立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 9395
積分: 7768
原文章由 ivyscyip 於 07-8-20 18:36 發表 傳統學校係教到野架﹐如考試技巧(好重要﹐因為人生有太多試)﹐尊重老師﹐安靜﹐認真的對待學習。所以﹐我覺得傳統學校係某一個階段係好的。我有D鬼仔小學同學﹐係學校都好似生番o甘, no way 啦﹗
積分: 8470
原文章由 bbpooh 於 07-8-21 10:14 發表 我尋晚食了白飯半碗!!! 我都唔知點攪!有湯的話尚好,可以飲,但尋日姐姐沒有做湯!我就齋食白飯.最慘係丁丁不停要食魚,我聞到魚味想嘔,結果成日換筷子!
原文章由 fsy 於 07-8-21 10:22 發表 今朝起身勁頭痛, 返到公司拿拿聲啪兩粒 panadol, 而家勁眼訓, 仲有鬼 c 咁多嘢趕 :(
原文章由 chiuchristan 於 07-8-21 10:29 發表 丁媽: 比妳笑C! 我見到Hayes & Papa 食飯都想嘔, 心口好悶! 只好躲去另一邊廳睇電視, sidetrack一下, 點知Hayes papa懶好, 走過來想幫我調頻道, 大佬呀! 你拿住成碗飯走過來, 想嘔C我咩!:tongu ...
原文章由 bbpooh 於 07-8-21 10:40 發表 沒有湯飲,咁我咪飲"友"(FSY,點寫呀?)子茶,但係傻丁見我飲,又以為係湯,攪到我食食下,又要走開飲兩啖.
積分: 6033
原文章由 chiuchristan 於 07-8-21 11:22 發表 係喎! 傻丁, 你好似明天 Happy 2nd. Birthday bor! 恭喜你快做哥哥! 祝福你健康快樂! 大佬Hayes 上
大宅
積分: 2273
原文章由 bbpooh 於 07-8-21 10:18 發表 我個肚好大咩?? 今天坐地鐵居然有人讓坐 ,好尷尬 乜我個肚真係咁大咩??
伯爵府
積分: 19265
原文章由 bbpooh 於 07-8-21 11:39 發表 大家有興趣9月份攪個秋季大旅行嗎? 去迪恩湖,可以嗎?
積分: 2233
原文章由 chiuchristan 於 07-8-21 10:29 發表 點知Hayes papa懶好, 走過來想幫我調頻道, 大佬呀! 你拿住成碗飯走過來, 想嘔C我咩!:tongu ...
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy