跳至

首頁

尾頁
   2


禁止訪問

積分: 2556


3081#
發表於 09-8-28 09:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1540


3082#
發表於 09-8-28 09:52 |只看該作者
原帖由 Fira 於 2009-8-27 23:32 發表


我就之前嘔得勁, 買餸都冇力.....印尼文既cook book? 我諗多數都麻麻地好食....都係自己敎算啦!


有d cook book 印哂中,英,印,菲文架..


大宅

積分: 1540


3083#
發表於 09-8-28 09:54 |只看該作者
原帖由 TOBYYAN 於 2009-8-28 09:44 發表
早呀 ~~~~ happy friday ~~~ yaho~~~


你睇左皮膚科未??


大宅

積分: 1540


3084#
發表於 09-8-28 09:58 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 2009-8-27 23:32 發表
李閏海醫生表示,自然分娩中把嬰孩拿出母體,有時也拉斷嬰兒手、腳或鎖骨,但剖腹分娩不用拉扯,嬰兒骨折較少見;另一方面,他也質疑廣華治療大孖斷腳的方法,並無科學根據,「長遠來說,腳會彎曲甚至會比較短。」他形容,「嬰兒復原能力 ...


其實gov/c+都一樣會錯漏百出, 只係c+冇爆哂出來, 講到底咪就係唔好彩law, 每間醫院都也有好/不好的地方, 最緊要唔好比d新聞嚇親...


禁止訪問

積分: 2556


3085#
發表於 09-8-28 10:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1540


3086#
發表於 09-8-28 10:05 |只看該作者
原帖由 TOBYYAN 於 2009-8-28 10:02 發表


尋晚去左 kf 搵到一個呀 ~~ 睇左lu, 又係食抗生素呀, 一日食4次, 醫生叫我唔好唧佢喎 ...哈哈!佢話係發炎, 所以生瘡喎 .... 一日食4次其實都有少少擔心嫁, 不過應該無事既, 醫生話唔係咩藥都對阿 b 有影響喎 ... 但 ...


專科果然唔同, 唔好擔心, 食哂藥可能咩事都冇..
佢有冇叫你割??


禁止訪問

積分: 2556


3087#
發表於 09-8-28 10:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4438


3088#
發表於 09-8-28 10:17 |只看該作者
返埋今日 又可以放兩日啦 YEAH

原帖由 TOBYYAN 於 09-8-28 09:44 發表
早呀 ~~~~ happy friday ~~~ yaho~~~
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


別墅

積分: 866


3089#
發表於 09-8-28 10:19 |只看該作者
我今朝去萬0買huggins 好抵呀
1. 尿片 ($29.9) + m巾 ($22.9) + 萬0牌棉花棒 ($8.5) (total - $14.8)

2. higgins加厚嬰兒濕紙巾盒裝 72片 $27.5

3. higgins 嬰兒濕紙巾補充裝 144片 $39.9 -10%off

買滿$100 huggins 產品再送萬0現金卷 $20

如用AIG咭買任何產品滿$300再送萬0現金卷$30

[ 本帖最後由 mvbb2009 於 09-8-28 10:34 編輯 ]



大宅

積分: 3487


3090#
發表於 09-8-28 10:32 |只看該作者
原帖由 popodordor 於 09-8-27 22:33 發表


幾時有報告呀?


報告要等三至五日, 都幾驚嚇~
若真有問題, 可能要提早入院, 嚴重的話要立刻開刀生, 但我希望BB可以在我肚內留到足月~

其實我未有孕前就知道自己是高危case, 因為我本身有遺傳血壓高, 再加上是第一胎, 會比人高一倍機會有妊娠高血壓~ 所以醫生真係有理由去 check真D~


禁止訪問

積分: 2556


3091#
發表於 09-8-28 10:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3487


3092#
發表於 09-8-28 10:35 |只看該作者
原帖由 TOBYYAN 於 09-8-27 13:35 發表


我唔係水腫呀 ... 都未有呀 ...我係格啦底生野咋 ..你記錯喇 .... >.


妳粒瘡有無變化呀? 食藥後有無細粒左?


大宅

積分: 4438


3093#
發表於 09-8-28 10:53 |只看該作者
higgins 嬰兒濕紙巾補充裝 144片 $39.9
平時買幾錢呢
因為我見百佳都係買39.9


原帖由 mvbb2009 於 09-8-28 10:19 發表
我今朝去萬0買huggins 好抵呀
1. 尿片 ($29.9) + m巾 ($22.9) + 萬0牌棉花棒 ($8.5) (total - $14.8)

2. higgins加厚嬰兒濕紙巾盒裝 72片 $27.5

3. higgins 嬰兒濕紙巾補充裝 144片 $39.9 -10%off

買滿$100 hu ...

[ 本帖最後由 ksorange 於 09-8-28 11:05 編輯 ]
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


大宅

積分: 2362


3094#
發表於 09-8-28 10:56 |只看該作者
原帖由 gracedolly 於 09-8-28 10:32 發表


報告要等三至五日, 都幾驚嚇~
若真有問題, 可能要提早入院, 嚴重的話要立刻開刀生, 但我希望BB可以在我肚內留到足月~

其實我未有孕前就知道自己是高危case, 因為我本身有遺傳血壓高, 再加上是第一胎, 會比人高一 ...


既然係咁, 就放心比醫生去同你check 同跟進啦...
下星期都知報告, 好快架咋! 唔好太擔心住先啦...


大宅

積分: 2362


3095#
發表於 09-8-28 10:58 |只看該作者
啱啱私家打黎, 話我上星期拎左d 分泌去check, 發現有鏈球菌...
叫我返去拎1個星期既抗生素食...
然後返政府醫院時比返個report 比醫生, 醫生係我生既時候就會識同我用藥去防止令bb 感染...
希望唔係好大既問題啦....


大宅

積分: 4438


3096#
發表於 09-8-28 11:04 |只看該作者
應該問題唔大
記住食藥
同一想生 就即入醫院 等佢地有時間打針預防


原帖由 popodordor 於 09-8-28 10:58 發表
啱啱私家打黎, 話我上星期拎左d 分泌去check, 發現有鏈球菌...
叫我返去拎1個星期既抗生素食...
然後返政府醫院時比返個report 比醫生, 醫生係我生既時候就會識同我用藥去防止令bb 感染...
希望唔係好大既問題啦.... ...
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


禁止訪問

積分: 2556


3097#
發表於 09-8-28 11:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2556


3098#
發表於 09-8-28 11:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9251

牛年勳章


3099#
發表於 09-8-28 11:41 |只看該作者
早啲check到都係好事, 起碼醫生知道點樣去預防BB感染嘛...
原帖由 popodordor 於 09-8-28 10:58 發表
啱啱私家打黎, 話我上星期拎左d 分泌去check, 發現有鏈球菌...
叫我返去拎1個星期既抗生素食...
然後返政府醫院時比返個report 比醫生, 醫生係我生既時候就會識同我用藥去防止令bb 感染...
希望唔係好大既問題啦.... ...


大宅

積分: 1540


3100#
發表於 09-8-28 11:44 |只看該作者
原帖由 TOBYYAN 於 2009-8-28 10:09 發表


我都問佢唔係有 d 割咩 ..佢話有 d 真係好大粒既同埋方便做手術先得, 佢話我依家唔方便嘛 .... 因為唔打得麻醉針呀 .... 所以佢話食藥都會好得返 ... 希望快 d 無事啦 ... ...


就算宜家方便, 都係食藥試control先, 點都冇理由一開波就叫人割, 講唔通羅..

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo