想生BB

跳至

首頁

尾頁
   12


男爵府

積分: 5259


3041#
發表於 12-10-17 22:40 |只看該作者

引用:Quote:MISMIS+發表於+12-10-17+22:16+明年

原帖由 Purybaby 於 12-10-17 發表
我地大家都一定會順利畢業, 出年帶埋阿B攪PARTY
好呀好呀!場面一定會好壯觀。




大宅

積分: 4804


3042#
發表於 12-10-17 22:45 |只看該作者

引用:Quote:MISMIS+發表於+12-10-17+22:07+多謝

原帖由 Purybaby 於 12-10-17 發表
蛋糕都唔食得
因為凍




大宅

積分: 4804


3043#
發表於 12-10-17 22:47 |只看該作者

引用:Quote:MISMIS+發表於+12-10-17+22:16+明年

原帖由 Purybaby 於 12-10-17 發表
我地大家都一定會順利畢業, 出年帶埋阿B攪PARTY
諗起都興奮!到時一定好吵,哈哈




大宅

積分: 4804


3044#
發表於 12-10-17 22:48 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續四

我準備訓啦!早抖各位





大宅

積分: 2776


3045#
發表於 12-10-17 22:55 |只看該作者

Quote:原帖由+Fi.+於+12-10-17+發表想問一

原帖由 MISMIS 於 12-10-17 發表
係埋入面有水?
係呀




大宅

積分: 2096


3046#
發表於 12-10-17 22:55 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續四

mismis, happy birthday ar!!


大宅

積分: 2776


3047#
發表於 12-10-17 22:56 |只看該作者

Quote:Fi.+發表於+12-10-17+20:45+想問一下

原帖由 misstree 於 12-10-17 發表
你隻手好白好靚呀
但宜家連手指都生埋毛毛




男爵府

積分: 5259


3048#
發表於 12-10-17 22:57 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續四

我瞓啦,各位早抖!




伯爵府

積分: 15109


3049#
發表於 12-10-17 23:01 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續四

早抖嘞




大宅

積分: 4195


3050#
發表於 12-10-17 23:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BigBear2011+於+12-10-17+發

原帖由 minny125 於 12-10-17 發表
我反而見唔到
係咪因為你早走過我呢?




大宅

積分: 2040


3051#
發表於 12-10-17 23:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+minny125+於+12-10-17+發表我

原帖由 BigBear2011 於 12-10-17 發表
係咪因為你早走過我呢?
唔知呢?不過我約埋結構之後行側邊出




大宅

積分: 4239


3052#
發表於 12-10-17 23:10 |只看該作者
misstree 發表於 12-10-17 12:21
我咪又係, 本身訓得少, 仲要唔"林", 好醒訓, 我21咋
我22W, 又係好醒瞓, 呢個禮拜去有時唔駛起身去厠所, 不過就成日轉身但係好神奇, 雖然好似成晚都醒下醒下, 朝早又唔會話好累, 唔知係唔係個身體預備定幾個月之後唔駛瞓黎照顧BB呢


大宅

積分: 4195


3053#
發表於 12-10-17 23:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BigBear2011+於+12-10-17+發

原帖由 MISMIS 於 12-10-17 發表
嘩呢個咩蛋糕來?咁得意
係芝士蛋糕上面放左無花果。
今日去到家姐企,佢話雪櫃有兩個蛋糕,我即時諗到影俾你做生日。




大宅

積分: 4239


3054#
發表於 12-10-17 23:12 |只看該作者
雨嫣 發表於 12-10-17 12:26
最慘宜家要習慣左側瞓, 一轉右邊瞓唔夠一陣醒起又要轉返左邊瞓, 成晚就係咁轉嚟轉去 ...

係呀, 每次醒就發現自己仰臥, 又要提自己轉返去左邊, 瞓得左邊耐又痛, 不過睇完話仰臥有危險又唔敢唔轉, 最多痛就轉去右邊


大宅

積分: 4239


3055#
發表於 12-10-17 23:15 |只看該作者
尋晚第一次抽筋喇, 想轉身果陣對腳好攰, 想拉一拉, 點知一拉就出事, 仲要兩隻一齊抽

嘈醒左C6, 不過好彩唔係好痛同埋好快就無事


大宅

積分: 4195


3056#
發表於 12-10-17 23:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Purybaby+於+12-10-17+發表我

原帖由 jorlam 於 12-10-17 發表
好呀好呀!場面一定會好壯觀。
會唔會好亂呢。一啲要飲奶,一啲要換片。zarara 可能最忙。有兩個。或者叫埋c6來照顧BB,我地坐埋一邊吹水。




大宅

積分: 4195


3057#
發表於 12-10-17 23:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BigBear2011+於+12-10-17+發

原帖由 minny125 於 12-10-17 發表
唔知呢?不過我約埋結構之後行側邊出
我行正門呀。




大宅

積分: 4239


3058#
發表於 12-10-17 23:23 |只看該作者
MISMIS 發表於 12-10-17 18:42
係喎!訓醒突然間想起,我今日生日雖然無蛋糕食,無大餐食,成日自己一個人係屋企bedrest,但感覺 ...
生日快樂希望你同BB 都健健康康


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


3059#
發表於 12-10-17 23:34 |只看該作者
本帖最後由 doristws 於 12-10-17 23:38 編輯
MISMIS 發表於 12-10-17 22:07
多謝你啊!Doris!我今年連生日蛋糕老公都唔比食,見到你D相,都好滿足了



...

嘻嘻...妳食咗隻香蕉船都飽晒啦...果度有兩隻蕉既長度...下面有七球雪糕架...仲有個布丁蛋糕無Cream架...所以都可以食啫...妳習慣下用眼睛享受美食啦...其實個感覺都唔錯架...出年先食個真實架啦


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


3060#
發表於 12-10-17 23:42 |只看該作者
各位同學...我都瞓啦...聽朝一早要返QE揹機呀....睇嚟跟住果幾日都會好忙...要溫番晒呢幾日既書呀....仲有要聽日先答到妳哋放產假/病假既問題添
早抖啦...各位JM

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo