烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2106


3061#
發表於 04-3-19 09:39 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia,
好耐冇見你呀!你去左邊?冇事呀ma?得閒現下身

gemini,
你可在http://www.albumtown.com/開個account先,因為呢到d相先可以係bk直接post出來,跟住upload d相上去個album到,click開左幅相,再right click,copy幅相內容欄上的url,再在bk reply msg的img上貼上便可了,你試試呀!


男爵府

積分: 8857


3062#
發表於 04-3-19 10:06 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen
咦...唔係咁話我啦,我都怕我自己要入局呀!!!!!!! :-P

但你話果個4.5l夠唔夠用呢? 除左卓x有得買,仲有邊到有得買呢? 你個kenxxxx邊到有得睇demo?

我而家諗緊買個新焗爐定攪拌機好? 比d意見呀? 我自己就中意野包多過cake.但而家最主要既問題係搓面團既時間太長.唔可以keep住日日做新鮮包包!!! 同埋我仲未feel到真正既薄膜係點! :-(


用戶要求終止服務

積分: 6954


3063#
發表於 04-3-19 10:24 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

timma & Dau:
有早餐食,好野!!


Claudia & cottontail:

妳兩個點呀?咁耐無出現既?報下平安好喎∼∼∼∼∼


花花:

用中空模係為左中心位置散熱好d,等熱力均勻,我無用中空模都無問題喎.


CPY:

妳個焗爐發生乜事呀?係嫌唔夠大,還是機件故障呀?如果個爐捱得一年半裁既,買左stand mixer先啦.另外我發覺冷藏發酵法幾好,可以早一日準備定麵糰,第二日才做埋其他發酵整形,唔使一口氣做咁趕,如果整吐司又可以慳返d整形時間.

Kenxxxx網址

http://www.kenwood.co.uk/clever/search/srch_frm.htm

Kitxxxxaid分析

http://ebake.dyn.dhs.org/Basics/DBQryDesc.asp?Name=Kenwood%20攪拌器採購&DB=5



今日妳地係咪要上酥皮蛋撻班呀∼∼∼∼∼∼
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 4334


3064#
發表於 04-3-19 10:32 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

mau/cpy :

睇來你2個都好快"入局" 啦! 唔好諗呀! 去睇啦! 買啦! devil is coming !!!!!


zen :

哈! 你d 功能好勁, 已有2位少婦比你迷惑左啦! 我呢d 老野功能有返咁上下, 暫時仲頂得住你d 功力.

dau :

係噃! 你唔講都唔記得你今個 week 要送禮比朋友, 好正, 好靚仔呀! 我相信一定好好味. :-P 係噃, dau dau 有冇驚呀

tinma :

你好勤力和心機, 努力! 加油!


claudia :

係呀! 你去左邊呀! 掛念什!!!!

cottontail :

大肚婆你點呀! 唔好淨睇, 講下野. :-P


大宅

積分: 4334


3065#
發表於 04-3-19 10:37 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen :

收到! 明白! 我計劃緊今個 sunday 同花囡傾掂數就試整 chiffon cake, 未整過, 真掉面, 或再戰合桃包. 祝我好運!


:-P


用戶要求終止服務

積分: 6954


3066#
發表於 04-3-19 10:41 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

花花 寫道:
zen :

收到! 明白! 我計劃緊今個 sunday 同花囡傾掂數就試整 chiffon cake, 未整過, 真掉面, 或再戰合桃包. 祝我好運!


:-P


我有d低粉6月到期,又有d綠茶粉,我都想整下綠茶雪紡,帶返公司請人做白老鼠 :-P 因為屋企人唔肯試新野,淨係鍾意食傳統款式 :-x

祝妳一take過 :-P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


男爵府

積分: 5948


3067#
發表於 04-3-19 10:42 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Dau,

thanks, 我試下得唔得啦!!

我一早見到你個cake, 個肚就....... :-P


男爵府

積分: 5948


3068#
發表於 04-3-19 10:47 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

交功課


Chocolate Chips Muffin 唔知係咪焗得耐左, 黑左d呀, 我想問下可以放幾耐呀

[img align=left]http://www.albumtown.com/data/6a5dfac4be1502501489fc0f5a24b667/tb_1797_p24735.jpg[/img]


大宅

積分: 4015


3069#
發表於 04-3-19 10:48 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

cpy,
買呀! 買呀! 先買Stand mixer, 然後才換焗爐, 焗爐仲可以捱住先, 但有Stand mixer可以整多好多包包喎, 有得諗. 我個部是krups, 500w. 淨係開機已經好開心了.
家齊、家慈囡囡係我的寶貝,兩個都是12月出世  :-)


用戶要求終止服務

積分: 6954


3070#
發表於 04-3-19 10:52 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

蒙妮卡 寫道:
cpy,
買呀! 買呀! 先買Stand mixer, 然後才換焗爐, 焗爐仲可以捱住先, 但有Stand mixer可以整多好多包包喎, 有得諗. 我個部是krups, 500w. 淨係開機已經好開心了.


eee未見過尼部既,係咪係外國買返黎架?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


用戶要求終止服務

積分: 6954


3071#
發表於 04-3-19 10:53 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

gemini 寫道:
交功課




Chocolate Chips Muffin 唔知係咪焗得耐左, 黑左d呀, 我想問下可以放幾耐呀


睇唔到既
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 2106


3072#
發表於 04-3-19 11:11 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

gemini,
你可以在album內click左幅相出來先,再copy個url,咁幅相就會大d啦!

花,
豆豆今次都仍然咁驚驚,我係隔離班房post左相呀!你去睇睇呀! 費事side咁多bandwidth ma


大宅

積分: 4015


3073#
發表於 04-3-19 11:29 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen,
是02年萬能牌開倉買的, 是cookeasy 的網友介紹. $700有找.
家齊、家慈囡囡係我的寶貝,兩個都是12月出世  :-)


男爵府

積分: 5948


3074#
發表於 04-3-19 11:31 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

[img align=left]http://www.albumtown.com/data/6a5dfac4be1502501489fc0f5a24b667/1797_p24734.jpg[/img]

[img align=left]http://www.albumtown.com/data/6a5dfac4be1502501489fc0f5a24b667/1797_p24735.jpg[/img]

DAU,

THANKS


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3075#
發表於 04-3-19 11:42 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2106


3076#
發表於 04-3-19 11:48 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia,
你出現就好啦!好掛住你呀衰鬼
你唔得閒時可以學下mau果招:
hi, present,
very busy,
bye
我驚你有野唔開心冇心機上網ja
個cheese cake今晚食,到時再影個內部組織你睇,我諗應該好好味,因為我起模時食過d剩餘物資
多謝你教我呢個cake,好容易整


用戶要求終止服務

積分: 6954


3077#
發表於 04-3-19 11:49 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

蒙妮卡 寫道:
zen,
是02年萬能牌開倉買的, 是cookeasy 的網友介紹. $700有找.


都可以揉麵糰?抵買喎,原價幾錢呀?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 4334


3078#
發表於 04-3-19 12:12 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Monica :

真係好吸引, 有冇相睇!

claudia :

攪什麼細藝, 係咪"婚禮", 我要來踩場, 花囡好鐘意見到d 婚紗, 佢實話"姐姐好靚" :-P


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3079#
發表於 04-3-19 12:14 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


用戶要求終止服務

積分: 6954


3080#
發表於 04-3-19 12:19 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia 寫道:
喂花花,你係咪玩我呀 :-x
你都知我正密謀個大廚房比我"sit"灶"la"架啦. :-P


莫非∼∼∼claudia cafe就開張∼∼∼∼∼∼
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo