跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 165356


3061#
發表於 05-11-28 11:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

冇架揹住個大背郎走路囉
不過如果同老公一齊去就好d
大家可以幫下手
不過我好衰
如果我地1家3口去大型聚會
次次我都掛住傾計
因為諗住老公睇住
後來比老公發現我疏忽照顧
anson坐到就來跌低又或者
d玩具玩到跌落酒到都唔知
講起都笑c人~~~~~~~

[quote]
stellacay 寫道:


男爵府

積分: 7640


3062#
發表於 05-11-28 11:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

karen

Julius 咁快去睇燈飾, 真係正啦.
我估佢哋開心到叫.


珍珠宮

積分: 33190


3063#
發表於 05-11-28 11:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

我無帶車仔, 揹帶一條走天涯
stellacay 寫道:
總之單拖都去咁遠
實來女超人
又車仔 又奶粉袋 又扭身扭勢的B
怎麼搞 ?-(


侯爵府

積分: 21537


3064#
發表於 05-11-28 11:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

stella,
我逢星期六都要自己一個帶julius杏花村去荃灣,
我好多時都係推車, 不過坐mrt我又唔覺得好煩,
總之都係個句啦! 大人唔覺辛苦就去邊都無問題!


珍珠宮

積分: 33190


3065#
發表於 05-11-28 11:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

想像唔到呢
Valeriemama 寫道:

余梓謙 d 褲啱小泵著
size 爭咁遠


男爵府

積分: 7640


3066#
發表於 05-11-28 11:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

我都覺得揹帶方便好多.

CarMan 寫道:
我無帶車仔, 揹帶一條走天涯 [quote]
stellacay 寫道:
總之單拖都去咁遠
實來女超人
又車仔 又奶粉袋 又扭身扭勢的B
怎麼搞 ?-(
[/quote]


公爵府

積分: 27329


3067#
發表於 05-11-28 11:23 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)


咁快去睇燈飾
快人一步, 理想達到
valerie 1225 先去睇燈飾

karen&angus 寫道:
stella,
真係無嘢可以俾你偷師,
好簡單一句, 唔怕辛苦就得啦.
好似我尋晚同julius落cwb睇燈飾,
就要抱佢and揹佢幾個鐘,
不過, 佢真係好開心, 所以我一d都唔覺辛苦.
angus都打算星期三晚放工返屋企接julius,
然後過尖咀睇燈飾!


琥珀宮

積分: 165356


3068#
發表於 05-11-28 11:23 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

冇問題當4個骨褲著一樣得

CarMan 寫道:
想像唔到呢 [quote]
Valeriemama 寫道:

余梓謙 d 褲啱小泵著
size 爭咁遠
[/quote]


侯爵府

積分: 24274


3069#
發表於 05-11-28 11:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

係喎!
我仲要係唔用揹帶的女人
係咪更要讚先!!!!
雖然佢19lb都冇
不過吓吓抱出抱入都幾手跛架!!!!

我都好挨得架!!
你睇我餵住夜奶都仲未辭工就知我幾堅啦


男爵府

積分: 7735


3070#
發表於 05-11-28 11:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

早晨


琥珀宮

積分: 165356


3071#
發表於 05-11-28 11:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

貪迫"1225"

[quote]
Valeriemama 寫道:

咁快去睇燈飾
快人一步, 理想達到
valerie 1225 先去睇燈飾


伯爵府

積分: 17947


3072#
發表於 05-11-28 11:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)



karen&angus 寫道:
stella,
我逢星期六都要自己一個帶julius杏花村去荃灣,
我好多時都係推車, 不過坐mrt我又唔覺得好煩,
總之都係個句啦! 大人唔覺辛苦就去邊都無問題!


侯爵府

積分: 21537


3073#
發表於 05-11-28 11:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

駿媽
早d睇無咁多人嘛
chunchunmama 寫道:
karen

Julius 咁快去睇燈飾, 真係正啦.
我估佢哋開心到叫.


伯爵府

積分: 17947


3074#
發表於 05-11-28 11:26 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)


果然高難度
挑戰極限的勇氣 ... 可嘉

SZEYUEN 寫道:
貪迫"1225"

[quote]
Valeriemama 寫道:

咁快去睇燈飾
快人一步, 理想達到
valerie 1225 先去睇燈飾


公爵府

積分: 27329


3075#
發表於 05-11-28 11:26 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)


就係想比 valerie 感受吓

SZEYUEN 寫道:
貪迫"1225"

[quote]
Valeriemama 寫道:

咁快去睇燈飾
快人一步, 理想達到
valerie 1225 先去睇燈飾


侯爵府

積分: 21537


3076#
發表於 05-11-28 11:26 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

CarMan 寫道:
想像唔到呢 [quote]
Valeriemama 寫道:

余梓謙 d 褲啱小泵著
size 爭咁遠
[/quote]


男爵府

積分: 7735


3077#
發表於 05-11-28 11:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

你地講開一個人湊b出街,其實辛苦就真係唔怕,最怕佢撘撘下車喊or扭計!


琥珀宮

積分: 165356


3078#
發表於 05-11-28 11:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

唔怪得知"隻手"要見醫生啦

kyleung 寫道:
係喎!
我仲要係唔用揹帶的女人
係咪更要讚先!!!!
雖然佢19lb都冇
不過吓吓抱出抱入都幾手跛架!!!!

我都好挨得架!!
你睇我餵住夜奶都仲未辭工就知我幾堅啦


公爵府

積分: 27329


3079#
發表於 05-11-28 11:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)


00
我今日寄出比你

soli 呀, 遲咁多


男爵府

積分: 7735


3080#
發表於 05-11-28 11:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

Valeriemama 寫道:

就係想比 valerie 感受吓

[quote]
SZEYUEN 寫道:
貪迫"1225"

[quote]
Valeriemama 寫道:

咁快去睇燈飾
快人一步, 理想達到
valerie 1225 先去睇燈飾
[/quote]


應該你感受深d!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo