影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


3081#
發表於 11-7-4 22:20 |只看該作者

回覆:子華出沒行蹤^^~~~(SEASON 2)

laamling ,唔好意思,打錯你的名。




水晶宮

積分: 73497


3082#
發表於 11-7-4 22:21 |只看該作者
1928mickey 發表於 11-7-4 22:17
後尾先,期待下次,lamlam 你仲睇那埸吖?_?
睇2號早場同3號夜場,都係兩場咋,下次希望可以睇多一兩場~~~


別墅

積分: 546


3083#
發表於 11-7-4 22:22 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-4 22:13
辛勞果個係JK唔係我~~~

SORRY啊, LING, 我回錯POST>.<JK都好辛苦啊, 要努力加油, 小心自己身體, 我精神上支持你


水晶宮

積分: 73497


3084#
發表於 11-7-4 22:22 |只看該作者
carol789 發表於 11-7-4 22:18
哎呀, 蝕左, 早知大嗌LA, 我又怕瘀, 唔怕, 如果我有機會睇10號果場, 一定會嗌, 哈哈~~ ...
記住下次做,叫足每一場,子華實諗得你~~~


別墅

積分: 546


3085#
發表於 11-7-4 22:23 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-4 22:01
你同小明一齊喎,除左土豆都可以試下百度,果到都有好多子華既MV~~~
THANKS, 我去搵下先


水晶宮

積分: 73497


3086#
發表於 11-7-4 22:23 |只看該作者
1928mickey 發表於 11-7-4 22:20
laamling ,唔好意思,打錯你的名。
唔梗要,之前既BK友都係咁叫我架~~~


水晶宮

積分: 73497


3087#
發表於 11-7-4 22:24 |只看該作者
carol789 發表於 11-7-4 22:22
SORRY啊, LING, 我回錯POST>.
唔緊要~~


水晶宮

積分: 73497


3088#
發表於 11-7-4 22:25 |只看該作者
carol789 發表於 11-7-4 22:23
THANKS, 我去搵下先
你會搵到好多子華既MV睇~~~


別墅

積分: 546


3089#
發表於 11-7-4 22:26 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-4 22:22
記住下次做,叫足每一場,子華實諗得你~~~

下次一定會做~~


別墅

積分: 546


3090#
發表於 11-7-4 22:30 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-4 22:25
你會搵到好多子華既MV睇~~~

咁就好啊, 我一睇親子華D戲都停唔到落黎, 有次仲睇到凌晨3點, 第朝唔願起返工= =

今個月又要去一個我極度唔想再踏足既地方


翡翠宮

積分: 75533


3091#
發表於 11-7-4 22:31 |只看該作者
carol789 發表於 11-7-4 22:22
SORRY啊, LING, 我回錯POST>.

我明嘅,唔緊要。


水晶宮

積分: 73497


3092#
發表於 11-7-4 22:37 |只看該作者
carol789 發表於 11-7-4 22:30
咁就好啊, 我一睇親子華D戲都停唔到落黎, 有次仲睇到凌晨3點, 第朝唔願起返工= =

今個月又要去一個我極度 ...
我都試過每晚睇子華睇到2點幾~~~
每個人都會有唔想去地方,但只要比啲勇氣自己就可以過到架啦,子華會陪住你~~~


翡翠宮

積分: 75533


3093#
發表於 11-7-4 22:40 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-4 22:19
好似FANS CLUB,睇得太多唔係好記得,等我搵下先~~~



我睇到呢段

‎@菁菁Lee:你今天很累了吧,下半场的第一句台词,明显听出
了沙哑。全体观众集体起立鼓掌,我想并不是只因为你一句戏谑的「
煽动」你的努力,你的辛苦,大家的努力,大家的辛苦,我们,都看
得到。而起立,鼓掌,正是我们表达敬意的最好方式。这样的礼遇,
你们当得起。下面的日子,请保重。


翡翠宮

積分: 75533


3094#
發表於 11-7-4 22:41 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-4 22:37
我都試過每晚睇子華睇到2點幾~~~
每個人都會有唔想去地方,但只要比啲勇氣自己就可以過到架啦,子華 ...

快d搵首"不要怕"比carol聽啦!


水晶宮

積分: 73497


3095#
發表於 11-7-4 22:50 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-4 22:40
我睇到呢段

‎@菁菁Lee:你今天很累了吧,下半场的第一句台词,明显听出
佢講既係兩件事呢架,你見到佢寫到"不是為你一句戲言的煽動,你都可以想像到,子華冇可能做做下戲同我地講其他嘢,係唔係做緊棟篤笑喎,係咪~~~


別墅

積分: 546


3096#
發表於 11-7-4 22:50 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-4 22:37
我都試過每晚睇子華睇到2點幾~~~
每個人都會有唔想去地方,但只要比啲勇氣自己就可以過到架啦,子華 ...

希望我都有勇氣過到, 我係半年內毫無先兆就永遠失去了2個最鍚我既親人, 宜家又黎多次, 今年都唔知係咩年 要一次又一次打擊我


水晶宮

積分: 73497


3097#
發表於 11-7-4 22:51 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-4 22:41
快d搵首"不要怕"比carol聽啦!
我真係唔知可唔可以,盡力啦,因我都好似冇聽過~~~


水晶宮

積分: 73497


3098#
發表於 11-7-4 22:51 |只看該作者
搵到比你睇,佢第一日講乜~~~

@八月爱Mr敏感:他说还有六场要死了。他说他累得像摊泥。他不停地说谢谢。他还开着玩笑。我看他弯下腰捧自己的脸快要抓狂的样子。我看他只有有人过去拍照就露出笑脸。人走来的一瞬间就黯淡下来。我看他以比昨天快几倍的速度回到车里。摊在座位上还在说Byebye。全程看在眼里的我真的要崩溃了。我只想闷头大哭一场。真的让他早点去休息那么难吗?


翡翠宮

積分: 75533


3099#
發表於 11-7-4 22:53 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-4 22:51
我真係唔知可唔可以,盡力啦,因我都好似冇聽過~~~

我都明嘅!識唔識放上u tube?


水晶宮

積分: 73497


3100#
發表於 11-7-4 22:54 |只看該作者
carol789 發表於 11-7-4 22:50
希望我都有勇氣過到, 我係半年內毫無先兆就永遠失去了2個最鍚我既親人, 宜家又黎多次, 今年都唔知係咩年 ...
都知你一定會好痛,但人生好多時都唔到自己話事,放眼將來~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo