母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9395


3061#
發表於 07-8-21 10:18 |只看該作者
我個肚好大咩??

今天坐地鐵居然有人讓坐 ,好尷尬 乜我個肚真係咁大咩??


男爵府

積分: 7768


3062#
發表於 07-8-21 10:19 |只看該作者
Ivyscyip:

傳統學校當然學到野啦....我都係食呢隻奶粉長大

但希望下一代可以經驗 "平衡D" 既教育,
輕鬆D、 有趣味D & 多元化D....不用C背C做....


妳個D生番鬼仔同學, 可能本身患上 hyperactive/Autistic/Attention Deficiency problem!

原文章由 ivyscyip 於 07-8-20 18:36 發表
傳統學校係教到野架﹐如考試技巧(好重要﹐因為人生有太多試)﹐尊重老師﹐安靜﹐認真的對待學習。所以﹐我覺得傳統學校係某一個階段係好的。我有D鬼仔小學同學﹐係學校都好似生番o甘, no way 啦﹗
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


男爵府

積分: 8470


3063#
發表於 07-8-21 10:22 |只看該作者
今朝起身勁頭痛, 返到公司拿拿聲啪兩粒 panadol, 而家勁眼訓, 仲有鬼 c 咁多嘢趕 :(


男爵府

積分: 7768


3064#
發表於 07-8-21 10:29 |只看該作者
丁媽:

比妳笑C!

我見到Hayes & Papa 食飯都想嘔, 心口好悶!
只好躲去另一邊廳睇電視, sidetrack一下,

點知Hayes papa懶好, 走過來想幫我調頻道,
大佬呀! 你拿住成碗飯走過來, 想嘔C我咩!:tongue: :tongue:

佢好無癮, 立即閃開....


原文章由 bbpooh 於 07-8-21 10:14 發表
我尋晚食了白飯半碗!!! 我都唔知點攪!有湯的話尚好,可以飲,但尋日姐姐沒有做湯!我就齋食白飯.最慘係丁丁不停要食魚,我聞到魚味想嘔,結果成日換筷子!

Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


男爵府

積分: 7768


3065#
發表於 07-8-21 10:34 |只看該作者
FSY:

我今早趕上班想起妳, 要妳日日超準時, 真係好有壓力!


原文章由 fsy 於 07-8-21 10:22 發表
今朝起身勁頭痛, 返到公司拿拿聲啪兩粒 panadol, 而家勁眼訓, 仲有鬼 c 咁多嘢趕 :(
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


男爵府

積分: 9395


3066#
發表於 07-8-21 10:40 |只看該作者
原文章由 chiuchristan 於 07-8-21 10:29 發表
丁媽:

比妳笑C!

我見到Hayes & Papa 食飯都想嘔, 心口好悶!
只好躲去另一邊廳睇電視, sidetrack一下,

點知Hayes papa懶好, 走過來想幫我調頻道,
大佬呀! 你拿住成碗飯走過來, 想嘔C我咩!:tongu ...


沒有湯飲,咁我咪飲"友"(FSY,點寫呀?)子茶,但係傻丁見我飲,又以為係湯,攪到我食食下,又要走開飲兩啖.

屋企食飯唔開電視 ,一開傻丁個頭就望實電視機.


男爵府

積分: 7768


3067#
發表於 07-8-21 10:45 |只看該作者
柚子茶:lol


我地向來唔開TV, 無奈我好作悶要sidetrack,
0 volume:lol , 只看字幕,
傻Hayes 好少理, 專心在high chair 玩下食下.:lol

原文章由 bbpooh 於 07-8-21 10:40 發表
沒有湯飲,咁我咪飲"友"(FSY,點寫呀?)子茶,但係傻丁見我飲,又以為係湯,攪到我食食下,又要走開飲兩啖.

[ 本文章最後由 chiuchristan 於 07-8-21 10:51 編輯 ]
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


男爵府

積分: 6033


3068#
發表於 07-8-21 11:15 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-8-21 10:14 發表


我尋晚食了白飯半碗!!! 我都唔知點攪!有湯的話尚好,可以飲,但尋日姐姐沒有做湯!我就齋食白飯.最慘係丁丁不停要食魚,我聞到魚味想嘔,結果成日換筷子!


Morning

丁 ma & hayes mama,
捱多陣 la 妳o地尚在起步當中, 慢慢好 d o架 la. 我今胎到四個半月左, 右, 雖然無再嘔 or 反胃, 但依家都仲係食得唔多好, 記得上胎一到四個月, 就己經好似隻餓狼咁成日肚餓, 雖然陀 bb 好辛苦, 但我好 enjoy 佢依家係我肚裡面日日係咁踢o既感覺 ?-(


男爵府

積分: 9395


3069#
發表於 07-8-21 11:18 |只看該作者
TINGFAI

你的胃口又如何呢??


男爵府

積分: 7768


3070#
發表於 07-8-21 11:22 |只看該作者
係喎!

傻丁, 你好似明天 Happy 2nd. Birthday bor!

恭喜你快做哥哥!
祝福你健康快樂!

大佬Hayes 上
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


男爵府

積分: 9395


3071#
發表於 07-8-21 11:27 |只看該作者
原文章由 chiuchristan 於 07-8-21 11:22 發表
係喎!

傻丁, 你好似明天 Happy 2nd. Birthday bor!

恭喜你快做哥哥!
祝福你健康快樂!

大佬Hayes 上


大佬HAYES

好開心你居然記得我生日,嘻嘻!大家咁話,你就來做一個名正言順的大佬喇!

你媽媽幾時帶你出來同我玩呀?我好掛住你啊!

傻丁


大宅

積分: 2273


3072#
發表於 07-8-21 11:29 |只看該作者
你地又令我諗起有樹懶果時.....我只得依個反應.

我唔喜歡吃有汁的食物, 食飯唔可以撈汁......點知依個習慣到生完都無改過. 而家都係咁


男爵府

積分: 9395


3073#
發表於 07-8-21 11:39 |只看該作者
大家有興趣9月份攪個秋季大旅行嗎?

去迪恩湖,可以嗎?


男爵府

積分: 6033


3074#
發表於 07-8-21 11:49 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-8-21 10:18 發表
我個肚好大咩??

今天坐地鐵居然有人讓坐 ,好尷尬 乜我個肚真係咁大咩??


上次睇妳個肚又真係唔係好大 wor, 加上妳又唔係著大肚衫. humh ...... 可能妳o岩o岩遇著 d 好人呢


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


3075#
發表於 07-8-21 12:03 |只看該作者
好阿﹗

原文章由 bbpooh 於 07-8-21 11:39 發表
大家有興趣9月份攪個秋季大旅行嗎?

去迪恩湖,可以嗎?


男爵府

積分: 6033


3076#
發表於 07-8-21 12:09 |只看該作者
原文章由 chiuchristan 於 07-8-21 11:22 發表
係喎!

傻丁, 你好似明天 Happy 2nd. Birthday bor!

恭喜你快做哥哥!
祝福你健康快樂!

大佬Hayes 上


YEAH 預祝丁丁你 2 歲生日快樂先

HAYES MAMA 好勁 ar, 咁都記得. 我只係記得子進同雪晴生日日子咋, 事關子進同晴晴差一日, 雪晴就平安夜太容易記. 丁 ma 妳明天會唔會有咩安排 ar?


男爵府

積分: 6033


3077#
發表於 07-8-21 12:15 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-8-21 11:39 發表
大家有興趣9月份攪個秋季大旅行嗎?

去迪恩湖,可以嗎?


提議 very good 不過我只係擔心自已身體狀況, 事關昨天宮縮情況頗不尋常, 一朝早有 around 10 次之多, 下星期見 e 生時會 report 俾佢聽, 怕 e 生會叫我唔可以勞動太動, 咁到時就唔可以成日周圍走. 其實我同老公都 plan o左 9 月會去 ocean park 同晴晴玩多次, 不過我都擔心唔可以 :-(


大宅

積分: 2233


3078#
發表於 07-8-21 12:27 |只看該作者
原文章由 chiuchristan 於 07-8-21 10:29 發表

點知Hayes papa懶好, 走過來想幫我調頻道,
大佬呀! 你拿住成碗飯走過來, 想嘔C我咩!:tongu ...


Laugh C!

Happy Birthday Ding Ding! Time flies! 2years old la.


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


3079#
發表於 07-8-21 12:32 |只看該作者
Go4baby,

check car car!


大宅

積分: 2233


3080#
發表於 07-8-21 12:32 |只看該作者
我又吾可以scold人地個仔,因

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo