親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   2204


珍珠宮

積分: 39074

好媽媽勳章


3081#
發表於 16-9-21 23:50 |只看該作者
wai001 發表於 15-1-10 20:35
在桃園機場搭國光客運1819線(機場→台北車站),好方便,又平宜!吾洗搭的士咁貴!!!

...
請問呢個國光客運系咪巴士黎架?


珍珠宮

積分: 34040


3082#
發表於 16-9-24 18:14 |只看該作者
ganggang 發表於 16-9-21 23:50
請問呢個國光客運系咪巴士黎架?

客運:旅遊巴士
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 39074

好媽媽勳章


3083#
發表於 16-9-25 00:44 |只看該作者
wai001 發表於 15-2-25 19:04
天仁茗茶(出名)
http://mytenren.com/store_search.asp
唔知用元氣绿茶粉+益多多或超市乳樂有無效呢?請問會唔會瀉得好紧要?


珍珠宮

積分: 34040


3084#
發表於 16-9-26 19:36 |只看該作者
ganggang 發表於 16-9-25 00:44
唔知用元氣绿茶粉+益多多或超市乳樂有無效呢?請問會唔會瀉得好紧要?

不會,我朝朝都食綠茶粉+純乳酪,……每天都便便暢通!


我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


3085#
發表於 16-9-26 19:38 |只看該作者
wai001 發表於 16-9-26 19:36
不會,我朝朝都食綠茶粉+純乳酪,……每天都便便暢通!

少咗暗粒,面色都白淨咗!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


3086#
發表於 16-9-26 19:39 |只看該作者
wai001 發表於 16-9-26 19:36
不會,我朝朝都食綠茶粉+純乳酪,……每天都便便暢通!

減咗些少個凸肚腩!
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


男爵府

積分: 5104


3087#
發表於 16-9-29 15:38 |只看該作者
12312 發表於 15-1-16 20:03
我對佢感覺普通。

請問這是那一間?


珍珠宮

積分: 39074

好媽媽勳章


3088#
發表於 16-9-30 00:28 |只看該作者
wai001 發表於 15-2-24 09:02
要去北投、新北投,上陽明山
請問知唔知12月有無得看?


珍珠宮

積分: 39074

好媽媽勳章


3089#
發表於 16-9-30 00:33 |只看該作者
wai001 發表於 15-3-1 15:46
内湖碧山巖步道
請問佢話搭"小2"是甚麽意思?


珍珠宮

積分: 34040


3090#
發表於 16-10-2 13:31 |只看該作者
ganggang 發表於 16-9-30 00:33
請問佢話搭"小2"是甚麽意思?

公 車: 小2 、小2(區間車)公車.
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


珍珠宮

積分: 34040


3091#
發表於 16-10-2 13:31 |只看該作者
ganggang 發表於 16-9-30 00:33
請問佢話搭"小2"是甚麽意思?

http://m.xuite.net/blog/helenchi/travel/33042558
我有個寶貝仔仔,人人都話佢靚仔! 仔仔好奀皮,除了食,睡和返學,日日由早到晚都要玩過不停! 我老公,仔仔和我一家3口,非常幸福!!!


洋房

積分: 33


3092#
發表於 16-10-2 22:44 |只看該作者
好想去呀!


別墅

積分: 864


3093#
發表於 16-10-2 23:11 |只看該作者
wai001 發表於 15-1-10 18:06
超級抵買!!!

請問呢支幾錢


男爵府

積分: 5104


3094#
發表於 16-10-3 12:36 |只看該作者
wai001 發表於 16-4-1 11:08
因為愛客發既早餐區只是十餘張枱,吾係好大空間、不是太闊落,好迫吓!
#反而,高絲旅(Gosleep)在地下有個 ...

請問機場有無車去動物園?因為我本安排第一日到係去大樹先生
點知發現原來唔開
想睇下可否到台就直接去動物園
晚上才回酒店?
因驚到酒店放低行李才去又太晏
動物園有行李寄存?

1800回京站食響食天堂
謝達人回覆

我仲睇到120頁
仲未煲晒


男爵府

積分: 5104


3095#
發表於 16-10-3 17:01 |只看該作者
MirukuZoe 發表於 16-10-3 12:36
請問機場有無車去動物園?因為我本安排第一日到係去大樹先生
點知發現原來唔開
想睇下可否到台就直接去動 ...

剛去左拎巴士卷
這資料希望岩大家用
myimage.jpg


伯爵府

積分: 15914


3096#
發表於 16-10-4 12:43 |只看該作者
回覆 wai001 的帖子

呢張圖好吸引,可唔可以再SEND條LINK比我呀....我上左佢個網站搵不到...用呢張圖PRINT,又睇得不清楚.


男爵府

積分: 5104


3097#
發表於 16-10-5 01:17 |只看該作者
wai001 發表於 16-10-2 13:31
http://m.xuite.net/blog/helenchi/travel/33042558

達人
我下星期出發
請問台灣天氣點?
入秋未?涼嗎晚上?驚溫差大
同行有個4yr 囝
謝謝


別墅

積分: 592


3098#
發表於 16-10-8 15:14 |只看該作者
wai001 發表於 15-1-11 18:44
台北101/世貿站,附近的信義房屋大楼地下側,有幾米的月亮公車!

請問童裝係唔係五分埔最多同平


大宅

積分: 2846


3099#
發表於 16-10-10 02:28 |只看該作者
MirukuZoe 發表於 16-10-5 01:17
達人
我下星期出發
請問台灣天氣點?

我上網睇得16-23度,我諗都要長就


男爵府

積分: 5104


3100#
發表於 16-10-10 09:32 |只看該作者
mun1335 發表於 16-10-10 02:28
我上網睇得16-23度,我諗都要長就

你邊到睇到16
我這個唔準?
謝回覆
myimage.jpg

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo