sabina_bb 寫道:
Mon
其實將moses同kinki比較係唔公平架, 女仔本身講野係快過男仔. 我相信老師會明白.我collins都唔係講得好好咋, 不過講真大人真係要比好多時間同細路溝通. 早上bunbun教, 晚上我一放工(大概7:00pm)我會同collins洗白白, 咁一邊洗一邊同佢講野. 沖完不斷同佢講野玩. 而家我就比較易倦咁我老公就出好多力/時間同collins玩(差唔多2hrs架)
如果真係好無時間又想收善中文就可以睇下電視囉, 下午有d兒童節目佢地識睇又鍾意睇, 因為好多小朋友.
入唔入到心儀幼稚園我唔係比好大pressure, 盡力啦, 最緊要係同小朋友既關係, 唔好因為fanny講左呢d野就唔開心, 細路好得意架, 到佢想講就講到你煩. 大家努力啦
![]()


kwan0520 寫道:
豆﹐
妳還有20個message就升“王國長老”, 我估我食完飯回來妳已升了﹐所以預早恭喜妳先![]()
![]()
sabina_bb 寫道:
Mon
其實將moses同kinki比較係唔公平架, 女仔本身講野係快過男仔. 我相信老師會明白.我collins都唔係講得好好咋, 不過講真大人真係要比好多時間同細路溝通. 早上bunbun教, 晚上我一放工(大概7:00pm)我會同collins洗白白, 咁一邊洗一邊同佢講野. 沖完不斷同佢講野玩. 而家我就比較易倦咁我老公就出好多力/時間同collins玩(差唔多2hrs架)
如果真係好無時間又想收善中文就可以睇下電視囉, 下午有d兒童節目佢地識睇又鍾意睇, 因為好多小朋友.
入唔入到心儀幼稚園我唔係比好大pressure, 盡力啦, 最緊要係同小朋友既關係, 唔好因為fanny講左呢d野就唔開心, 細路好得意架, 到佢想講就講到你煩. 大家努力啦
![]()
cherly 寫道:
咁阿豆咪會變 "老豆" ~ 嘩! :tongue: :tongue:
![]()
![]()
![]()
我吾mind既, 遲早都老架啦!! 妳地敢叫我咪敢應囉!

