立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 2233
男爵府
積分: 9395
積分: 8470
原文章由 chiuchristan 於 07-8-21 11:22 發表 係喎! 傻丁, 你好似明天 Happy 2nd. Birthday bor! 恭喜你快做哥哥! 祝福你健康快樂! 大佬Hayes 上
原文章由 fsy 於 07-8-21 13:03 發表 丁丁, 我都記得你生日架, 不過本來諗住聽日先同你講生日快樂. 大個仔嘞, 仲做哥哥添! 祝你生日快樂, 做個好哥哥, 同細佬感情超好, 入到心儀幼稚園.... 最緊要係健健康康啦!
原文章由 bbpooh 於 07-8-21 12:59 發表 不過丁丁最近都開始打人,姐姐話丁丁在會所見到D玩具,如果小朋友唔比佢玩,傻丁會叫同打人!
原文章由 chiuchristan 於 07-8-21 10:34 發表 FSY: 我今早趕上班想起妳, 要妳日日超準時, 真係好有壓力!
原文章由 bbpooh 於 07-8-21 10:18 發表 我個肚好大咩?? 今天坐地鐵居然有人讓坐 ,好尷尬 乜我個肚真係咁大咩??
伯爵府
積分: 19265
原文章由 fsy 於 07-8-21 13:08 發表 子進都係, 不過我發現佢唔鍾意同年紀相約既小朋友玩, 反而鍾意同啲大個佢既小朋友玩. 好似佢日日去公園同個四歲既哥哥玩得好開心添. 唔知係咪個個小朋友都係咁呢?
原文章由 bbpooh 於 07-8-21 13:07 發表 可唔可以加多句,叫佢唔好再訓著先"賴"屎!
原文章由 fsy 於 07-8-21 13:13 發表 今朝趕到趴街呀! 七點九先起身, 你知啦, 我返工車程要成個鐘架嘛. 嗱嗱聲刷牙洗臉, 跟住唔敢搭巴士走去搭馬鐵轉地鐵. 本身已經勁頭痛, 仲行鬼 c 咁遠 (係尖東站轉地鐵), 返到公司啱Ú ...
原文章由 fsy 於 07-8-21 13:18 發表 呢樣嘢真係無計, 可能佢約埋周公一齊去厠所 不如你問下杜杜叔叔, 睇下佢有咩 "高見".
原文章由 bbpooh 於 07-8-21 13:19 發表 你真係好堅喎,咁快出得門口.我想問一句,你今朝有沒有刷牙洗臉,同埋有沒有梳你個草莓頭呢? 頭痛好點未呢?
原文章由 bbpooh 於 07-8-21 13:21 發表 問佢呀??有點保留喎!我寧願涯多兩星期,睇下返學點先算喇!
積分: 7768
原文章由 diaperb 於 07-8-21 12:51 發表 上個星期細細粒在中央liabary,比個條仔(around 3歲)打了一把! . 話說我們在玩具圖書玩,有個mami同個仔玩Thomas train時,細細粒從傍觀察,跟住個細路自己走開玩第二D野吾理佢 ...
原文章由 bbpooh 於 07-8-21 11:39 發表 大家有興趣9月份攪個秋季大旅行嗎? 去迪恩湖,可以嗎?
積分: 5934
原文章由 monkichi 於 07-8-21 14:08 發表 Hayes mama, 我專登入黎同你 say hi 同埋恭喜你!! bbpooh, 我睇左前幾個 message, 原來你都有左, 恭喜你呀!! 預祝丁丁明日生日快樂! 你地預產期係幾時? 你地都好似有害喜現象喎 ... ... take ...
複式洋房
積分: 328
原文章由 monkichi 於 07-8-21 14:08 發表 Hayes mama, 我專登入黎同你 say hi 同埋恭喜你!!
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy