跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 54392


3041#
發表於 06-9-1 09:28 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...(Part 7)

包媽,nata ~~ hi

Nata 寫道:
早晨~~ 返晒學~ 靜晒~~~


水晶宮

積分: 54392


3042#
發表於 06-9-1 09:30 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...(Part 7)

都吾眠ka la...食埋早餐...睇下報紙...買埋餸....中午就接tszyau 放學ka la... [quote]
Khas 寫道:
油媽
咁早起身,而家去眠多陣啦!


男爵府

積分: 5289


3043#
發表於 06-9-1 09:44 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...(Part 7)

hi.....早晨


大宅

積分: 3441


3044#
發表於 06-9-1 10:03 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...(Part 7)

油媽
放幾點呀?好早咁!係米初初1星期咋?
我下午放假湊包仔返學! :mrgreen:

jey
早晨




公爵府

積分: 25972

版主


3045#
發表於 06-9-1 10:13 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...(Part 7)

老張
ic...... :mrgreen:

尋日留完呢個 message 至發現夠鐘


校長 寫道:
豬利
我鐘意多過琳琳鐘意pooh

點解妳味放工呀


水晶宮

積分: 54392


3046#
發表於 06-9-1 10:14 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...(Part 7)

tszyau e 兩個星期係放12點幾ar...應該係適應期之類甘la...所以遲幼稚園果時小小....

e..甘包包d返學時間係點ka ...返全日班ar ...自己接送返學 or 坐校車ka

[quote]
Khas 寫道:
油媽
放幾點呀?好早咁!係米初初1星期咋?
我下午放假湊包仔返學! :mrgreen:


水晶宮

積分: 54392


3047#
發表於 06-9-1 10:15 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...(Part 7)

julia,jey ~~ 早晨ar

julia ~~ long time no chat la


水晶宮

積分: 54392


3048#
發表於 06-9-1 10:21 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...(Part 7)

包媽 ~~

小恩子好叻囡ar...楂杯飲野個樣有紋有路ar...低贊

p.s.無計la..我無係yahoo blog 開a/c...所以你地各位d yahoo blog 我只可以分亨但留吾到言ar


公爵府

積分: 25972

版主


3049#
發表於 06-9-1 10:23 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...(Part 7)

油媽
早晨

前排要打中文 manual,而家暫時鬆一鬆,如果同事再翻譯左,我又要閉關o家啦
:-(


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


3050#
發表於 06-9-1 10:28 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...(Part 7)

樺媽 ~
祝妳同小樺大家早日康復!

另外, 妳公司d 黑氣快d 清除. 我幫妳對付d 壞人


水晶宮

積分: 54392


3051#
發表於 06-9-1 10:29 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...(Part 7)

吾好 :-( la...趁有得鬆就好好鬆一鬆la

亞囡係米今日開學ar

JuliaCheng 寫道:
油媽
早晨

前排要打中文 manual,而家暫時鬆一鬆,如果同事再翻譯左,我又要閉關o家啦
:-(


水晶宮

積分: 54392


3052#
發表於 06-9-1 10:31 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...(Part 7)

丁丁 ~~ hi

收到你d相la...細佬好得意ar...駿眼睇d相...係米廋左小小 ar


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


3053#
發表於 06-9-1 10:33 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...(Part 7)

wa... 小恩子已經識楂杯飲野 la. 真係好叻女呀
我個肥仔就坐都未識坐. 都唔知係唔係扮野唔識坐, 想我地抱

tszyau2000 寫道:
小恩子好叻囡ar...楂杯飲野個樣有紋有路ar...低贊


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


3054#
發表於 06-9-1 10:35 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...(Part 7)

vvvvvvvv... 油媽, thanks 好野喎. 妳睇相都睇得出啊. 佢早排病


水晶宮

積分: 54392


3055#
發表於 06-9-1 10:36 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...(Part 7)

吾...我諗進進扮野多d la..想媽咪抱多d [quote]
tingchichi 寫道:
wa... 小恩子已經識楂杯飲野 la. 真係好叻女呀
我個肥仔就坐都未識坐. 都唔知係唔係扮野唔識坐, 想我地抱


水晶宮

積分: 54392


3056#
發表於 06-9-1 10:37 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...(Part 7)

吾緊要la...最緊要係身體健康jet...係米 [quote]
tingchichi 寫道:
vvvvvvvv... 油媽, thanks 好野喎. 妳睇相都睇得出啊. 佢早排病


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


3057#
發表於 06-9-1 10:37 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...(Part 7)

宣佈一下先
肥仔從今日起, 個名改做 "匡佑" ---> 鄧匡佑


水晶宮

積分: 54392


3058#
發表於 06-9-1 10:41 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...(Part 7)

點解kei ...搵專人改過ar
tingchichi 寫道:
宣佈一下先
肥仔從今日起, 個名改做 "匡佑" ---> 鄧匡佑


大宅

積分: 3441


3059#
發表於 06-9-1 11:03 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...(Part 7)

油媽

包包返下午班,但第1,2個星期唔駛返足3粒鐘,另第1星期要陪佢上堂,所以我米請假LAW,返學要5/9先有校巴,放學要18/9先有呀! 所以會自己/99帶放學!
你無開A/C唔緊要啦,有時間睇下我地D BLOG啦!恩恩比包包懶呀,唔肯用力,又唔肯揸杯!仲好鬼嗲TIM,我發覺原來我都好似OO,有D驚D嗲聲嗲氣!



水晶宮

積分: 54392


3060#
發表於 06-9-1 11:09 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠...(Part 7)

karen ~~ 你今日陪yiyi 開學ar

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo