烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   14


水晶宮

積分: 64904


3041#
發表於 12-4-18 17:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+emryhk+於+12-04-18+發表心曠

原帖由 So肥 於 12-04-18 發表
實在係睇得太開喇




從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


侯爵府

積分: 23056


3042#
發表於 12-4-18 17:47 |只看該作者
amypekkle 發表於 12-4-18 14:06
stephenietam,

果汁代水應該可以的, 不過要減番原食譜一些糖份.


我冇試過用果汁代水做麵包, 因為我覺得果汁其中一項重要

營養

是維他命, 焗過肯定有些維他命如Vit C會冇晒. 如果要果汁的顏色來幫包包上色, 我就有諗過

.
冇呀, 因為今日有人請我食蘋果批, 咁我諗諗下如果可以用蘋果汁做包+蘋果粒同肉桂粉, 成功的話應該會幾好味炸... hehee~~


大宅

積分: 3081


3043#
發表於 12-4-18 17:47 |只看該作者
emryhk 發表於 12-4-18 17:30
今日的功課,粟米湯麵包,19cm,未食都知好鬆軟
實好香, 唔知用罐頭粟米湯得唔得呢


水晶宮

積分: 64904


3044#
發表於 12-4-18 17:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-04-18+發表一年

原帖由 chowbbhk 於 12-04-18 發表
你準備要bb,吾好亂食呀!
我冇食啊




從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


侯爵府

積分: 23056


3045#
發表於 12-4-18 17:49 |只看該作者
KEMOSABI 發表於 12-4-18 14:19
我見過茶餐廳有"兒童鴛鴦"...即美祿混好立克"...我d細路好仲意飲...
...
聽落都覺好飲, 試下先~ hehe~


子爵府

積分: 14865


3046#
發表於 12-4-18 17:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chowbbhk+於+12-04-18+發表我

原帖由 wyfpoon 於 12-04-18 發表
咁你就太誇張,你哋離奇英仲好遠
因為so肥話自己係中年婦女,我一定大佢一折,咪叫奇英囉!




男爵府

積分: 6644


3047#
發表於 12-4-18 17:51 |只看該作者
整緊第二機包:芝士腸仔手撕包.
跟機食譜.落貢多牛油(35g) ga?
第一沒發酵後個面團仲係好細好矮,成個面團得380g,正常嗎?
仲話分12個!我而家分咗10個,每個加入半片cheddar cheese 同半條腸仔咋!i.e.mini腸仔包!?
而家發緊第二次酵,希望成功la.


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


3048#
發表於 12-4-18 17:52 |只看該作者
hallonatalie 發表於 12-4-18 15:20
去買大壓茸器
哈哈,係去買餸咋


子爵府

積分: 14865


3049#
發表於 12-4-18 17:52 |只看該作者

引用:今日的功課,粟米湯麵包,19cm,未食都知好

原帖由 emryhk 於 12-04-18 發表
今日的功課,粟米湯麵包,19cm,未食都知好鬆軟
whas app個份量黎,吾該!




子爵府

積分: 14865


3050#
發表於 12-4-18 17:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wyfpoon+於+12-04-18+發表我

原帖由 glorialeebaby 於 12-04-18 發表
check fb message
請比埋我!thx




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


3051#
發表於 12-4-18 17:54 |只看該作者
momoko2008 發表於 12-4-18 15:25
前幾日用刀切牛油粒,真係幾難切,你地用開咩切
你d牛油點用先 ?
整甜品就買呢個啦

.


點評

momoko2008  整cake  發表於 12-4-18 21:30


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


3052#
發表於 12-4-18 17:55 |只看該作者
Cayee 發表於 12-4-18 15:30
笑死我喇
我編輯過,睇唔到你笑我咩添


男爵府

積分: 6644


3053#
發表於 12-4-18 17:56 |只看該作者
cayee, 我記得你用P仔整d蛋糕好掂,記得你係跟機食譜, 但有打少少改動right?
好似係加多d奶.可ng可以 講多次?sorry can't find it from the huge bank of posts. 腥橋哂!


珍珠宮

積分: 46430

大廚勳章


3054#
發表於 12-4-18 17:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+So肥+於+12-04-18+發表半人半

原帖由 chowbbhk 於 12-04-18 發表
我同88328咪變左奇英!
邊係,你地仲咁後生



        


水晶宮

積分: 64904


3055#
發表於 12-4-18 17:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wyfpoon+於+12-04-18+發表咁

原帖由 chowbbhk 於 12-04-18 發表
因為so肥話自己係中年婦女,我一定大佢一折,咪叫奇英囉!



...
當你知道so肥年紀你真係會覺得佢keep得好好:lol



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3056#
發表於 12-4-18 17:58 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+12-4-18+13:35+梗係啦

原帖由 hallonatalie 於 12-04-18 發表
無計啦, 都話未清走冰格 d 凍肉囉 ~~

我仲有包 ikea 急凍肉丸, 佢哋又唔多 like 喎 ~~
我like喎,駛唔駛幫你接收佢




[/url]


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


3057#
發表於 12-4-18 17:59 |只看該作者
emryhk 發表於 12-4-18 15:51
交出相片
你繼續爬文,就會見到 大natalie 有一張近照 !


子爵府

積分: 14865


3058#
發表於 12-4-18 17:59 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+12-4-18+15:30+笑死我

原帖由 tp168 於 12-04-18 發表
我編輯過,睇唔到你笑我咩添
我最初以為連埋個鋼碗,原來係手提果個,我見過了!




公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3059#
發表於 12-4-18 17:59 |只看該作者

引用:Quote:wyfpoon+發表於+12-4-18+13:38+佢啲

原帖由 hallonatalie 於 12-04-18 發表
呢期玩直昇機
又貴又大舊,唔怪得啦




[/url]


侯爵府

積分: 20309


3060#
發表於 12-4-18 18:00 |只看該作者

引用:Quote:emryhk+發表於+12-4-18+17:30+今日的

原帖由 sweetpotatocat 於 12-04-18 發表
實好香, 唔知用罐頭粟米湯得唔得呢
咪就係粟米湯囉




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo