興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3061#
發表於 07-12-19 10:33 |只看該作者
原文章由 bettylam 於 07-12-19 07:58 發表
HI!ALL:
Thanks!俊大哥&ALL..
唉!近排部腦吾知攪乜鬼,尋日Power cinema竟然睇吾到電視,一片渿黑...激死
betty


摩靈betty姐,

乜貢克仔...:-|
Power cinema? 係咪跟display card果個built-in tv tuner?
早前禾果張都有呢個function...重裝後好耐無玩番lu...最近仲劈埋一二便....:tongue:
若pc唔睇tv唔安樂,貢...平平地入過第二張算啦...
遲下玩高清廣播,等得既.......還是等下天啦


大宅

積分: 3704


3062#
發表於 07-12-19 11:14 |只看該作者
"講開又講, ps2封哂塵, 呢排好耐都冇開過, 知唔知近期有冇d正既action game咩?......."

seem to be ............. NONE


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3063#
發表於 07-12-19 13:22 |只看該作者
原文章由 898998 於 07-12-19 11:14 發表
"講開又講, ps2封哂塵, 呢排好耐都冇開過, 知唔知近期有冇d正既action game咩?......."

seem to be ............. NONE


8899,

你儲埋儲埋....e+咪大派用場囉....

:lol :lol


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3064#
發表於 07-12-19 14:55 |只看該作者
祖國既偉大-髮鳴......喂瀝鵬...近呀!拙~第二代喇!





上代...實在太.... 澠龔...喇....
連「尕仔」都臣服


好棒耶~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
用"乃"+"小"...貪得意丫...
讀作....>><<




[ 本文章最後由 ChunChun_Daddy 於 07-12-19 15:11 編輯 ]


大宅

積分: 2016


3065#
發表於 07-12-20 00:29 |只看該作者
really got nothing to say......

原文章由 ChunChun_Daddy 於 07-12-19 14:55 發表
祖國既偉大-髮鳴......喂瀝鵬...近呀!拙~第二代喇!

http://www.engadgetmobile.com/media/2007/12/vii-2-white.jpg
http://www.engadgetmobile.com/media/2007/12/vii-2-pink.jpg
http://www.engadgetmobile.c ...
Lawbut


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3066#
發表於 07-12-20 00:47 |只看該作者
原文章由 lawbut 於 07-12-20 00:29 發表
really got nothing to say......


夜啊...law兄,
hehe...無話可說呢...


[自由]果兵....有白色40激平售喎...(應為WE11綑縛版!)


>>here <<


男爵府

積分: 7819

好媽媽勳章


3067#
發表於 07-12-20 00:51 |只看該作者
原文章由 ChunChun_Daddy 於 07-12-20 00:47 發表


夜啊...law兄,
hehe...無話可說呢...


[自由]果兵....有白色40激平售喎...(應為WE11綑縛版!)


>>here


大好機會,快d過隔離講下價喇,或者有意外驚喜!


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3068#
發表於 07-12-20 01:00 |只看該作者
原文章由 迪迪仔 於 07-12-20 00:51 發表
大好機會,快d過隔離講下價喇,或者有意外驚喜!


富貴仁兄迪迪大佬,
禾志不在40激丫嘛 .....(係既話,一早敗左返黎啦)
況且...又要硬食佢隻WE + 隻咩...genji...蒜鬼掃把啦

睇返官網,game expo連"伯實激"都隻字不提,莫非....
OMG : >><<


男爵府

積分: 8421


3069#
發表於 07-12-20 01:08 |只看該作者
C.C.D

咁其實你個袋折番港幣要幾銀? 我就一定唔會諗卡奇色, 太易污糟...我買個大袋o個時就係貪靚揀左隻類似卡奇色, 好快就後悔, 還好大袋比較小用, 遲o下要買多個中袋...

o個部係國產遊戲機? 好想試o下玩!

o個部白色40GB跟we, genji...三千個大洋...點睇?


898998

ps2真係水尾架喇, 應該唔會再有幾多game出了, ps3又未係時候出手, 可能遲d要請你呢位"收藏家"出手幫忙幫忙


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3070#
發表於 07-12-20 01:13 |只看該作者
登。登。登....新T.R.叫...《UnderWorld》
2008 PS3 觸目登場!

>><<

有大量圖片:
>><<

fanz custom made :


:loveliness: :loveliness: :loveliness:


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3071#
發表於 07-12-20 01:42 |只看該作者
原文章由 嘿嘿 於 07-12-20 01:08 發表
咁其實你個袋折番港幣要幾銀? 我就一定唔會諗卡奇色, 太易污糟...我買個大袋o個時就係貪靚揀左隻類似卡奇色, 好快就後悔, 還好大袋比較小用, 遲o下要買多個中袋...

o個部係國產遊戲機? 好想試o下玩!

o個部白色40GB跟we, genji...三千個大洋...點睇?


果個CS2BG...yen 6720...合指一算...(當7算...)
= hk$470.4...
所以咪煩緊卡奇定黑蚊蚊囉... (連你都貢講...睇黎...黑既居多)
下?買...大、中、細袋???-(............

well, 喂歷鵬...都要盛謂千鬆喎!
...果乍內置驚.... ......你.....都係蒜鬼掃把啦....

典睇果個post....咪...得個「睇」字囉....
等富貴迪迪大佬...考慮下禾既建議囉... :lol


男爵府

積分: 7819

好媽媽勳章


3072#
發表於 07-12-20 01:51 |只看該作者
原文章由 ChunChun_Daddy 於 07-12-20 01:00 發表


富貴仁兄迪迪大佬,
禾志不在40激丫嘛 .....(係既話,一早敗左返黎啦)
況且...又要硬食佢隻WE + 隻咩...genji...蒜鬼掃把啦

睇返官網,game expo連"伯實激"都隻字不提,莫非....
OMG : >>http://cn.en ...


甘又係,個2隻game都唔係妳杯茶,而且隻genji應該麻麻地,
近排我有個同事去左usa,佢買左ps3隻tiger tour2007(高爾夫),
只係港紙$50,上面講個隻genji都係$100,真係平到嘔呀!
仲有今日打左電話去sony,留左隻gt5,有就打電話黎喎~

[ 本文章最後由 迪迪仔 於 07-12-20 02:06 編輯 ]


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3073#
發表於 07-12-20 02:12 |只看該作者
原文章由 迪迪仔 於 07-12-20 01:51 發表
甘又係,個2隻game都唔係妳杯茶,而且隻genji應該麻麻地,
近排我有個同事去左usa,佢買左ps3隻tiger tour2007(高爾夫),
只係港紙$50,上面講個隻genji都係$100,真係平到嘔呀!
仲有今日打左電話去ps3,留左隻gt5,有就打 ...


迪迪兄,
咪就係囉 ....非禾茶姐....就蒜平到嘔電都貢話
tiger tour...? 咪另外一隻大眾哥羅芳....

GT5p...禾唔急!等有ps3...再慢慢訂唔遲!(若1月出行貨...而貢都可以話缺貨既話,你話抵唔抵X...!)

:lol :lol :lol


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3074#
發表於 07-12-20 10:52 |只看該作者
麼零...

嘿嘿,

你當真有興趣果部"o幾"野???-(
比埋個網你去"目及"喇...
>><<

真抵屎...
>><<

"乜料".....原來有"抗聰"槽... ......
當真係"惑視黛睪夥畸"產品....
>><<


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3075#
發表於 07-12-20 11:14 |只看該作者
GT5p...行貨1-17
睇住promo video先!!
去片:>><<



呢隻...又差唔多同期....慘喇!$ $ $...:cry:
去片:>><<


男爵府

積分: 7819

好媽媽勳章


3076#
發表於 07-12-21 00:12 |只看該作者
原文章由 ChunChun_Daddy 於 07-12-20 10:52 發表
麼零...

嘿嘿,

你當真有興趣果部"o幾"野???-(
比埋個網你去"目及"喇...
>>>>http://gonintendo.com/wp-content/uploads ...


呢部野真係幾認真下喎!:lol:


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3077#
發表於 07-12-21 09:34 |只看該作者
麼零...

原文章由 迪迪仔 於 07-12-21 00:12 發表
呢部野真係幾認真下喎!:lol:


喔!連富貴迪迪...都感興趣乎???-(


大宅

積分: 1366


3078#
發表於 07-12-21 11:19 |只看該作者
原文章由 ChunChun_Daddy 於 07-12-21 09:34 發表
麼零...



喔!連富貴迪迪...都感興趣乎???-(
http://www.av100fun.com/images/smiles/av100confused.jpg http://www.av100fun.com/images/smiles/av100confu ...


午安

不如先去老麥食下野慢慢諗
http://www.maikenji.com/main.asp


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3079#
發表於 07-12-21 12:04 |只看該作者
原文章由 小必理痛 於 07-12-21 11:19 發表
午安
不如先去老麥食下野慢慢諗
http://www.maikenji.com/main.asp


小p,
你請客?好喎!就你喇..........食兵間好呢??

試新野啦...筆魚....


"巧討 臥天"....


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3080#
發表於 07-12-21 16:46 |只看該作者
不拙~所料......
駟實激先有....!hk....如無意外...會跟...:tongue:

SCEJ公司本日12月20日宣佈,將於2008年1月31日發售與人氣動作遊戲《鬼泣4》同捆40GBPS3主機「PLAYSTATION 3 鬼泣4 超值BD版」,售價47800日元。「PLAYSTATION 3 鬼泣4超值BD版」限量發售,有陶瓷白和光亮黑兩種顏色可以選擇。

「PLAYSTATION 3 鬼泣4 超值BD版」中除了PS3主機和《鬼泣4》遊戲軟件外,還將附贈一張收錄《鬼泣4》60分鐘即時CG影像的BD光盤一張。


>><<
>><<

Final 2007 trailer?....(愈睇愈似GOW2開頭打石頭巨人....)
去片:>><<

官網都有official trailer....超正!
>>http://www.capcom.co.jp/devil4/main.html
<<

[ 本文章最後由 ChunChun_Daddy 於 07-12-21 17:14 編輯 ]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo