跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15050


3081#
發表於 05-10-17 12:10 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:

引導都係一d d 小朋友受架! 好似kinki o個日fanny叫佢唱歌, 佢無反應, 咁fanny話: 嗱! 呢個時候妳應該引導同佢一齊唱, 但我話比fanny知, 我吾可以唱架, 我一唱, kinki就吾唱, 淨係拍手架喇!!

我覺得kinki唔唱只拍手都唔緊到, 最緊要show到比人睇你平時有親子既習慣就ok既. 好過你唱kinki唔"so"你咪仲慘


公爵府

積分: 27430

母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 熱血勳章


3082#
發表於 05-10-17 12:11 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
煒良ma,
係咪即係妳陪煒良一齊賣呀??

係呀! 不過14yrs以下要家長keep錢袋$$$


侯爵府

積分: 21322


3083#
發表於 05-10-17 12:12 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
Mon
其實將moses同kinki比較係唔公平架, 女仔本身講野係快過男仔. 我相信老師會明白. 我collins都唔係講得好好咋, 不過講真大人真係要比好多時間同細路溝通. 早上bunbun教, 晚上我一放工(大概7:00pm)我會同collins洗白白, 咁一邊洗一邊同佢講野. 沖完不斷同佢講野玩. 而家我就比較易倦咁我老公就出好多力/時間同collins玩(差唔多2hrs架) 如果真係好無時間又想收善中文就可以睇下電視囉, 下午有d兒童節目佢地識睇又鍾意睇, 因為好多小朋友. 入唔入到心儀幼稚園我唔係比好大pressure, 盡力啦, 最緊要係同小朋友既關係, 唔好因為fanny講左呢d野就唔開心, 細路好得意架, 到佢想講就講到你煩. 大家努力啦


其實妳地好我好多架! 我每晚都係見佢個幾鐘, 教佢既時間可能只有幾個字, 而且阿婆係講中文添, 所以我返去會用我緊餘既英文能力教佢, (妳地知我有限公司架啦!)
大家努力啦! 盡力就得架喇!!


伯爵府

積分: 16171


3084#
發表於 05-10-17 12:13 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

襯家,

"之前見佢扶住野行好隱陣, 但叫佢放手自己行, 佢就C都吾肯, 懶o係地度, 但竟然一識行就行得好隱陣,"
Jeffrey都係咁架,一放手行就可以行由sofa行到門口,完全唔似啱啱自己行咁。

"我覺得佢比我既感覺係無信心佢吾會做囉!"
無錯~~我自己都係咁~


侯爵府

積分: 21322


3085#
發表於 05-10-17 12:13 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

kwan0520 寫道:
豆﹐

妳還有20個message就升“王國長老”, 我估我食完飯回來妳已升了﹐所以預早恭喜妳先


thank you!!! 點解無 既??


侯爵府

積分: 21322


3086#
發表於 05-10-17 12:15 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
我覺得kinki唔唱只拍手都唔緊到, 最緊要show到比人睇你平時有親子既習慣就ok既. 好過你唱kinki唔"so"你咪仲慘


查實都無嘜親子架喎?? ?-( ?-( 我都係惡補咋! 不過好在佢都算好肯唱歌就真!!


大宅

積分: 4515


3087#
發表於 05-10-17 12:17 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

咁阿豆咪會變 "老豆" ~ 嘩! :tongue: :tongue:



kwan0520 寫道:
豆﹐

妳還有20個message就升“王國長老”, 我估我食完飯回來妳已升了﹐所以預早恭喜妳先
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


侯爵府

積分: 21322


3088#
發表於 05-10-17 12:17 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

煒良媽咪 寫道:
係呀! 不過14yrs以下要家長keep錢袋$$$


係咪驚有賊搶呀??

不過我覺得依傢成日有d婆婆, 公公賣旗, 我覺得感覺吾係幾好啫, 一來佢地年紀都吾細, 二來仲要企o係條街幾粒鐘?? 我諗d老人家真係想做下善事都吾好用呢個途徑囉!! :cry: :cry:


伯爵府

積分: 15050


3089#
發表於 05-10-17 12:19 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:

其實妳地好我好多架! 我每晚都係見佢個幾鐘, 教佢既時間可能只有幾個字, 而且阿婆係講中文添, 所以我返去會用我緊餘既英文能力教佢, (妳地知我有限公司架啦!)
大家努力啦! 盡力就得架喇!!

我呢排都懶左好多, 不過我都係果句, 盡力而為啦. 好既幼稚園又報兩間普通又報下咁有書讀咪得囉. 老實到時入唔到心儀既學校又點喎, 你估入左去真係會飛咩


侯爵府

積分: 21322


3090#
發表於 05-10-17 12:19 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
襯家,

"之前見佢扶住野行好隱陣, 但叫佢放手自己行, 佢就C都吾肯, 懶o係地度, 但竟然一識行就行得好隱陣,"
Jeffrey都係咁架,一放手行就可以行由sofa行到門口,完全唔似啱啱自己行咁。

"我覺得佢比我既感覺係無信心佢吾會做囉!"
無錯~~我自己都係咁~


但jeffrey都吾遲行架??? 佢醒目仔黎既!!

妳都係咁架??


伯爵府

積分: 15050


3091#
發表於 05-10-17 12:20 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
thank you!!! 點解無 既??

咁做得出至得架


伯爵府

積分: 16171


3092#
發表於 05-10-17 12:20 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:

襯家,
o個度咁多小朋友咁好味, 隻蚊都揀中妳呀?? 証明妳d肉又白又滑啦!!


其實我不嬲都好野蚊架,試過同老公 & Jason一齊企係草地到,結果得我一個俾蚊針。


伯爵府

積分: 16171


3093#
發表於 05-10-17 12:22 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
Mon
其實將moses同kinki比較係唔公平架, 女仔本身講野係快過男仔. 我相信老師會明白. 我collins都唔係講得好好咋, 不過講真大人真係要比好多時間同細路溝通. 早上bunbun教, 晚上我一放工(大概7:00pm)我會同collins洗白白, 咁一邊洗一邊同佢講野. 沖完不斷同佢講野玩. 而家我就比較易倦咁我老公就出好多力/時間同collins玩(差唔多2hrs架) 如果真係好無時間又想收善中文就可以睇下電視囉, 下午有d兒童節目佢地識睇又鍾意睇, 因為好多小朋友. 入唔入到心儀幼稚園我唔係比好大pressure, 盡力啦, 最緊要係同小朋友既關係, 唔好因為fanny講左呢d野就唔開心, 細路好得意架, 到佢想講就講到你煩. 大家努力啦


YEAH~~隨緣啦~~一齊努力啦~~


侯爵府

積分: 21322


3094#
發表於 05-10-17 12:23 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

cherly 寫道:
咁阿豆咪會變 "老豆" ~ 嘩! :tongue: :tongue:



是但啦!! 我吾mind既, 遲早都老架啦!! 妳地敢叫我咪敢應囉!

喂喂! kinki有一日我話佢好成功咁痾到三次尿尿, 但只限一天咋! :-( :-( 依傢每日都係不停咁懶, 一篤都吾肯痾呀! 難得說服左佢姨媽幫手大家合作, 個衰囡又吾爭氣, 仲o係人地張床懶, 唉...........連阿婆都無心機發我晦氣, 話: 咁細個邊識痾架?? 妳自己同佢介呀)))))))))))))))))) :cry: :cry:


侯爵府

積分: 21322


3095#
發表於 05-10-17 12:24 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
我呢排都懶左好多, 不過我都係果句, 盡力而為啦. 好既幼稚園又報兩間普通又報下咁有書讀咪得囉. 老實到時入唔到心儀既學校又點喎, 你估入左去真係會飛咩


咁又係呀! 好吾好都係要親身讀過就知既!! ?-( ?-( 我報名吾知收吾收我呢??? 我實識答問題架!


男爵府

積分: 7995


3096#
發表於 05-10-17 12:24 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

my dear friends-豆, sabina , ka_wai, and Cherly,

thanks for your comforts, i am fine now. Actually i was quite unhappy and a bit angry what Fanny said.
as different baby has different ability and response,
you are right that if no confidence, Mo Mo will not do this. ( like his daddy,, ) .

okay la, if SC will not accept him, i still have choices--
learning habitat, victoria, .. ( as they will not ask too much questions, only observe the babies by playing)


公爵府

積分: 27430

母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 熱血勳章


3097#
發表於 05-10-17 12:25 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

To all:

好開心呀! 間直資小學收左煒良啦!


侯爵府

積分: 21322


3098#
發表於 05-10-17 12:25 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
咁做得出至得架


點解做吾出呀?? :evil: :evil: 放心啦! 點都吾夠妳兩公婆核突呀))))))))))))


伯爵府

積分: 15050


3099#
發表於 05-10-17 12:26 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

咦話時話collins呢排介diaper介得幾好喎. 噖日我老公成功同collins去到大同細喎. 佢宜家在家只著under同褲, 晚上沖完涼先著diaper.


侯爵府

積分: 21322


3100#
發表於 05-10-17 12:27 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
其實我不嬲都好野蚊架,試過同老公 & Jason一齊企係草地到,結果得我一個俾蚊針。


我就同妳相反, 咬我老公都吾咬我架! 梗係啦! 我d肉又實又黑, D蚊見到都掉頭走呀! 如果有日我比蚊針到, o個隻蚊肯定係盲架!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo