立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 64904
原帖由 So肥 於 12-04-18 發表 實在係睇得太開喇
侯爵府
積分: 23056
amypekkle 發表於 12-4-18 14:06 stephenietam, 果汁代水應該可以的, 不過要減番原食譜一些糖份. 我冇試過用果汁代水做麵包, 因為我覺得果汁其中一項重要營養是維他命, 焗過肯定有些維他命如Vit C會冇晒. 如果要果汁的顏色來幫包包上色, 我就有諗過 .
果汁代水應該可以的, 不過要減番原食譜一些糖份.
我冇試過用果汁代水做麵包, 因為我覺得果汁其中一項重要
營養
是維他命, 焗過肯定有些維他命如Vit C會冇晒. 如果要果汁的顏色來幫包包上色, 我就有諗過
大宅
積分: 3081
emryhk 發表於 12-4-18 17:30 今日的功課,粟米湯麵包,19cm,未食都知好鬆軟
原帖由 chowbbhk 於 12-04-18 發表 你準備要bb,吾好亂食呀!
KEMOSABI 發表於 12-4-18 14:19 我見過茶餐廳有"兒童鴛鴦"...即美祿混好立克"...我d細路好仲意飲... ...
子爵府
積分: 14865
原帖由 wyfpoon 於 12-04-18 發表 咁你就太誇張,你哋離奇英仲好遠
男爵府
積分: 6644
翡翠宮
積分: 81530
hallonatalie 發表於 12-4-18 15:20 去買大壓茸器
原帖由 emryhk 於 12-04-18 發表 今日的功課,粟米湯麵包,19cm,未食都知好鬆軟
原帖由 glorialeebaby 於 12-04-18 發表 check fb message
momoko2008 發表於 12-4-18 15:25 前幾日用刀切牛油粒,真係幾難切,你地用開咩切
Cayee 發表於 12-4-18 15:30 笑死我喇
珍珠宮
積分: 46430
原帖由 chowbbhk 於 12-04-18 發表 我同88328咪變左奇英!
原帖由 chowbbhk 於 12-04-18 發表 因為so肥話自己係中年婦女,我一定大佢一折,咪叫奇英囉! ...
公爵府
積分: 26949
原帖由 hallonatalie 於 12-04-18 發表 無計啦, 都話未清走冰格 d 凍肉囉 ~~ 我仲有包 ikea 急凍肉丸, 佢哋又唔多 like 喎 ~~
emryhk 發表於 12-4-18 15:51 交出相片
原帖由 tp168 於 12-04-18 發表 我編輯過,睇唔到你笑我咩添
原帖由 hallonatalie 於 12-04-18 發表 呢期玩直昇機
積分: 20309
原帖由 sweetpotatocat 於 12-04-18 發表 實好香, 唔知用罐頭粟米湯得唔得呢
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy