烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   14


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


3061#
發表於 12-4-18 18:00 |只看該作者
KEMOSABI 發表於 12-4-18 15:53
我出個notice board比你地報名啦 :

5月1 日, grand hyatt tea buffet 2:30pm
你公開晒地點時間,邊個咁去呀


珍珠宮

積分: 46430

大廚勳章


3062#
發表於 12-4-18 18:00 |只看該作者

引用:回覆+So肥+的帖子 明白........那同落牛奶

原帖由 花師奶. 於 12-04-18 發表
回覆 So肥 的帖子

明白........那同落牛奶一樣嗎﹖那我今晚試吓先
水份變奶好個人喜好,我自己鍾意全奶,有Jm鍾意奶+水



        


水晶宮

積分: 64904


3063#
發表於 12-4-18 18:01 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+12-4-18+15:30+笑死我

原帖由 tp168 於 12-04-18 發表
我編輯過,睇唔到你笑我咩添
維吾爾唔知mix邊啊



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


侯爵府

積分: 20309


3064#
發表於 12-4-18 18:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+emryhk+於+12-04-18+發表今日

原帖由 chowbbhk 於 12-04-18 發表
whas app個份量黎,吾該!
我又要





珍珠宮

積分: 46430

大廚勳章


3065#
發表於 12-4-18 18:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hallonatalie+於+12-04-18+發

原帖由 glorialeebaby 於 12-04-18 發表
其實早兩年都肥咗十幾磅,後來跟咗一個餐單,食兩個禮拜,之後再調節飲食,食少d肉,先瘦番d咋



...
比我啦,好需要下呀我



        


侯爵府

積分: 20309


3066#
發表於 12-4-18 18:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+glorialeebaby+於+12-04-18+

原帖由 chowbbhk 於 12-04-18 發表
請比埋我!thx
你仲要,你已經夠瘦,唔水餐單啦




大宅

積分: 2878

好媽媽勳章


3067#
發表於 12-4-18 18:02 |只看該作者
wyfpoon 發表於 12-4-18 17:26
真係?我日頭有時間,點為之提腿?

好難就咁講…不過啱啱上網search,呢度有圖文並茂:
http://blog.yahoo.com/BeautfulLife-heart/articles/77385


侯爵府

積分: 20309


3068#
發表於 12-4-18 18:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chowbbhk+於+12-04-18+發表因

原帖由 Cayee 於 12-04-18 發表
當你知道so肥年紀你真係會覺得佢keep得好好
靜靜雞講嚟聽吓




水晶宮

積分: 64904


3069#
發表於 12-4-18 18:03 |只看該作者

引用:cayee,+我記得你用P仔整d蛋糕好掂,記得你係

原帖由 Ruby1219 於 12-04-18 發表
cayee, 我記得你用P仔整d蛋糕好掂,記得你係跟機食譜, 但有打少少改動right?
好似係加多d奶.可ng可以 講多 ...
唔係好掂啊,係冇咁乾咋 其實冇咩大改動,只係跟機食譜另加兩大匙奶咋!份量不變,不過有jm話糖同牛油都可少10-20g,食落去都分別不大,但感覺健康些少



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


珍珠宮

積分: 46430

大廚勳章


3070#
發表於 12-4-18 18:03 |只看該作者

引用:今日的功課,粟米湯麵包,19cm,未食都知好

原帖由 emryhk 於 12-04-18 發表
今日的功課,粟米湯麵包,19cm,未食都知好鬆軟




        


子爵府

積分: 14865


3071#
發表於 12-4-18 18:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chowbbhk+於+12-04-18+發表因

原帖由 Cayee 於 12-04-18 發表
當你知道so肥年紀你真係會覺得佢keep得好好
佢私人話左你知咩!你小心講野,因住比so肥又你!




侯爵府

積分: 20309


3072#
發表於 12-4-18 18:04 |只看該作者

引用:Quote:wyfpoon+發表於+12-4-18+17:26+真係

原帖由 baby_king 於 12-04-18 發表
好難就咁講…不過啱啱上網search,呢度有圖文並茂:
http://blog.yahoo.com/BeautfulLife-heart/articles/ ...
Ok, thank you




子爵府

積分: 14865


3073#
發表於 12-4-18 18:04 |只看該作者

引用:Quote:emryhk+發表於+12-4-18+15:51+交出相

原帖由 tp168 於 12-04-18 發表
你繼續爬文,就會見到 大natalie 有一張近照 !
爬晒都吾見喎?




子爵府

積分: 10570


3074#
發表於 12-4-18 18:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+glorialeebaby+於+12-04-18+

原帖由 chowbbhk 於 12-04-18 發表
請比埋我!thx
send咗fb message




男爵府

積分: 6644


3075#
發表於 12-4-18 18:05 |只看該作者
Cayee 發表於 12-4-18 18:03
唔係好掂啊,係冇咁乾咋 其實冇咩大改動,只係跟機食譜另加兩大匙奶咋!份量不變, ...
thank you! i will try tonight. how long i have to let the machine 'rest'? after I make the bread and start to make the cake


珍珠宮

積分: 46430

大廚勳章


3076#
發表於 12-4-18 18:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+So肥+於+12-04-18+發表你嗰個

原帖由 wyfpoon 於 12-04-18 發表
你果個咪仲睇唔到
唔係嘛?星期一先比人問係咪有咗,我一嘢打落個肚比佢睇,我呢個係肚腩,笑死佢



        


侯爵府

積分: 20309


3077#
發表於 12-4-18 18:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wyfpoon+於+12-04-18+發表你

原帖由 So肥 於 12-04-18 發表
唔係嘛?星期一先比人問係咪有咗,我一嘢打落個肚比佢睇,我呢個係肚腩,笑死佢



...
咁似我,哈哈




大宅

積分: 3081


3078#
發表於 12-4-18 18:07 |只看該作者
wyfpoon 發表於 12-4-18 18:00
咪就係粟米湯囉
係就即食喎d, 定係金寶要加水喎d?有冇食譜呀唔該?


珍珠宮

積分: 46430

大廚勳章


3079#
發表於 12-4-18 18:07 |只看該作者

引用:Quote:So肥+發表於+12-4-18+17:30+你嗰個?

原帖由 hallonatalie 於 12-04-18 發表
不堪入目喇, 總之 ..........
點會?你仲著到貼身衫喎,我幾年嚟都係買闊身衫遮住咋,陰公



        


珍珠宮

積分: 46430

大廚勳章


3080#
發表於 12-4-18 18:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wyfpoon+於+12-04-18+發表咁

原帖由 chowbbhk 於 12-04-18 發表
因為so肥話自己係中年婦女,我一定大佢一折,咪叫奇英囉!



...
你比我個樣呃咗喇



        

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo