跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21322


3041#
發表於 05-12-20 10:10 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:
係呀, 19兄都落埸喎. 佢呢排成日輸錢


吾好坤我地喎??


伯爵府

積分: 16171


3042#
發表於 05-12-20 10:11 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:

所以非必要都吾會囉, 睇下先啦, 或者............咁真係吾睇吾得既!


你自己諗啦,最緊要係無事好番~


伯爵府

積分: 15050


3043#
發表於 05-12-20 10:11 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:
知喇! 知喇! 長鬼氣!! :tongue: :tongue: 未老已經成個婆仔咁!

為你好啫 你估打咁多字我唔倦架 我驚你好左幾日跟住到sunday又病咁又無醫生睇唔知點算啫, 你又唔知自己幾忙, 休息時間都無咩 好心提你就話人地成個婆仔咁 如果你唔係有大有細我彩你都傻 :tongue:


伯爵府

積分: 16171


3044#
發表於 05-12-20 10:12 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

kwan0520 寫道:

我同如風都係0304,今日又一齊病 :-( :-(


咦....係喎~~仲一齊請病假無返工~~


伯爵府

積分: 15050


3045#
發表於 05-12-20 10:13 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 9)

kwan0520 寫道:
[quote]
Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
病就唔食飲湯住啦


係咩? 滋潤湯都唔得架? [/quote]

媽咪叫我飲金桔水或咸足蜂[/quote]
呢d野就飲得 金桔水要加熱水喎


伯爵府

積分: 16171


3046#
發表於 05-12-20 10:13 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 9)

kwan0520 寫道:

媽咪叫我飲金桔水或咸足蜂


咦....我兩樣都唔like飲架~~


侯爵府

積分: 21322


3047#
發表於 05-12-20 10:13 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 9)

sabina_bb 寫道:
唔得架 要介口就算中醫都係咁講, 有益既湯水都唔飲得架


有d咁既樹?? ?-( ?-( 真係第一次聽咋喎?? ?-( ?-(


伯爵府

積分: 15050


3048#
發表於 05-12-20 10:13 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:
[quote]
Ka_wai 寫道:
咁我今日lunch不如去食curry囉~~


試下啦, 效果應該吾錯!! [/quote]
咁既天氣仲食呢d野你係唔係想c


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3049#
發表於 05-12-20 10:13 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:

我同如風都係0304,今日又一齊病 :-( :-(

又係喎 一齊既, 係唔係等陣約左一齊去行街啫 [/quote]

我一陣會去花園街同油麻地買嘢,ka_wai余生叫我24號整個蛋糕,我怕無時間,不如妳整.thanks


伯爵府

積分: 16171


3050#
發表於 05-12-20 10:14 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 9)

sabina_bb 寫道:
唔得架 要介口就算中醫都係咁講, 有益既湯水都唔飲得架


咁如果食西藥都要呀?


侯爵府

積分: 21322


3051#
發表於 05-12-20 10:14 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:
襯家, 你都唔係第一日識佢啦~~ 佢不嬲都長氣架啦~~~


難為我地耳仔受奔波!!


伯爵府

積分: 15050


3052#
發表於 05-12-20 10:14 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:
[quote]
聰明豆 寫道:

知喇! 知喇! 長鬼氣!! :tongue: :tongue: 未老已經成個婆仔咁!


襯家, 你都唔係第一日識佢啦~~ 佢不嬲都長氣架啦~~~ [/quote]
no no no...我唔係長氣呢d叫關心


伯爵府

積分: 16171


3053#
發表於 05-12-20 10:14 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:

吾好坤我地喎??


我諗19兄唔會啩~~~


大宅

積分: 2090


3054#
發表於 05-12-20 10:15 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

yes, agreed

sabina_bb 寫道:
食左半筒薯片 係唔好咁過份喎 不如你都去睇下曾祥風呀, 我覺得佢醫傷風都幾好. 如風你唔好學佢呀, 佢真係 ?-( ?-( ?-(
我拿甚麼報答耶和華向我所賜的一切厚恩 。(詩篇)


伯爵府

積分: 16171


3055#
發表於 05-12-20 10:15 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:

試下啦, 效果應該吾錯!!


諗諗先~~


伯爵府

積分: 15050


3056#
發表於 05-12-20 10:15 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
係呀, 19兄都落埸喎. 佢呢排成日輸錢


吾好坤我地喎?? [/quote]
咁係唔係坤你地就好難講啦 可能到26日佢d好運又返黎都唔定喎


侯爵府

積分: 21322


3057#
發表於 05-12-20 10:15 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:
no no no...我唔係長氣呢d叫關心


係喇!! 係喇!! 多謝關心!!


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3058#
發表於 05-12-20 10:15 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 9)

sabina_bb 寫道:

媽咪叫我飲金桔水或咸足蜂

呢d野就飲得 金桔水要加熱水喎 [/quote]

un un...


伯爵府

積分: 15050


3059#
發表於 05-12-20 10:16 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 9)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
唔得架 要介口就算中醫都係咁講, 有益既湯水都唔飲得架


有d咁既樹?? ?-( ?-( 真係第一次聽咋喎?? ?-( ?-( [/quote]
有無攪錯第一次聽


伯爵府

積分: 15050


3060#
發表於 05-12-20 10:17 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 9)

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
唔得架 要介口就算中醫都係咁講, 有益既湯水都唔飲得架


咁如果食西藥都要呀? [/quote]
yes

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo