想生BB

跳至

首頁

尾頁
   12


大宅

積分: 2776


3061#
發表於 12-10-18 06:50 |只看該作者

尋晚第一次抽筋喇,+想轉身果陣對腳好攰,+想

原帖由 pprlala 於 12-10-17 發表
尋晚第一次抽筋喇, 想轉身果陣對腳好攰, 想拉一拉, 點知一拉就出事, 仲要兩隻一齊抽

嘈醒左C6, 不過好彩唔 ...
你有無食鈣片呀?




侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


3062#
發表於 12-10-18 07:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+雨嫣+於+12-10-17+發表放心,+

原帖由 MISMIS 於 12-10-17 發表
你係基督定天主敎?
我係基督教


大宅

積分: 3724


3063#
發表於 12-10-18 07:13 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續四

早晨呀各位




侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


3064#
發表於 12-10-18 07:14 |只看該作者

引用:尋晚第一次抽筋喇,+想轉身果陣對腳好攰,+想

原帖由 pprlala 於 12-10-17 發表
尋晚第一次抽筋喇, 想轉身果陣對腳好攰, 想拉一拉, 點知一拉就出事, 仲要兩隻一齊抽

嘈醒左C6, 不過好彩唔 ...
係喇…我上次就係轉身而出事喇



侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


3065#
發表於 12-10-18 07:16 |只看該作者

引用:早晨呀各位 +

原帖由 tungkiu 於 12-10-18 發表
早晨呀各位
早呀,今朝直頭有點寒意,各位同學仔著多件衫喇


珍珠宮

積分: 31519

BK Milk勳章


3066#
發表於 12-10-18 07:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MISMIS+於+12-10-17+發表你係

原帖由 雨嫣 於 12-10-18 發表
我係基督教
我認識嘅教徒都係基督教,天主教較少


伯爵府

積分: 15109


3067#
發表於 12-10-18 07:51 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續四

早晨呀!真係涼左好多呀,大家唔好冷親呀




男爵府

積分: 5261


3068#
發表於 12-10-18 08:13 |只看該作者
各位早晨呀!


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


3069#
發表於 12-10-18 08:13 |只看該作者
各位同學早晨...天氣非常清涼...大家記得著夠衫呀...千祈唔好冷親呀


大宅

積分: 4195


3070#
發表於 12-10-18 08:39 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續四

早晨。過多個幾月就到聖誕啦!




大宅

積分: 4865


3071#
發表於 12-10-18 08:43 |只看該作者

引用:早晨呀!真係涼左好多呀,大家唔好冷親呀 +

原帖由 Purybaby 於 12-10-18 發表
早晨呀!真係涼左好多呀,大家唔好冷親呀
好多衫都唔啱著mouth:




伯爵府

積分: 15109


3072#
發表於 12-10-18 08:44 |只看該作者

引用:早晨。過多個幾月就到聖誕啦! +

原帖由 BigBear2011 於 12-10-18 發表
早晨。過多個幾月就到聖誕啦!
係呀,我好有興趣玩交換禮物呀




伯爵府

積分: 15109


3073#
發表於 12-10-18 08:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Purybaby+於+12-10-18+發表早

原帖由 mrs.simple 於 12-10-18 發表
好多衫都唔啱著
我好d,因為我d衫多數長身又大件,係褲著唔番啫




大宅

積分: 4195


3074#
發表於 12-10-18 08:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BigBear2011+於+12-10-18+發

原帖由 Purybaby 於 12-10-18 發表
係呀,我好有興趣玩交換禮物呀
我都鍾意玩交換禮物呀。好開心咁。



點評

doristws    發表於 12-10-18 10:11


大宅

積分: 2568


3075#
發表於 12-10-18 09:15 |只看該作者

回覆:有左但未有實在感-延續四




大宅

積分: 2776


3076#
發表於 12-10-18 09:29 |只看該作者

版主 的帖子

我想問下係咪週數越大,訓得越小架?
我發覺我由10週開始無咁眼訓,唔係日日有晏覺訓,之前夜晚9點零就頂唔順要訓,宜家就成11點訓都仲得。。。




伯爵府

積分: 15109


3077#
發表於 12-10-18 09:39 |只看該作者
Fi. 發表於 12-10-18 09:29
我想問下係咪週數越大,訓得越小架?
我發覺我由10週開始無咁眼訓,唔係日日有晏覺訓,之前夜晚9點零就頂唔 ...

我就唔係嘞, 初期我反而瞓得唔多, 但中期就成日好攰


大宅

積分: 4239


3078#
發表於 12-10-18 09:40 |只看該作者
Fi. 發表於 12-10-18 06:50
你有無食鈣片呀?
我果隻維他命有150mg, 我唔敢再另外食, 因為間中飲下奶, 食芝士同埋乳酪, 怕過量會食生石今日放工都即刻食返塊芝士
不過尋晚好輕微, 即係唔太痛, 如果再係咁或者要問下醫生駛唔駛加鈣


大宅

積分: 4239


3079#
發表於 12-10-18 09:42 |只看該作者
雨嫣 發表於 12-10-18 07:14
係喇…我上次就係轉身而出事喇
我覺得係想伸直下對腳就出事, 我之前都試過有想伸, 之後feel 到會抽, 即刻唔拉就OK尋日就縮唔切, 同埋可能朝早太攰, 因為返工果陣做死左, 成日無坐過


大宅

積分: 1692


3080#
發表於 12-10-18 09:44 |只看該作者
班長我剛剛WHATAPPS左你

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo