烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3399


3041#
發表於 04-3-17 18:29 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

花呀,
kenwood既念頭係個腦度閃緊. 我做左4次麵包, 搓粉真係搓到我手同腳都好攰. (我冇坐係度搓!), 我要成個鍾先搓到舊粉, 仲係未必包出現筋膜!!
如果可以省回一d時間, 又可以下佢咋. 不過, 希望唔會3分鐘熱度啦. 有時街上賣既包包又真係非常吸引我. 不過, 真係要三思........... 再三思......... :-P
我地可以食supersandwich/pizza 止咳除痰, 提神解喝.

豆豆係智慧與美貌並重, 再加埋有食力. 一take過慳好多$$.


用戶要求終止服務

積分: 6954


3042#
發表於 04-3-18 09:28 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

mau 寫道:
zen,
請問用阿kenwood幫手, 搓粉時間係幾耐?? 部機清洗易嗎?? 易收嗎??


mau,

揉麵團一般都要20-30分鐘,視乎係整吐司或小麵包,吐司要揉耐d.主要洗大盆及攪拌器,機身只要用濕布抹乾淨就可以了.我是固定放在櫃面的,如果要搬來搬去都頗費力,因為有成2x磅重.

其實真係值得買,我開頭都有d擔心會浪費,但發覺佢的確好幫得手,做麵包其實頗費時,如果仲要花咁多精力及時間去搓麵團,我一定會放棄唔做,但用部機揉麵團,”佢”開緊工既時間我可以去準備其他東西,省時省精力,尤其是我每次都要做大量,更見功效.

講到做蛋糕,更加一流,用佢打400g蛋白,都係用左15分鐘,想做天使蛋糕就易如反掌啦:-P

一於做魔鬼,導妳入局啦
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 2106


3043#
發表於 04-3-18 09:55 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

花貓,
你地咪玩野 :-x :-P

mau,
你聽日買呀! 好呀好呀! 買啦買啦!zen親身證明咁好用,又有免息分期,好過去join facial course呀!

zen,
真係好吸~~~引~~~呀!


用戶要求終止服務

積分: 6954


3044#
發表於 04-3-18 10:06 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Dau 寫道:
花貓,
你地咪玩野 :-x :-P

mau,
你聽日買呀! 好呀好呀! 買啦買啦!zen親身證明咁好用,又有免息分期,好過去join facial course呀!

zen,
真係好吸~~~引~~~呀!


先恭喜妳考牌成功先!

妳又諗諗佢呀∼∼∼∼ 不過係怕妳隻狗仔驚呀,因為開機時都幾嘈.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


子爵府

積分: 10672


3045#
發表於 04-3-18 10:11 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

我 沉 晚 整 佐 個 綠 茶 雪 芳 蛋 糕 ,
不 過 好 扁 , 吾 夠 鬆 ,
吾 知 係 因 為 我 中 途
打 開 佐 個 局 爐 黎 睇 呢 ?
因 為 我 打 開 黎 睇 個 陣
都 見 佢 發 得 好 似 好 地 地 架 。

我諗 住 今 晚 再 接 再 厲 ,
希 望 各 位 比 D 意 見,
多 多 指 教 ! !


用戶要求終止服務

積分: 6954


3046#
發表於 04-3-18 10:14 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

winnieyiu 寫道:
我 沉 晚 整 佐 個 綠 茶 雪 芳 蛋 糕 ,
不 過 好 扁 , 吾 夠 鬆 ,
吾 知 係 因 為 我 中 途
打 開 佐 個 局 爐 黎 睇 呢 ?
因 為 我 打 開 黎 睇 個 陣
都 見 佢 發 得 好 似 好 地 地 架 。

我諗 住 今 晚 再 接 再 厲 ,
希 望 各 位 比 D 意 見,
多 多 指 教 ! !


中途唔可以開爐的,就算真係有咁既需要,都要過左15-20分鐘才可以,仲要快手快腳.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 2106


3047#
發表於 04-3-18 10:17 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen,
多謝呀!
雖然好吸引,不過我屋企冇固定地方可以安置呀!如果要搬出搬入我又唔想,不過如果有朝一日搬到個廚房夠大,我一定會買返屋企呀!


用戶要求終止服務

積分: 6954


3048#
發表於 04-3-18 10:19 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Dau 寫道:
zen,
多謝呀!
雖然好吸引,不過我屋企冇固定地方可以安置呀!如果要搬出搬入我又唔想,不過如果有朝一日搬到個廚房夠大,我一定會買返屋企呀!


咁又係,如果要搬出搬入,可能到時又嫌煩,唔想開工羅
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


男爵府

積分: 9191


3049#
發表於 04-3-18 11:09 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

我都係搬出搬入架, 不過因為我少煮食, 所以試開嘢嗰輪我會放佢出嚟一、兩個星期, 玩完又收返埋咁囉。 :-P 而家仲諗緊計邊度可以長放, 我估到個女大少少, 佢啲道具可以收埋, 咁我部機就真係可以長見天日喇。


用戶要求終止服務

積分: 6954


3050#
發表於 04-3-18 11:11 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Sheeta

快d物盡其用啦
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


男爵府

積分: 8857


3051#
發表於 04-3-18 11:47 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen
比你講到我都有dd心動tim............ :-P :-P


用戶要求終止服務

積分: 6954


3052#
發表於 04-3-18 12:18 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CPY 寫道:
zen
比你講到我都有dd心動tim............ :-P :-P


俾妳諗多幾日啦,我估妳最後都係會入局架啦

話妳知呀,上次我整個天使蛋糕係用10吋方盤做,double 8"份量,前後用左1小時就起貨啦 :-P

個邊話卓宏賣緊Kitxxxxaid 4.5L $2,200.00

係尼個model:

http://ypt.com.hk/trad/list.asp?itemids=M-KA-045-000-0&classid=7&Nclassid=78
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


子爵府

積分: 10672


3053#
發表於 04-3-18 12:24 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Zen :

不 過 如 果等 到 夠 時 間 ,
但 係 籮 佐 個 蛋 糕 出黎 先 發 覺
原 來 未 得 ,咁點 算 呀 ?
有 無 補 救 辦 法 呀 ?


用戶要求終止服務

積分: 6954


3054#
發表於 04-3-18 12:46 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

winnieyiu 寫道:
Zen :

不 過 如 果等 到 夠 時 間 ,
但 係 籮 佐 個 蛋 糕 出黎 先 發 覺
原 來 未 得 ,咁點 算 呀 ?
有 無 補 救 辦 法 呀 ?


取出黎之前先用枝竹簽插入去中心位,抽返出黎睇下,如果無粉漿或粉粒粘住就代表OK,相反,就要放返入焗耐d,所以唔好成個抽出黎試,係爐邊試,唔掂即刻放返入去.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 4334


3055#
發表於 04-3-18 16:13 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

各位姊妹 :

我同事send 左一個ko's kitchen link 比我睇, 我見到佢整個chiffon cake 係唔駛用中空模, 但個樣好正, 倒扣時唔會跌嗎?

睇睇條link : chiffon cake


用戶要求終止服務

積分: 6954


3056#
發表於 04-3-18 16:27 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

花花 寫道:
各位姊妹 :

我同事send 左一個ko's kitchen link 比我睇, 我見到佢整個chiffon cake 係唔駛用中空模, 但個樣好正, 倒扣時唔會跌嗎?

睇睇條link : chiffon cake


唔會喎
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 4334


3057#
發表於 04-3-18 16:35 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen :

咁即係可以唔駛加個中空軸落個模啦! right? 但我見大家整 chiffon 中間都係有個洞的.


男爵府

積分: 5948


3058#
發表於 04-3-18 19:06 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

各位,

我唔識post張相呀, 上次都post唔到呀,


男爵府

積分: 7030


3059#
發表於 04-3-18 19:22 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

各位
我近排的傑作(cake),個樣不是太靚,我會繼續努力

my cake (photos)--CAKES PHOTOS
[img align=left]http://ad94.no-ip.com/boss/image/signature.gif[/img]


大宅

積分: 2106


3060#
發表於 04-3-19 09:29 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

各位同學,
我呢個懶學生終於有功課交啦!
blueburry cheese cake from claudia


我昨晚整完試過d剩餘物資,好好味呀!不過唔知點解我個cake中間唔會好似claudia & 花花咁lup落去呢,不過都唔緊要,一樣放到d blueburry係中間

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo