母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2233


3081#
發表於 07-8-21 12:51 |只看該作者
上個星期細細粒在中央liabary,比個條仔(around 3歲)打了一把! .
話說我們在玩具圖書玩,有個mami同個仔玩Thomas train時,細細粒從傍觀察,跟住個細路自己走開玩第二D野吾理佢mami,咁細細粒就同佢mami玩thomas train,而我就在傍再fix another train.特然我聽至り"拍"一聲,原來個細路走返黎打littlelittle 一把,跟住細細粒只含着一相紅眼走黎我處.個mami當然say sorry,我又話is ok.但見到自己個女個faceD手指印,個心真吾多ok:-(


男爵府

積分: 9395


3082#
發表於 07-8-21 12:59 |只看該作者
細細粒,真可憐!心痛C人喇!!!!

不過丁丁最近都開始打人,姐姐話丁丁在會所見到D玩具,如果小朋友唔比佢玩,傻丁會叫同打人!


男爵府

積分: 8470


3083#
發表於 07-8-21 13:03 |只看該作者
原文章由 chiuchristan 於 07-8-21 11:22 發表
係喎!

傻丁, 你好似明天 Happy 2nd. Birthday bor!

恭喜你快做哥哥!
祝福你健康快樂!

大佬Hayes 上


丁丁,

我都記得你生日架, 不過本來諗住聽日先同你講生日快樂.
大個仔嘞, 仲做哥哥添! 祝你生日快樂, 做個好哥哥, 同細佬感情超好, 入到心儀幼稚園.... 最緊要係健健康康啦!


男爵府

積分: 9395


3084#
發表於 07-8-21 13:07 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-8-21 13:03 發表


丁丁,

我都記得你生日架, 不過本來諗住聽日先同你講生日快樂.
大個仔嘞, 仲做哥哥添! 祝你生日快樂, 做個好哥哥, 同細佬感情超好, 入到心儀幼稚園.... 最緊要係健健康康啦!


可唔可以加多句,叫佢唔好再訓著先"賴"屎!


男爵府

積分: 8470


3085#
發表於 07-8-21 13:08 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-8-21 12:59 發表

不過丁丁最近都開始打人,姐姐話丁丁在會所見到D玩具,如果小朋友唔比佢玩,傻丁會叫同打人!


子進都係, 不過我發現佢唔鍾意同年紀相約既小朋友玩, 反而鍾意同啲大個佢既小朋友玩. 好似佢日日去公園同個四歲既哥哥玩得好開心添. 唔知係咪個個小朋友都係咁呢?


男爵府

積分: 8470


3086#
發表於 07-8-21 13:13 |只看該作者
原文章由 chiuchristan 於 07-8-21 10:34 發表
FSY:

我今早趕上班想起妳, 要妳日日超準時, 真係好有壓力!


今朝趕到趴街呀! 七點九先起身, 你知啦, 我返工車程要成個鐘架嘛. 嗱嗱聲刷牙洗臉, 跟住唔敢搭巴士走去搭馬鐵轉地鐵. 本身已經勁頭痛, 仲行鬼 c 咁遠 (係尖東站轉地鐵), 返到公司啱啱好九點正, 真係覺得自己勁!

其實我真係有諗過因為一分鐘都唔可以遲到而轉份近啲既工, 不過又唔係好捨得囉...


男爵府

積分: 8470


3087#
發表於 07-8-21 13:17 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-8-21 10:18 發表
我個肚好大咩??

今天坐地鐵居然有人讓坐 ,好尷尬 乜我個肚真係咁大咩??


有人讓唔好咩? 唔通被人迫好咩? 不過你真好彩有人讓.


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


3088#
發表於 07-8-21 13:18 |只看該作者
晴晴都好鐘意同D大過她的人玩﹐尤其係哥哥﹗比她激死。

原文章由 fsy 於 07-8-21 13:08 發表


子進都係, 不過我發現佢唔鍾意同年紀相約既小朋友玩, 反而鍾意同啲大個佢既小朋友玩. 好似佢日日去公園同個四歲既哥哥玩得好開心添. 唔知係咪個個小朋友都係咁呢?


男爵府

積分: 8470


3089#
發表於 07-8-21 13:18 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-8-21 13:07 發表


可唔可以加多句,叫佢唔好再訓著先"賴"屎!


呢樣嘢真係無計, 可能佢約埋周公一齊去厠所
不如你問下杜杜叔叔, 睇下佢有咩 "高見".


男爵府

積分: 9395


3090#
發表於 07-8-21 13:19 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-8-21 13:13 發表


今朝趕到趴街呀! 七點九先起身, 你知啦, 我返工車程要成個鐘架嘛. 嗱嗱聲刷牙洗臉, 跟住唔敢搭巴士走去搭馬鐵轉地鐵. 本身已經勁頭痛, 仲行鬼 c 咁遠 (係尖東站轉地鐵), 返到公司啱Ú ...


你真係好堅喎,咁快出得門口.我想問一句,你今朝有沒有刷牙洗臉,同埋有沒有梳你個草莓頭呢?

頭痛好點未呢?


男爵府

積分: 9395


3091#
發表於 07-8-21 13:21 |只看該作者
原文章由 fsy 於 07-8-21 13:18 發表


呢樣嘢真係無計, 可能佢約埋周公一齊去厠所
不如你問下杜杜叔叔, 睇下佢有咩 "高見".



問佢呀??有點保留喎!我寧願涯多兩星期,睇下返學點先算喇!


男爵府

積分: 8470


3092#
發表於 07-8-21 13:32 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-8-21 13:19 發表


你真係好堅喎,咁快出得門口.我想問一句,你今朝有沒有刷牙洗臉,同埋有沒有梳你個草莓頭呢?

頭痛好點未呢?


我不嬲都好快可以出門口 (仲快過我老公), 因為我唔駛化粧嘛.
我有刷牙洗臉, 不過就無吹頭, 所以今日粒草莓大粒咗啲 ("貢"起晒).

食咗 panadol 已好好多, 不過好攰好眼訓.

去泵奶先!


男爵府

積分: 8470


3093#
發表於 07-8-21 13:33 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-8-21 13:21 發表



問佢呀??有點保留喎!我寧願涯多兩星期,睇下返學點先算喇!


唔係真係睇佢點搞, 不過想睇下佢點講


男爵府

積分: 7768


3094#
發表於 07-8-21 13:41 |只看該作者
比我都有保留, 因佢冇咩empathy, 我費事激氣....sign gas!

原文章由 bbpooh 於 07-8-21 13:21 發表
問佢呀??有點保留喎!我寧願涯多兩星期,睇下返學點先算喇!
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


男爵府

積分: 7768


3095#
發表於 07-8-21 13:50 |只看該作者
My darling 細細粒:

我地真係天生一對!:lol

因我在Clubhouse 也比一個妹妹打左兩巴,
推緊架toddler car 又比D 哥哥 搶走,
我大叫大哭 Papa心痛到C, 仲即刻幫我拍大哭照,
D大人好殘忍, 又玩我!

darling Hayes 上

原文章由 diaperb 於 07-8-21 12:51 發表
上個星期細細粒在中央liabary,比個條仔(around 3歲)打了一把! .
話說我們在玩具圖書玩,有個mami同個仔玩Thomas train時,細細粒從傍觀察,跟住個細路自己走開玩第二D野吾理佢 ...

[ 本文章最後由 chiuchristan 於 07-8-21 13:54 編輯 ]
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


男爵府

積分: 7768


3096#
發表於 07-8-21 14:07 |只看該作者
Yes, it's a good place for Autumn gathering!

Have we really no indoor venue??

原文章由 bbpooh 於 07-8-21 11:39 發表
大家有興趣9月份攪個秋季大旅行嗎?

去迪恩湖,可以嗎?
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


男爵府

積分: 5934

2011至尊種植勳章


3097#
發表於 07-8-21 14:08 |只看該作者
Hayes mama,
我專登入黎同你 say hi 同埋恭喜你!!


bbpooh,
我睇左前幾個 message, 原來你都有左, 恭喜你呀!!
預祝丁丁明日生日快樂!



你地預產期係幾時? 你地都好似有害喜現象喎 ... ... take care 呀!


男爵府

積分: 9395


3098#
發表於 07-8-21 14:11 |只看該作者
原文章由 monkichi 於 07-8-21 14:08 發表
Hayes mama,
我專登入黎同你 say hi 同埋恭喜你!!


bbpooh,
我睇左前幾個 message, 原來你都有左, 恭喜你呀!!
預祝丁丁明日生日快樂!



你地預產期係幾時? 你地都好似有害喜現象喎 ... ... take ...


你好啊!唉呀!唔覺唔覺完來你都生左喇!今胎D奶係唔係上得快D呀?

我1月尾預產期,HAYES MAMA 係3月頭呀!


複式洋房

積分: 328


3099#
發表於 07-8-21 14:14 |只看該作者
原文章由 chiuchristan 於 07-8-21 11:22 發表
係喎!

傻丁, 你好似明天 Happy 2nd. Birthday bor!

恭喜你快做哥哥!
祝福你健康快樂!

大佬Hayes 上


Happy Birthday to Ding Ding!
[url=][/url]


男爵府

積分: 7768


3100#
發表於 07-8-21 14:17 |只看該作者
Hi Monkichi,

Welcome in!

With you guys' encouragements, Papa & I finally decided to have one more for a better/balanced development of Hayes! 順便多謝埋您當日的游說, 聆聽我的掙扎.

My due date is at the end of Mar. 08
Now is quite tired, hard to eat things...


原文章由 monkichi 於 07-8-21 14:08 發表
Hayes mama,
我專登入黎同你 say hi 同埋恭喜你!!
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo