跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5289


3081#
發表於 08-9-9 14:55 |只看該作者
oo:
係呀e家玩到好hit'義氣仔女'

原文章由 karencircle 於 08-9-9 14:51 發表
呢個係games嗎??


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


3082#
發表於 08-9-9 15:08 |只看該作者
我都諗緊我有冇殺過妳


原文章由 jey 於 08-9-9 14:54 發表
咁就要add la 等間殺錯良民殺錯自己友


男爵府

積分: 5289


3083#
發表於 08-9-9 15:20 |只看該作者
殺唔僅要唔好law錢
原文章由 tingchichi 於 08-9-9 15:08 發表
我都諗緊我有冇殺過妳



男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


3084#
發表於 08-9-9 15:32 |只看該作者
我唔記得尋晚發過咩夢, 今早起身成塊臉濕哂. 但我有印象我在夢中喊得好淒涼. 不過又唔記得係咩夢


男爵府

積分: 5289


3085#
發表於 08-9-9 15:38 |只看該作者
係咪今日中咗六合彩d錢唔知點fi
到時要幫手請叫sing

原文章由 tingchichi 於 08-9-9 15:32 發表
我唔記得尋晚發過咩夢, 今早起身成塊臉濕哂. 但我有印象我在夢中喊得好淒涼. 不過又唔記得係咩夢


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


3086#
發表於 08-9-9 15:45 |只看該作者
有可能係中咗, 但唔見咗張 "飛" mouth:


原文章由 jey 於 08-9-9 15:38 發表
係咪今日中咗六合彩d錢唔知點fi
到時要幫手請叫sing


男爵府

積分: 5289


3087#
發表於 08-9-9 15:58 |只看該作者
乜咁唔小心呀,今日中秋金多po......記住買返
我去棉一棉.....88
原文章由 tingchichi 於 08-9-9 15:45 發表
有可能係中咗, 但唔見咗張 "飛" mouth:



男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


3088#
發表於 08-9-9 16:12 |只看該作者
呵呵 ~~ 其實我都唔記得個夢係咩來
妳平時早起身, 快 d 去棉一棉啦



原文章由 jey 於 08-9-9 15:58 發表
乜咁唔小心呀,今日中秋金多po......記住買返
我去棉一棉.....88


大宅

積分: 1446


3089#
發表於 08-9-9 21:55 |只看該作者
jey,我有玩facebook, 不過唔知嘜野係義5仔!妳教我!mouth:mouth:
原文章由 jey 於 08-9-9 02:26 PM 發表
catcat:

long time no see

恭喜妳為第二任mami

妳係咪有玩facebook義5仔,妳去我到搵add我d fd



大宅

積分: 1446


3090#
發表於 08-9-9 22:04 |只看該作者
oo, 重有兩磅回復生之前磅數。個面好廋,個個見唔倒我重有個豬腩!

原文章由 karencircle 於 08-9-9 02:27 PM 發表
全人奶, 收身到快d, 係未無fit返好多呢


大宅

積分: 1446


3091#
發表於 08-9-9 22:09 |只看該作者
jey, 我add左妳facebook!!


伯爵府

積分: 16163


3092#
發表於 08-9-9 23:00 |只看該作者
貓貓
打算等佢18個月先返
你有咩好介紹

原文章由 catvv88 於 08-9-9 00:17 發表

a ma, 有無打算比沙沙番playground呀?

...


大宅

積分: 1446


3093#
發表於 08-9-10 09:08 |只看該作者
a ma, 我好懶做research, 都係諗住找屋企附近番,最緊要係知知番得開心!
原文章由 reginang 於 08-9-9 11:00 PM 發表
貓貓
打算等佢18個月先返
你有咩好介紹


男爵府

積分: 7977


3094#
發表於 08-9-10 10:03 |只看該作者
各位

我終於時間對實部電腦好耐

琳琳返學十天已漏鼻水,今日帶個mask上堂,其它都好適應

我我就將會死期到,工人將會10月22日離開,我有野做做就賺下外快,冇就全程揍女

我要好好享受有工人用的快樂日子


男爵府

積分: 7977


3095#
發表於 08-9-10 10:08 |只看該作者
嘩,講乜術語呢
原文章由 jey 於 08-9-9 14:34 發表
得ok.....我lv36妳去到邊

[email protected]


男爵府

積分: 7977


3096#
發表於 08-9-10 10:13 |只看該作者
揍兩件好忙,好快收架,冇所謂啦

好似我咁都幾好,有時肥有時瘦,瘦下肥下做人幾開心,肥米減下,瘦有又以狂吃,做人先有戰爭力

原文章由 catvv88 於 08-9-9 22:04 發表
oo, 重有兩磅回復生之前磅數。個面好廋,個個見唔倒我重有個豬腩!


伯爵府

積分: 17542


3097#
發表於 08-9-10 10:40 |只看該作者
吓...工人姐姐要走啦...佢比我印象真係...十分好的.

咁你就努力玩住先...不過...聽聞三年級那位姐姐下星期巳經有test啦.
原文章由 校長 於 08-9-10 10:03 發表
各位

我終於時間對實部電腦好耐

琳琳返學十天已漏鼻水,今日帶個mask上堂,其它都好適應

我我就將會死期到,工人將會10月22日離開,我有野做做就賺下外快,冇就全程揍女

我要好好享受有工人用的快樂日子 ...

[ 本文章最後由 karencircle 於 08-9-10 11:34 編輯 ]


大宅

積分: 1446


3098#
發表於 08-9-10 10:53 |只看該作者
同意同意意!我都好食得㗎!未嫁之前好瘦,食好多野,我有兩個朵,一個叫黑洞,一個叫肥腸人。
原文章由 校長 於 08-9-10 10:13 AM 發表
揍兩件好忙,好快收架,冇所謂啦

好似我咁都幾好,有時肥有時瘦,瘦下肥下做人幾開心,肥米減下,瘦有又以狂吃,做人先有戰爭力


男爵府

積分: 7977


3099#
發表於 08-9-10 11:00 |只看該作者
這個工人我係係好like有放心,這六年真係好爽,可惜我越來越懶,到係時候要她離開,,唔係我兩母女遲早變廢柴,加上每個月用小幾仟元,轉給大亞女學課外活動,我又經常lan街,無乜cook,用她好浪費,算啦,我要改變下自己生活方式,同女齊齊進步,好多hk人都冇工人,人地得,我都一定得,我又要出街癲啦,回來再談。

原文章由 karencircle 於 08-9-10 10:40 發表
吓...工人姐姐要走啦...佢比我印象真係...十分好的.

咁你就努力玩住先...不過...聽聞二年級那係姐姐下星期巳經有test啦.


伯爵府

積分: 17542


3100#
發表於 08-9-10 11:28 |只看該作者
我都係無工人要返工自己湊囡的, 我OK...你當然更加無問題啦
原文章由 校長 於 08-9-10 11:00 發表
這個工人我係係好like有放心,這六年真係好爽,可惜我越來越懶,到係時候要她離開,,唔係我兩母女遲早變廢柴,加上每個月用小幾仟元,轉給大亞女學課外活動,我又經常lan街,無乜cook,用她好浪費,算啦,我要改變下自己生活方式,同女齊齊進 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo