影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   26


大宅

積分: 1348


3081#
發表於 16-10-13 08:41 |只看該作者
chickenwing2006 發表於 16-10-13 07:51
编劇後ˊ面那位是彩玲嗎?

時裝樣好難認
彩玲在八後面, 编劇後面的是十嫂和十三王子女友。十嫂自從和伯賢在戲中kiss後, 人氣急升!


子爵府

積分: 11702


3082#
發表於 16-10-13 10:26 |只看該作者
冇make up, 認唔到


子爵府

積分: 11702


3083#
發表於 16-10-13 10:47 |只看該作者
回覆 tpmak 的帖子

I like this pic.


侯爵府

積分: 21711


3084#
發表於 16-10-13 10:48 |只看該作者
tpmak 發表於 16-10-13 10:47
回覆 tpmak 的帖子

I like this pic.

我都超like!我用咗依張做Whatapp頭像


子爵府

積分: 11702


3085#
發表於 16-10-13 14:24 |只看該作者
Lulu0820 發表於 16-10-13 10:48
我都超like!我用咗依張做Whatapp頭像
我本來set mobile wall paper, 點次次開機都係, 費事老公笑我,
所以轉左綠色樹蔭下匣張作wall paper


子爵府

積分: 11702


3086#
發表於 16-10-13 14:27 |只看該作者
淮基真係多才多藝. 唱歌, 跳舞, 好出色.
佢唱月亮代表我的心普通話, 國內fans 有福.
仲佢地日文真係好勁. 難怪日本fans成日有機會見佢.



子爵府

積分: 11702


3087#
發表於 16-10-13 14:27 |只看該作者
over, over, 大家去晒邊?


水晶宮

積分: 58986

馬年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


3088#
發表於 16-10-13 14:37 |只看該作者
tpmak 發表於 16-10-13 14:27
over, over, 大家去晒邊?



子爵府

積分: 11511


3089#
發表於 16-10-13 15:10 |只看該作者


子爵府

積分: 11702


3090#
發表於 16-10-13 15:38 |只看該作者
leechansandy 發表於 16-10-13 15:10
千x 真係廢, 到現在都冇最新一集, 好彩在網看到, 否則看到大家講, 我心同身都痕.


子爵府

積分: 11702


3091#
發表於 16-10-13 15:45 |只看該作者
沒見到你們的post, 心情好忐忑, 這裡的幾位活躍的分子, 在我心中只在四爺之下. 我要給你們讚, 讚, 讚


男爵府

積分: 7885


3092#
發表於 16-10-13 16:19 |只看該作者
有冇JM 想要 14同15集 SBS 韓版 + 中字?
琴晚我嵌左14集中字. 今晚會整15集. 想要既JM 可以 pm 我, 我整好後會放百度雲, 可以比Link 你地 download.
不過要等下, 因嵌字要個幾鐘, Upload 又要睇當時條線快定慢. 希望今晚可以攪掂.
如果想快D 睇, 可自行去搵搵SBS 版 (無字) + 中文字幕既資源. 只需將2 個 放埋一個 folder 就睇到有字幕.
因我要整準基 Cut, 所以要多d 時間將字幕嵌埋落去.


子爵府

積分: 10145

牛年勳章


3093#
發表於 16-10-13 16:36 |只看該作者
Noire 發表於 16-10-13 16:19
有冇JM 想要 14同15集 SBS 韓版 + 中字?
琴晚我嵌左14集中字. 今晚會整15集. 想要既JM 可以 pm 我, 我整 ...
好利害呀你!你識韓文架?


子爵府

積分: 11511


3094#
發表於 16-10-13 16:47 |只看該作者
回覆 tpmak 的帖子

千X 有喎,我看了


子爵府

積分: 11702


3095#
發表於 16-10-13 16:59 |只看該作者
Noire 發表於 16-10-13 16:19
有冇JM 想要 14同15集 SBS 韓版 + 中字?
琴晚我嵌左14集中字. 今晚會整15集. 想要既JM 可以 pm 我, 我整 ...
你太利害, 我地有福!


子爵府

積分: 10181


3096#
發表於 16-10-13 17:05 |只看該作者
Noire 發表於 16-10-13 16:19
有冇JM 想要 14同15集 SBS 韓版 + 中字?
琴晚我嵌左14集中字. 今晚會整15集. 想要既JM 可以 pm 我, 我整 ...

你好勁呀!我只中準基毒,真係快俾佢毒到暈


子爵府

積分: 11702


3097#
發表於 16-10-13 17:07 |只看該作者
leechansandy 發表於 16-10-13 16:47
回覆 tpmak 的帖子

千X 有喎,我看了

我的千尋只係有1547秒預告, 黠解?



子爵府

積分: 11702


3098#
發表於 16-10-13 17:08 |只看該作者
cutepig404 發表於 16-10-13 17:05
你好勁呀!我只中準基毒,真係快俾佢毒到暈
準基, 跳舞真係好勁, 唱日文歌, 真係好掂!


子爵府

積分: 11195


3099#
發表於 16-10-13 17:25 |只看該作者
Noire 發表於 16-10-13 16:19
有冇JM 想要 14同15集 SBS 韓版 + 中字?
琴晚我嵌左14集中字. 今晚會整15集. 想要既JM 可以 pm 我, 我整 ...

好勁呀,可惜我無電腦,dl 唔到


子爵府

積分: 10181


3100#
發表於 16-10-13 17:31 |只看該作者
tpmak 發表於 16-10-13 17:08
準基, 跳舞真係好勁, 唱日文歌, 真係好掂!

我之前都有睇到有個韓國節目訪問佢,好正!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo