跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 5770


3061#
發表於 09-8-27 23:16 |只看該作者
今日再收到雅培的禮物,
有1條口水肩+喜康素300g換領券1張.


男爵府

積分: 5770


3062#
發表於 09-8-27 23:29 |只看該作者
新聞耳目
爆廣華醫院開刀生仔拉斷腳
2009年08月27日
伊利沙伯醫院兩週前爆出調錯嬰事件,令全城父母恐慌;本刊再揭區內另一龍頭醫院廣華生仔駭人事故頻頻:有孕婦開刀分娩時,醫護竟扯斷 BB大腿骨;又有 BB在子宮內打橫生,醫生都懵然不知,過了預產期也不早做催生,結果胎死腹中。
「次次檢查都照超聲波,一直話兩個 BB情況良好。七月十六號開刀時,醫生話,攞大孖時突然『咔』一聲。」陳太回憶大孖出世斷腳的一刻:「原來大孖右大腿骨骨折,但醫生唔承認攞佢出嚟時發生問題,反而第一件事話大孖可能係『玻璃骨』,所以易碎,又問我哋家族有冇人係玻璃骨?」
所謂玻璃骨,是指嬰孩在母體內因子突變,形成脆骨,出世後經常骨折,嚴重的會因胸、肋骨折斷影響心肺,多不長命。


男爵府

積分: 5770


3063#
發表於 09-8-27 23:30 |只看該作者
拉斷腳 土法醫
「我哋好奇怪,如果玻璃骨,點解細孖無恙?」陳太不忿說:「只要一掂大孖隻腳,佢就喊得好淒涼。結果化驗報告證實佢唔係玻璃骨!但醫院就無再進一步治療,我哋日日追問醫生,醫院話打過三次石膏,不過佢太細,唔成功,但會嘗試第二種方法;原來個方法就係:包三塊尿片 傍住隻腳!」
出世後第五天,陳先生終向醫院發火,「如果醫院搞唔掂,我同佢轉院,唔好我踢一踢,你哋郁一郁。」唔發火當病貓,院方即運來職業治療部自製的嬰兒布架,裝在大孖腿上。「我見到個布架仲嬲,再咁落去,唔知個仔隻腳會唔會好番!結果當日我同佢轉院,向私家兒童骨科專科醫生求助。」
「臨走前醫院仲講,大孖可能長短腳,我夠知個仔有後遺症,但佢哋做過乜?連一句道歉都無。」經朋友介紹,陳先生找香港兒童骨科及脊柱矯正中心的李閏海醫生求助,「抱住大孖入港安醫院,醫生好快準備咗一個鐵支架,先穩定個腳形, X光報告出來後,再用另一個雙支架,讓骨折處埋口好啲,一吊就吊了一個星期,又能糾正腳形,住了九日就出院。今個月初再覆診,大孖骨折明顯好轉,一層瘀血包住軟骨,日後瘀血會變成新增骨骼,康復情況非常良好。」陳先生如釋重負地說。


男爵府

積分: 5770


3064#
發表於 09-8-27 23:32 |只看該作者
李閏海醫生表示,自然分娩中把嬰孩拿出母體,有時也拉斷嬰兒手、腳或鎖骨,但剖腹分娩不用拉扯,嬰兒骨折較少見;另一方面,他也質疑廣華治療大孖斷腳的方法,並無科學根據,「長遠來說,腳會彎曲甚至會比較短。」他形容,「嬰兒復原能力高,骨折唔係大問題,四至六週就癒合,呢段期間要盡力改善骨骼發展,如用支架、石膏等方法改善位置,待瘀血漸漸形成正常的新骨。」
近十年,香港才興起兒童骨科研究,具顧問級醫生水平的人材,全港僅得十多人,大多屬兩大學醫院,廣華醫院的骨科部門,沒有兒骨專家。替公立醫院「執手尾」個案,李閏海每年接不少。「有時拉斷骨,也試過扯斷頸部神經,嬰兒全隻手無力,甚至手部肌肉癱瘓才知發生事。」

橫死腹中
陳太愛兒被拉斷腳,鄒傳林胎兒子宮內擺橫院方都驗不出,結果胎死腹中。鄒○七本來去廣華醫院生產,產前檢查次次不同醫生,人人只摸摸肚皮、聽心跳,一次超聲波都沒照,每次都說胎兒正常。她預產期是九月三日,但一直未有胎動,由於是第一胎,她全無經驗,「加上醫院話,我無唔舒服或見紅,就叫我等。」鄒於是耐心等待。
怎料過了預產期八天,她到廣華覆診,醫生即發現她胎兒是打橫生長,但仍說只卅九週,不用急着分娩。「我即時打個突,係四十一週,唔係卅九週!醫生你有冇睇清楚?」醫生雖即時幫她排期做手術,但兩日後,胎兒上午還有呼吸,下午突然就無氣。
鄒傳林夫婦雖多番投訴,但院方以胎兒方向突變為由,所以遲遲不能剖腹產子。事隔兩年,她今年八月在仁安醫院產第二胎,才知廣華當日狡辯,「第二胎又係打橫生,仁安醫生一摸到,就好緊張,話打橫嘅胎要特別留意,結果第三十六週就安排我入院開刀。」
婦產科專科醫生陳億仕亦承認,除非婦女已生了第三、四胎,子宮較鬆,胎位才會突然轉變,「否則,一般三十四週後胎位就定下來;有經驗嘅醫生會用手摸到,用超聲波照就一定睇到。可惜公立醫院因為資源問題,唔會個個孕婦都照超聲波,就只有靠醫生對手。」
陳續說:「胎兒打橫生長,較打直嘅胎危險,因此要盡快安排喺卅六至卅八週就同佢開刀,唔會等到四十週咁大個,因為對個胎及媽媽都危險。」陳強調,一般在預產期之後一個星期便要安排催生,很少要等到四十一週以後才催生。本刊向院方查詢兩個個案,廣華回覆正在跟進。
廣華是全港五大熱門生仔醫院之一,每年有六千多名嬰兒在該院出生,據悉,醫管局明知人手不足,醫院長期迫爆,也沒增加人手。知情人士透露,「醫護個個忙到癲,好醫生頂唔住走晒,留番嘅醫生欠經驗,人手不足。」


大宅

積分: 1031


3065#
發表於 09-8-27 23:32 |只看該作者
原帖由 popodordor 於 09-8-27 22:41 發表


我都係啦... 有左bb 之後煮少左飯... 初時有時會聞到煮飯味都想嘔...

你買定d cook book 比印印吖... 有d 有印尼文架... 只不過我地會唔知佢地翻譯得有幾準之嘛... 哈哈... ...


我就之前嘔得勁, 買餸都冇力.....印尼文既cook book? 我諗多數都麻麻地好食....都係自己敎算啦!


男爵府

積分: 5770


3066#
發表於 09-8-27 23:33 |只看該作者
貼膠紙治馬蹄足?
今年在廣華產子的林太,兒子林迪一右腳患有馬蹄足,院方最初只貼膠紙去穩定兒子足部,後來試打石膏,但做了三次都沒效果,於是改做物理治療;院方更事先聲明,情況還不理想,一歲便要做手術。
林太擔心兒子受皮肉之苦,自行在網上搜尋療法,找到李閏海替他進行美國採用的 Ponseti療法:將變形的足踝關節復位,延長已收縮的筋腱,經推拿按摩後,打上石膏,固定足部,讓骨骼、筋腱及肌肉在正常位置上生長,一周後拆石膏。這樣反覆進行四至六星期,直至完全修正為止,其間不用做手術。李續說,香港馬蹄足內翻兒童個案不少,每五百個就一人,「林太搵我時,已係幾個星期後嘅事,要醫嬰兒骨骼,頭四至六個星期係黃金時期,可大大減少日後腳掌變形嘅機會。」


大宅

積分: 1031


3067#
發表於 09-8-27 23:33 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-27 23:32 發表
李閏海醫生表示,自然分娩中把嬰孩拿出母體,有時也拉斷嬰兒手、腳或鎖骨,但剖腹分娩不用拉扯,嬰兒骨折較少見;另一方面,他也質疑廣華治療大孖斷腳的方法,並無科學根據,「長遠來說,腳會彎曲甚至會比較短。」他形容,「嬰兒復原能力 ...


我都啱啱係一週刋睇完......好驚呀!!!!


大宅

積分: 1031


3068#
發表於 09-8-27 23:37 |只看該作者
原帖由 koey5 於 09-8-27 23:05 發表


係嫁..照4D真係好開心


我諗我比較蠢....睇唔清楚妳女女個樣tim....到底係正面定側面呢?


男爵府

積分: 5770


3069#
發表於 09-8-28 00:32 |只看該作者
原帖由 Fira 於 09-8-27 23:33 發表


我都啱啱係一週刋睇完......好驚呀!!!!

係呀,好恐怖呀~~


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3070#
發表於 09-8-28 00:39 |只看該作者
原帖由 koey5 於 09-8-27 20:22 發表


haha..亞囡俾你地讚壞晒啊...不過希望生出黎都真係咁可愛啦....諗住佢依個樣...我諗我到時一定唔怕痛...努力快d生佢出黎....


靚女當然係多人讚啦.


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3071#
發表於 09-8-28 01:03 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-27 23:33 發表
貼膠紙治馬蹄足?
今年在廣華產子的林太,兒子林迪一右腳患有馬蹄足,院方最初只貼膠紙去穩定兒子足部,後來試打石膏,但做了三次都沒效果,於是改做物理治療;院方更事先聲明,情況還不理想,一歲便要做手術。
林太擔心兒子受皮肉之 ...


政府醫院d質素真係越嚟越差, 咁樣太殘忍啦, bb都係人, 完全無同情心, 佢哋點可以咁過份! 睇完真係好傷心, 個心好痛好唔舒服.

[ 本帖最後由 Wong_C_Lai 於 09-8-28 01:12 編輯 ]


男爵府

積分: 5770


3072#
發表於 09-8-28 01:04 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-8-28 01:03 發表


政府醫院d質素真係越嚟越差, 咁樣太殘忍啦, bb都係人, 完全無同情心, 佢哋點可以點過份! 睇完真係好傷心, 個心好痛好唔舒服.

係呀,d bb真係好慘~~


男爵府

積分: 5770


3073#
發表於 09-8-28 01:06 |只看該作者
我要瞓啦!!


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3074#
發表於 09-8-28 01:12 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-28 01:06 發表
我要瞓啦!!


goodnite, 我都要瞓啦.


大宅

積分: 4684


3075#
發表於 09-8-28 01:49 |只看該作者
原帖由 Fira 於 09-8-27 23:33 發表


我都啱啱係一週刋睇完......好驚呀!!!!


唔怪得我媽咪問我有冇買今期壹週刊, 我話冇 ~ 佢叫我唔好買, 佢話裡面有講生仔, 不過唔岩我睇, 費時嚇親我, 原來係講呢d野


別墅

積分: 581


3076#
發表於 09-8-28 07:51 |只看該作者
原帖由 gracedolly 於 09-8-27 22:09 發表
我好驚....
今日去產檢血壓略高, 又有尿蛋白, 一個+, 醫生即時check我有無水腫同要我抽血驗肝腎功能, 因為擔心我會有妊娠血壓高....

而家要等報告...
都幾擔心~ ...


唔駛擔心,一定冇事~~~


小B女~~


別墅

積分: 581


3077#
發表於 09-8-28 08:03 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 09-8-27 23:08 發表

我冇照,留番d神秘感~~


我都係冇照呀~~


小B女~~


大宅

積分: 2049


3078#
發表於 09-8-28 09:15 |只看該作者
原帖由 koey5 於 09-8-27 23:03 發表
我都中意超市買..最中意佢買少少都冇所謂...都係貴街市少少姐~


我都係呀, 我成日去超市買肉
pack 好晒, 可以控制到份量嘛!
去街市買少少好難的, 豬肉佬實斬多俾你的


大宅

積分: 1540


3079#
發表於 09-8-28 09:32 |只看該作者
早晨..好野又到happy friday!!!


大宅

積分: 1794


3080#
發表於 09-8-28 09:35 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-8-28 09:32 發表
早晨..好野又到happy friday!!!



早晨呀~~又到星期五, 感覺好好多~哈哈哈~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo