跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7640


3061#
發表於 04-11-13 10:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

Good Morning,

happy_mother,
睇完你的message, 真係擔心你的健康,
現在希望你多d休息, 盡量訓多d,
囝囝及囡囡有屋企人照顧住都好, 你好快就可以見番佢地!

[size=medium]祝happy_mother早日康復!


子爵府

積分: 12555


3062#
發表於 04-11-13 10:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

happy_mother,

你要保重身體,好好休養。
祝身體健康,快D冇事。
[size=small]My little baby Vivian !


男爵府

積分: 7640


3063#
發表於 04-11-13 10:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

78ada,

你預產期係明天喎, 仲未有動靜?


子爵府

積分: 12555


3064#
發表於 04-11-13 10:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

chunchunmama ,
未呀, ?-( ?-( 我諗佢都係過期居留。 :mrgreen: :mrgreen:

[size=small]My little baby Vivian !


男爵府

積分: 7640


3065#
發表於 04-11-13 11:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

78ada,
可能你個小B鐘意係媽咪個肚入面多d,
我大仔都係40wks4days先出世。

剛剛姑娘上來屋企幫我拆線, 好慘呀! :cry: 開刀個傷口頭尾出左一少粒肉牙, 我出院後呢幾日食素, 都冇食肉同魚, 都吾知點解一樣出?, 都 :cry: 姑娘叫我著d緊身褲會好d喎!


子爵府

積分: 12555


3066#
發表於 04-11-13 11:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

chunchunmama ,

點解有姑娘上來你屋企幫你拆線嘅,唔係自己返e院或健康院拆線o架,(我8掛問下) :mrgreen: 唔緊要啦最多米唔著三點色泳衣啫。 :mrgreen: 最緊要係身體健康嘛。
[size=small]My little baby Vivian !


琥珀宮

積分: 165356


3067#
發表於 04-11-13 11:26 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

78ada** 早幾年已經有。的服務方便坐月媽咪唔洗走出走入, 所以政治醫院已家都好好服務架。

78ada 寫道:
chunchunmama ,

點解有姑娘上來你屋企幫你拆線嘅,唔係自己返e院或健康院拆線o架,(我8掛問下) :mrgreen: 唔緊要啦最多米唔著三點色泳衣啫。 :mrgreen: 最緊要係身體健康嘛。


琥珀宮

積分: 165356


3068#
發表於 04-11-13 11:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

ALL**

剛剛打比WAYILE佢琴日已經開刀, 但剛剛打左止痛針好疲倦佢要訓一陣先, 所以詳細情況我未知, 等佢好好休息後遲。的先打比佢。


子爵府

積分: 12555


3069#
發表於 04-11-13 11:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

SZEYUEN,
哦,原來有呢D服務嘅,我頭兩個都係順產所以冇聽過,唔好意思。

[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


3070#
發表於 04-11-13 11:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

[size=large]WAYILE


[size=x-large]祝你身體健康

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
[size=small]My little baby Vivian !


侯爵府

積分: 24274


3071#
發表於 04-11-13 12:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

Dear all~
剛去完健康院,好多人,不過我準時,所以拎到一號籌!
磅過重lu !亞仔有6lb4oz左右,重左,醫生話都重得幾好!好開心呀!!
不過始終仲有些少黃,慢慢會好!


男爵府

積分: 7640


3072#
發表於 04-11-13 12:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

係呀! 比幾十元有姑娘上門方便好多, 姑娘仲睇埋BB臍帶, 問埋我餵人奶情況, 服務都幾好架! 佢下星期會再上來睇多次傷口。

剛剛醫院打電話來, 話我係醫院既驗尿報告出左有d菌, 要我下星期返醫院見醫生同食藥, 都吾知係咩菌?? ?-(

[quote]
SZEYUEN 寫道:
78ada** 早幾年已經有。的服務方便坐月媽咪唔洗走出走入, 所以政治醫院已家都好好服務架。
?-(


琥珀宮

積分: 165356


3073#
發表於 04-11-13 12:08 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

78ada** 有。的順產都要拆線, 因為佢地唔係用自動溶解手術線。

78ada 寫道:
SZEYUEN,
哦,原來有呢D服務嘅,我頭兩個都係順產所以冇聽過,唔好意思。


子爵府

積分: 12555


3074#
發表於 04-11-13 12:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

早晨呀! carol,
咁米好囉,你唔駛成日擔心小寶寶啦,黃實會有你唔駛太擔心。 :mrgreen:
[size=small]My little baby Vivian !


琥珀宮

積分: 165356


3075#
發表於 04-11-13 12:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

草本** 仔仔太輕啦 , 要繼續努力操肥佢。


子爵府

積分: 12555


3076#
發表於 04-11-13 12:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

SZEYUEN ,
吓,係咩 ?-( 我冇拆線o架,我嗰D好似自己溶(威記)。
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


3077#
發表於 04-11-13 12:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

chunchunmama,
唔駛擔心啦,可能係D念珠菌啫。
[size=small]My little baby Vivian !


琥珀宮

積分: 165356


3078#
發表於 04-11-13 12:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

明天老公要返工(full day), 我係屋企都係時候拾定走佬袋, 仲有準備去奶奶屋企坐月之衫褲日用品, 上星期已經烚左一次奶樽, 原來都幾多工夫要做, 真係做呀媽唔係一件易事。


大宅

積分: 4607


3079#
發表於 04-11-13 12:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

hi all, 我仲未有動靜呀!! overdue 兩日 la.... 唔知 koko 同 pooh 點呢?-( ?-(

恭喜 waylie 生咗少 b 囡, 祝 bb 健康活潑, 精靈可愛

happy_mother
希望你快 d recover... 休息多 d, 等身體快 d 好番.... 阿囝阿囡都屋企人睇住, 唔駛擔心... 你好番, 肯定有排你忙 tim...

chunma
尿有菌好少事, 唔駛擔心....

carol
你自己同 bb 去健康院? 你奶奶有冇同你一齊去 ... e 生話 bb 重得好咪好 law, 你都唔駛比咁大壓力自己.... 努力, 加油, 我哋支持你!!

joe
大力 joe 聽日滿月, 會擺幾多位?? 執執個 look 都好, 人都開心d...

ada
係呢, 想問 bb 滿月, 阿 ma 阿爸都要著新衫??
同埋 arm arm 出世 bb 要用幾多口水肩??


大宅

積分: 4607


3080#
發表於 04-11-13 12:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

SZEYUEN 寫道:
明天老公要返工(full day), 我係屋企都係時候拾定走佬袋, 仲有準備去奶奶屋企坐月之衫褲日用品, 上星期已經烚左一次奶樽, 原來都幾多工夫要做, 真係做呀媽唔係一件易事。

sze
你係咪返埋下個 week 就放假 la?? 好似得你同 karen 仲返緊工喎?? 唔知 karen 返到幾時呢??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo