親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


男爵府

積分: 9345


3081#
發表於 09-3-20 19:41 |只看該作者
安安,

醫院餐廳...係咪有d靚靚護士送餐果d呀?我成日覺得...好似d色情xx咁,制服誘惑....哈~~~
其實好似唔多啱小朋友去喎....
http://www.drs.com.tw

仲有一間...A380空中廚房,呢間好似...正派D
http://www.a-380.com.tw/



原帖由 安安 於 09-3-20 19:35 發表


1) OK, 我可以早一日買

2) 我睇左本天書, (係新假期個本, 2009年2 月)

3) 今日我個FRIEND 話想去, 我無睇天書架, 好彩你話我知咋........... 咁醫院餐廳呢? ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


伯爵府

積分: 15067


3082#
發表於 09-3-20 19:49 |只看該作者
原帖由 fi-fi 於 09-3-20 19:41 發表
安安,

醫院餐廳...係咪有d靚靚護士送餐果d呀?我成日覺得...好似d色情xx咁,制服誘惑....哈~~~
其實好似唔多啱小朋友去喎....
http://www.drs.com.tw

仲有一間...A380空中廚房,呢間好似...正派D
http://www.a-380.co ...


睇完個網, 真係覺得醫院唔岩小朋友, A380 岩D, 你重有咩推介呀 ?


男爵府

積分: 9345


3083#
發表於 09-3-20 20:12 |只看該作者
安安,

還有一間"加菲貓餐廳"
http://www.garfield.com.tw/

原帖由 安安 於 09-3-20 19:49 發表


睇完個網, 真係覺得醫院唔岩小朋友, A380 岩D, 你重有咩推介呀 ?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


伯爵府

積分: 15067


3084#
發表於 09-3-20 20:22 |只看該作者
原帖由 fi-fi 於 09-3-20 20:12 發表
安安,

還有一間"加菲貓餐廳"
http://www.garfield.com.tw/


執左喇..............


男爵府

積分: 9345


3085#
發表於 09-3-20 20:23 |只看該作者
安安,

吓~乜咁快呀,新年果時仲...喺度!!!
不過...又一証明....果D主題餐廳係...唔掂!

原帖由 安安 於 09-3-20 20:22 發表


執左喇..............
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 6541


3086#
發表於 09-3-20 22:38 |只看該作者
想問南蠻堂-蜂蜜蛋糕 好食定義美, 定同事話義美好食

想問book車, 我6月尾出發, 係唔係5月book好定.

另想問去九份大約用幾多時間(包括遊覽及食午餐)thx


伯爵府

積分: 16095


3087#
發表於 09-3-20 23:12 |只看該作者
原帖由 安安 於 09-3-20 20:22 發表


執左喇..............


我都係剛剛知道咋...仲想去添....無得去lu....


男爵府

積分: 9345


3088#
發表於 09-3-20 23:32 |只看該作者
AA,

我自己就覺得唔同食法,義美軟身d....南蠻堂就豐厚d
如果真係要2揀1嚟買...我會買南蠻堂囉,事關義美....香港惠康都長期有得買喇,唔洗喺台灣買返嚟~

原帖由 AA 於 09-3-20 22:38 發表
想問南蠻堂-蜂蜜蛋糕 好食定義美, 定同事話義美好食

想問book車, 我6月尾出發, 係唔係5月book好定.

另想問去九份大約用幾多時間(包括遊覽及食午餐)thx ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


別墅

積分: 512


3089#
發表於 09-3-20 23:38 |只看該作者

回覆 # 的文章

Re: Baby Boss
想問下可否上網訂Baby Boss門票同時, 申請埋VIP, 用VIP價錢買門票呢?

因我試過去"網路購買票"時, 佢俾我選擇同時JOIN 埋VIP, 咁即係得唔得呢?

請高人指點!

唔該晒!


別墅

積分: 512


3090#
發表於 09-3-20 23:40 |只看該作者
D蛋糕可KEEP幾多日?

原帖由 fi-fi 於 09-3-20 23:32 發表
AA,

我自己就覺得唔同食法,義美軟身d....南蠻堂就豐厚d
如果真係要2揀1嚟買...我會買南蠻堂囉,事關義美....香港惠康都長期有得買喇,唔洗喺台灣買返嚟~

...


子爵府

積分: 12441


3091#
發表於 09-3-20 23:53 |只看該作者
FI-FI>>咁有冇試過阿默貴族旦糕呀?? 值唔值得去買? 我見佢響萬華區有分店. 但唔太曉點行.
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


大宅

積分: 4034


3092#
發表於 09-3-21 02:15 |只看該作者
其實好睇你小朋友鍾唔鍾意穿制服盼野,
我囝囝就勁鍾意做POLICE, FIREMAN 玩射水, PILOT, 所以玩得好開心,
如果小朋友鍾意COOKING , 整吓PIZZA/漢堡飽, 焗COOKIE, 整雪糕 會好好玩,
好似汽車維修, 會比小朋友拆個車輪落嚟, 再裝返去,
其實玩的內容真係好簡單。





原帖由 Hei-Hei 於 09-3-20 14:46 發表
請問9歲玩 BabyBoss 係咪太 baby 呀??

Thanks.


伯爵府

積分: 15067


3093#
發表於 09-3-21 07:00 |只看該作者
原帖由 zigzag 於 09-3-20 23:38 發表
Re: Baby Boss
想問下可否上網訂Baby Boss門票同時, 申請埋VIP, 用VIP價錢買門票呢?

因我試過去"網路購買票"時, 佢俾我選擇同時JOIN 埋VIP, 咁即係得唔得呢?

請高人指點!

唔該晒! ...


你入去"我要購票" => "馬上購票" => "選擇日期"=> 再入去"一般訂票及訂位" 就OK


大宅

積分: 2789

育兒性格勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


3094#
發表於 09-3-21 09:18 |只看該作者
想問下我預計7月13或14號去台灣, 而家見港龍去台灣機的價錢是$1,888.呢個價錢算唔算平? 我地2大2小, 若果網上BOOK機票大概$6,000多元, 而家BOOK會否太早?

另外未計自己上網再BOOK酒店, 預計會住東龍(打算玩7日), 你地覺得PACKAGE會否比自己BOOK平D? 還是平得不多?

關於BABYBOSS, 想問7月時是否都是台灣的暑假? 平日都會好多人? 有無媽咪去過有此經驗可以話我知參考下? 若果只係小朋友玩, 大人是否都要購票? 唔該晒!

[ 本帖最後由 jcdad 於 09-3-21 09:20 編輯 ]


別墅

積分: 512


3095#
發表於 09-3-21 09:42 |只看該作者
我其實之前就係用你個STEP去CHECK價錢, 我見佢又俾我選擇即時付款做埋VIP, 但係我見佢網頁寫係要去到當場先可以申請做VIP, 我真係有D唔明??

係咪即係上網訂票, 都可以即刻ONLINE做埋VIP, 並以VIP價錢ONLINE訂票?

唔好意思, 咁多O野問!

原帖由 安安 於 09-3-21 07:00 發表


你入去"我要購票" => "馬上購票" => "選擇日期"=> 再入去"一般訂票及訂位" 就OK


別墅

積分: 512


3096#
發表於 09-3-21 10:00 |只看該作者
少少分享:

我係O係EASTER O個幾日紅字去台北, 我都係上個禮拜先訂, 我去晒咁多間旅行社問, 我想坐CX, 佢地個個都話無晒位, 唔想幫我CHECK, 但我上CX HOLIDAY CHECK又有位, 但就貴D, 最後走到去東X遊, 佢個STAFF好有耐性同我CHECK, 同我網上CHECK到O既FLIGHT一樣, 卒之即場CONFIRM有位, 連5星酒店5日4晚都係HK$10,000,比起其他CX HOLIDAY/CI/長榮PACKAGE仲平. 因為我地遲BOOK, 所以SURCHARGE/TICKET都比上個月訂位O既朋友係貴, 但最後都有位, 算係幸運.

順帶一提, 港龍飛台北O既班次好似一日得2班, 相比國泰一日就有成1X班, 價錢應該唔會差好遠, 同埋最好訂PACKAGE, 因為分開訂, AIR TICKET仲貴過PACKAGE.
你可以問下旅行社PACKAGE, 睇下出O左7月價錢未.

BABYBOSS, 大小都要收費, 可參考
http://www.babyboss.tw/ticket/


原帖由 jcdad 於 09-3-21 09:18 發表
想問下我預計7月13或14號去台灣, 而家見港龍去台灣機的價錢是$1,888.呢個價錢算唔算平? 我地2大2小, 若果網上BOOK機票大概$6,000多元, 而家BOOK會否太早?


另外未計自己上網再BOOK酒店, 預計會住東龍(打算玩7日), 你 ...

[ 本帖最後由 zigzag 於 09-3-21 10:05 編輯 ]


大宅

積分: 3156

好媽媽勳章


3097#
發表於 09-3-21 10:30 |只看該作者
原帖由 zigzag 於 09-3-21 10:00 發表
少少分享:

我係O係EASTER O個幾日紅字去台北, 我都係上個禮拜先訂, 我去晒咁多間旅行社問, 我想坐CX, 佢地個個都話無晒位, 唔想幫我CHECK, 但我上CX HOLIDAY CHECK又有位, 但就貴D, 最後走到去東X遊, 佢個STAFF好有 ...

Hi zigzag

想問吓你幾多人去, 住咩酒店近唔近台北車站, 因為從未試過自由行,我兩大兩小, 可否參考, 謝謝
因為我想12-15/4去
謝謝


大宅

積分: 3993

畀面勳章


3098#
發表於 09-3-21 10:38 |只看該作者
thnaks.

原帖由 Jennie 於 09-3-20 15:04 發表


你試o下問呢2間:

http://ezgo888.com//modules.php?name=TravelAgency1&id=60bb1151b8c


http://www.gokenting.com.tw/


伯爵府

積分: 15067


3099#
發表於 09-3-21 10:52 |只看該作者
原帖由 zigzag 於 09-3-21 09:42 發表
我其實之前就係用你個STEP去CHECK價錢, 我見佢又俾我選擇即時付款做埋VIP, 但係我見佢網頁寫係要去到當場先可以申請做VIP, 我真係有D唔明??

係咪即係上網訂票, 都可以即刻ONLINE做埋VIP, 並以VIP價錢ONLINE訂票?

...


無問我做唔埋VIP, 其實又唔係成日會去, 入會又要俾300台幣, 所以做唔唔做VIP 都OK


子爵府

積分: 12441


3100#
發表於 09-3-21 11:03 |只看該作者
jcdad>> 暫時呢輪仲係做緊easter d package, summer o個d 應該無咁快有平, 你一係等o下, 我見online 買ticket 都係$1650, 仲可以earn asia miles 喎.
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo