢地借褲同車比泵之餘仲幫手搬上搬落...

個日我地早走趕下場... 原來諗住帶泵先返家.. 如果帶埋泵返家會遲成個hr.. 我同老公一於決定帶埋泵去食飯.. 去到叫左碗congee加菜加豆腐同其他雜食當一餐.. 阿泵第一次一日連續2餐冇9飲...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo