想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


別墅

積分: 928


3081#
發表於 11-8-1 19:39 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-8-1 12:51
今日早上過程好順利. 丁丁成績比上次好DD. 終放鬆咗口氣, 宜家就要靠自己啦!

...
加油....


男爵府

積分: 7674


3082#
發表於 11-8-1 21:16 |只看該作者

引用:Quote:rcbaby+發表於+11-8-1+17:00+如果我

原帖由 lovekenken 於 11-08-01 發表
你試左幾次?會唔會做ivf呀?
唔通真係要放棄!
我係1St time but I may not go for ivf la. Too expensive 除非老公一年內真的配合吾到先諗




大宅

積分: 4981


3083#
發表於 11-8-2 17:56 |只看該作者
大家好~

自從我第一次IUI失敗之後無再留言仍都無再睇BK啦! 好好彩, 第二次IUI成功左, 今日6WEEKS 1DAY, 仲照到有閃閃!

我係黎鼓勵大家! 唔好放棄!! 同時, 放鬆心情去面對~ 個人舒坦d, 無咁大壓力, 咩困難都易過d!!


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


3084#
發表於 11-8-2 22:00 |只看該作者
sa80 發表於 11-8-2 17:56
大家好~

自從我第一次IUI失敗之後無再留言仍都無再睇BK啦! 好好彩, 第二次IUI成功左, 今日6WEEKS 1DAY, 仲 ...

sa80~~~~~ 唔怪得咁耐唔見你啦, 原來你養胎中, 恭喜你呀, 好替你開心, 希望你o既成功可以帶旺個場啦!

你見到閃閃個下心情, 有冇喊出黎呢~~? 我好鐘意發夢, 有時都會咁幻想下果種感動法, 係叫自己唔好放棄.

感恩


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


3085#
發表於 11-8-2 22:03 |只看該作者
lovekenken 發表於 11-8-1 14:29
做完啦,不過醫生話c6 型態得3
唔合格,如果試多次都fail要考慮ivf ,唉!



...

唔緊要啦, 最緊要知道問題所在, 咪兩公婆一齊面對囉~

我都3次iui衰左, 都有少少後悔唔直接做ivf (因為我老公一早都話ivf架), 咁o岩我黎m期間去旅行, 所以要等埋依個cycle先可以正式ivf
感恩


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


3086#
發表於 11-8-2 22:05 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-8-1 12:51
今日早上過程好順利. 丁丁成績比上次好DD. 終放鬆咗口氣, 宜家就要靠自己啦!
...

rabbit~~ 恭喜你呀! 見到份丁丁成績表應該會好安慰, 有改善即係又向成功行近一大步呢
感恩


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


3087#
發表於 11-8-2 22:09 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-29 22:11
如果忍到手唔上網真係件好事. 希望到我時我忍到. 不過上次都係頭嗰幾日難頂D! 之後會好好多.

係呀! 係呀 ...

o岩o岩去完旅行返黎~ 我要開始忍下口等m到去做ivf呢~ 如果真係可以2個閃閃都好呀, 不過好搞笑, 聽到身邊o既人做完ivf呢都好容易有第二胎, 唔通自我壓力真係有咁大影響?! 唉~ 我都唔敢唸咁長遠, 得先算
感恩


大宅

積分: 4981


3088#
發表於 11-8-2 23:32 |只看該作者

回覆:chu.c9 的帖子

唔露面係唔想比自己咁大壓力!

我依家仲未陀穩,有流啡狀況,休息咗兩個星期。不過,今朝見到閃閃仲聽到佢卜卜卜聲,之前咩辛苦,依家咩辛苦擔心都值得!雖然只係起步,但我已經好感恩!

今朝既感動比見到雙線還震撼

你都要加油呀






大宅

積分: 4981


3089#
發表於 11-8-2 23:32 |只看該作者

回覆:chu.c9 的帖子

唔露面係唔想比自己咁大壓力!

我依家仲未陀穩,有流啡狀況,休息咗兩個星期。不過,今朝見到閃閃仲聽到佢卜卜卜聲,之前咩辛苦,依家咩辛苦擔心都值得!雖然只係起步,但我已經好感恩!

今朝既感動比見到雙線還震撼

你都要加油呀






男爵府

積分: 7135

畀面勳章


3090#
發表於 11-8-3 10:49 |只看該作者
sa80 發表於 11-8-2 23:32
唔露面係唔想比自己咁大壓力!

我依家仲未陀穩,有流啡狀況,休息咗兩個星期。不過,今朝見到閃閃仲聽到佢 ...

我以為你係因為2nd IUI成功之後所以唔露面添, 咁即係你戒BK冇咁大壓力所以先成功呀? 其實我都少左上BK啦, 不過之前大家日日上黎傾偈好充實, 到3rd IUI唔上黎反而覺得有D悶... haha, 不過我認同係冇咁大壓力架, 起碼唔會有太多幻覺呢.

見到閃閃, 咁即係過左第1關啦~! 咁醫生話除左休息之外仲洗咪戒口呀? 你要好好保重呀, 依8個幾月好快過架咋, 預祝你到時生番個健健康康, 肥肥白白o既靚B
感恩


大宅

積分: 4981


3091#
發表於 11-8-3 12:20 |只看該作者
我唔上BK之外, 仲同自己講如果無, 可能個天想我同C6一齊環遊世界呢... 同埋有, 又係另一種擔憂, 依個承諾比起婚姻仲一生一世... 又會無晒自己私人生活!! 勁麻醉自己囉~

之前, 仲排埋瑪麗私家証IVF, 係結婚週年前一日見醫生, 打定輸數, 個心好過D!! 我份人係咁, 諗到最差, 到時如果又唔係咁差, 就當SURPRISE囉~

我DAY25流啡, 意為FAIL, PLAN再做第3次, 原來係著床血. o個CYCLE又食蝦/瀨尿蝦, 無戎口! 我知你會做IVF, 你要加油呀! 相信我, 你見到閃閃之後, 係會覺得比埋條命佢都可以呀 講個秘密你知, 放丁丁之後, 咪要瞓係到休息既, 當時我係到祈禱, 希望主可以腸一個小生命比我, 話比主知我已經準備好! 其實, 我唔係咩信徒, 只係由細到大都讀天主教學校, 我都好感恩!

靚仙叫我唔好食木瓜/青瓜/黃瓜/西瓜同埋生冷野, 依排開始胃口唔好, 食下酸野開胃D. 依家先行到第一步, 之後仲有好多關要過, 多謝你既祝福.






男爵府

積分: 7135

畀面勳章


3092#
發表於 11-8-3 13:29 |只看該作者
sa80 發表於 11-8-3 12:20
我唔上BK之外, 仲同自己講如果無, 可能個天想我同C6一齊環遊世界呢... 同埋有, 又係另一種擔憂, 依個承諾比 ...
其實都係架, 我見到身邊o既朋友要湊B, 成日話放假辛苦過返工, 又話冇晒自由之類... 所以如果緣份未到的話咪等下玩下先囉, 到緣份黎到咁起碼都玩夠啦! 所以我都計過日子係去埋旅行先做IVF架~~

Haha, 我都係讀基督教學校但唔係信徒, 但為左生B夜晚都有祈禱. 到我做IVF放胎時又要學下你祈禱先得

雖然宜家天氣咁熱, 但你都要忍下口啦. 不過, 既然IUI都可以撐過去, 我相信你都一定做得到架!
感恩


大宅

積分: 4981


3093#
發表於 11-8-3 14:18 |只看該作者
DAY25 o個日, 我同C6都意為唔得, 返屋企之際, 見到有人拖住喼去完旅行返黎. 我對C6對望一下, 大家決定去日本旅行... 點知

我之前同C6講, 我只會IUI同IVF各做3次, 如果唔WORK, 我放棄! 但我唔後悔, 因為我起碼盡自己能力試過! 係上天安排左另一條路我地行!

你幾時開始IVF呀? 係邊到做呀?


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


3094#
發表於 11-8-3 18:32 |只看該作者
sa80 發表於 11-8-3 14:18
DAY25 o個日, 我同C6都意為唔得, 返屋企之際, 見到有人拖住喼去完旅行返黎. 我對C6對望一下, 大家決定去日 ...
所以真係上天注定o既~ 你bingo左咁生完先去日本仲好啦! 我其實未去過日本架, 之前3月plan去大阪仲book晒機票點知又地震 =0=" 到宜家我老公都話擔心幅射果D, 所以我都唔敢去住, 始終自己唔怕咋, 驚影響下一代呢 (hehe可能有少少杞人憂天)

我係7月尾黎m, 如果根據以往做iui紀錄, 我抖依個cycle係會長過平時的話, 我應該9月頭做ivf呢~ 都係去番我做iui間診所做咋, 唸住做開都有晒record嘛~ 不過間野就會響勝利個lab度做, 到時都會問清楚醫生procedure同埋叫老公陪我一齊呢 @@"
感恩


大宅

積分: 4981


3095#
發表於 11-8-3 22:49 |只看該作者

回覆:chu.c9 的帖子

我本來都想去大板或北海道架

好好休息,抖足精神,9月展開新旅程,祝你一次成功




男爵府

積分: 7135

畀面勳章


3096#
發表於 11-8-4 21:16 |只看該作者
sa80 發表於 11-8-3 22:49
我本來都想去大板或北海道架

好好休息,抖足精神,9月展開新旅程,祝你一次成功

我唔敢唸咁多, 一有期望最終失望會發顛呢... >0< 不過我會做定最壞打算, 希望可以谷多d卵可以雪胎, 咁起碼唔洗咁貴, 都afford到做2次ivf~~

仲好啦, 你等到阿b出世穩定d但又未認人時, 可以去日本relax下. 好羨慕啊... 我要同我老公講, 將去日本加入bingo獎賞先得 (我宜家個wishlist好長架啦)
感恩


大宅

積分: 4981


3097#
發表於 11-8-4 21:56 |只看該作者

回覆:chu.c9 的帖子

我都一樣會作最壞打算,不過ivf成功率都好,你又唔係年紀好大,你蛋蛋又無問題,只係丁丁弱。都要有信心

我無plan之後係點,因為依家仲未好穩,都怕出事




別墅

積分: 607


3098#
發表於 11-8-6 06:46 |只看該作者
各位我都開始佐第3次iui,今日day6.大家加油!


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


3099#
發表於 11-8-6 12:17 |只看該作者
sa80 發表於 11-8-4 21:56
我都一樣會作最壞打算,不過ivf成功率都好,你又唔係年紀好大,你蛋蛋又無問題,只係丁丁弱。都要有信心:ki ...

唔好亂唸野, 你已經過左第1關 (閃閃), 跟住每一關都會好順利架~~ 我覺得最緊要搵到一個好o既婦科醫生, 佢會畀到信心你o既 咁你book定私家/政府未架? 成日睇新聞話d床位咁難book, 我心唸係咪要一驗到有就去留位呢 @@" (我個fd之前響私家留位好似$6000, 不過最終響政府生)
感恩


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


3100#
發表於 11-8-6 12:18 |只看該作者
Daisy88 發表於 11-8-6 06:46
各位我都開始佐第3次iui,今日day6.大家加油!

已經day6啦, 又有一個新機會, 加油呀!
感恩

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo