跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12090


3081#
發表於 05-11-28 11:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

karan,
我想問下你尼排行開街,有無留意邊隻牌子既bb 車有減價呀?
之前果部避震唔掂,我諗住買部好既可以帶朗言四圍去。


男爵府

積分: 7640


3082#
發表於 05-11-28 11:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

草草

知你叻叻啦!

kyleung 寫道:
係喎!
我仲要係唔用揹帶的女人
係咪更要讚先!!!!
雖然佢19lb都冇
不過吓吓抱出抱入都幾手跛架!!!!

我都好挨得架!!
你睇我餵住夜奶都仲未辭工就知我幾堅啦


男爵府

積分: 7735


3083#
發表於 05-11-28 11:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)


冇問題,我都未開始做!


伯爵府

積分: 17947


3084#
發表於 05-11-28 11:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

我就係抱得多
E+ 膊頭同頸唔多掂

母愛真偉大

[quote]
kyleung 寫道:
係喎!
我仲要係唔用揹帶的女人
係咪更要讚先!!!!
雖然佢19lb都冇
不過


侯爵府

積分: 24274


3085#
發表於 05-11-28 11:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

不過開始見醫生時佢都未有8lb喎!!!


SZEYUEN 寫道:
唔怪得知"隻手"要見醫生啦

[quote]
kyleung 寫道:
係喎!
我仲要係唔用揹帶的女人
係咪更要讚先!!!!
雖然佢19lb都冇
不過吓吓抱出抱入都幾手跛架!!!!

我都好挨得架!!
你睇我餵住夜奶都仲未辭工就知我幾堅啦
[/quote]


琥珀宮

積分: 165356


3086#
發表於 05-11-28 11:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)



Valeriemama 寫道:

就係想比 valerie 感受吓

[quote]
SZEYUEN 寫道:
貪迫"1225"

[quote]
Valeriemama 寫道:

咁快去睇燈飾
快人一步, 理想達到
valerie 1225 先去睇燈飾
[/quote]


侯爵府

積分: 24274


3087#
發表於 05-11-28 11:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

駿媽:
已經冇撞過駿爸好耐lu!!
幫唔到你(目及)住佢添


侯爵府

積分: 24553


3088#
發表於 05-11-28 11:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

冇野既... 長褲變4個骨姐...
CarMan 寫道:
想像唔到呢 [quote]
Valeriemama 寫道:

余梓謙 d 褲啱小泵著
size 爭咁遠
[/quote]


男爵府

積分: 7735


3089#
發表於 05-11-28 11:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

草草
你好麻?


琥珀宮

積分: 165356


3090#
發表於 05-11-28 11:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

提左你啦
唔怕重我推展"chicco"

LongYin 寫道:
karan,
我想問下你尼排行開街,有無留意邊隻牌子既bb 車有減價呀?
之前果部避震唔掂,我諗住買部好既可以帶朗言四圍去。


侯爵府

積分: 21537


3091#
發表於 05-11-28 11:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

stella,
不過, 我最堅個次都算係julius7個月大左右,
有一日平日我同老公特登放假去探2個朋友,
因為佢哋都係啱啱生咗bb,
我仲住響元朗無揸車揹julius坐西鐵轉地鐵,
去到中環轉船入梅窩再行20mins去第一個朋友屋企,
玩咗2個鐘再坐船出中環轉地鐵cwb坐的士入養和醫院,
探另一個朋友, 又傾咗2個鐘, 8點先坐的士落番cwb,
食埋個dinner, 10點cwb坐巴士入番元朗,
返到屋企已經係12點啦.


男爵府

積分: 7640


3092#
發表於 05-11-28 11:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

草草

佢咁嘅look, 唔駛麻煩你啦.
聰聰醒咗, 係咁:-(住叫 ma...ma....ma....
想同你講多句都唔得 tim

kyleung 寫道:
駿媽:
已經冇撞過駿爸好耐lu!!
幫唔到你(目及)住佢添


珍珠宮

積分: 33190


3093#
發表於 05-11-28 11:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

no la, 唔讚你,
你law lai zin,
明知隻手"碗"唔好, 都夾硬要抱,
一d 都唔鍚身
kyleung 寫道:
係喎!
我仲要係唔用揹帶的女人
係咪更要讚先!!!!
雖然佢19lb都冇
不過吓吓抱出抱入都幾手跛架!!!!

我都好挨得架!!
你睇我餵住夜奶都仲未辭工就知我幾堅啦


琥珀宮

積分: 165356


3094#
發表於 05-11-28 11:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

堅過石堅啦
不過記得你個日
好似天氣仲要唔係太好


karen&angus 寫道:
stella,
不過, 我最堅個次都算係julius7個月大左右,
有一日平日我同老公特登放假去探2個朋友,
因為佢哋都係啱啱生咗bb,
我仲住響元朗無揸車揹julius坐西鐵轉地鐵,
去到中環轉船入梅窩再行20mins去第一個朋友屋企,
玩咗2個鐘再坐船出中環轉地鐵cwb坐的士入養和醫院,
探另一個朋友, 又傾咗2個鐘, 8點先坐的士落番cwb,
食埋個dinner, 10點cwb坐巴士入番元朗,
返到屋企已經係12點啦.


子爵府

積分: 12090


3095#
發表於 05-11-28 11:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

果日仲好似係落大雨... (唔知有無記錯 )
karen&angus 寫道:
stella,
不過, 我最堅個次都算係julius7個月大左右,
有一日平日我同老公特登放假去探2個朋友,
因為佢哋都係啱啱生咗bb,
我仲住響元朗無揸車揹julius坐西鐵轉地鐵,
去到中環轉船入梅窩再行20mins去第一個朋友屋企,
玩咗2個鐘再坐船出中環轉地鐵cwb坐的士入養和醫院,
探另一個朋友, 又傾咗2個鐘, 8點先坐的士落番cwb,
食埋個dinner, 10點cwb坐巴士入番元朗,
返到屋企已經係12點啦.


侯爵府

積分: 21537


3096#
發表於 05-11-28 11:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

barry,
上次幫你訂high chair嘅時候咪話咗你知chicco有幾架車做緊promotion囉. 又架仲減到九百蚊左右, 我睇過都應該用得過. 我前幾日仲見到有promotion, 你有時間入沙田睇下啦.


伯爵府

積分: 17947


3097#
發表於 05-11-28 11:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

唔係化
拍劇都無咁誇

偶[size=large]像[size=small] )[size=medium])[size=large])[size=x-large])[size=xx-large])
[quote]
karen&angus 寫道:
stella,
不過, 我最堅個次都算係julius7個月大左右,
有一日平日我同老公特登放假去探2個朋友,
因為佢


侯爵府

積分: 21537


3098#
發表於 05-11-28 11:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

係, 無記錯...仲要係紅雨
LongYin 寫道:
果日仲好似係落大雨... (唔知有無記錯 )[quote]
karen&angus 寫道:
stella,
不過, 我最堅個次都算係julius7個月大左右,
有一日平日我同老公特登放假去探2個朋友,
因為佢哋都係啱啱生咗bb,
我仲住響元朗無揸車揹julius坐西鐵轉地鐵,
去到中環轉船入梅窩再行20mins去第一個朋友屋企,
玩咗2個鐘再坐船出中環轉地鐵cwb坐的士入養和醫院,
探另一個朋友, 又傾咗2個鐘, 8點先坐的士落番cwb,
食埋個dinner, 10點cwb坐巴士入番元朗,
返到屋企已經係12點啦.
[/quote]


子爵府

積分: 12090


3099#
發表於 05-11-28 11:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

thx~~~~ 我會去睇睇
karen&angus 寫道:
barry,
上次幫你訂high chair嘅時候咪話咗你知chicco有幾架車做緊promotion囉. 又架仲減到九百蚊左右, 我睇過都應該用得過. 我前幾日仲見到有promotion, 你有時間入沙田睇下啦.


公爵府

積分: 27329


3100#
發表於 05-11-28 11:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)


堅 + 勁

karen&angus 寫道:
stella,
不過, 我最堅個次都算係julius7個月大左右,
有一日平日我同老公特登放假去探2個朋友,
因為佢哋都係啱啱生咗bb,
我仲住響元朗無揸車揹julius坐西鐵轉地鐵,
去到中環轉船入梅窩再行20mins去第一個朋友屋企,
玩咗2個鐘再坐船出中環轉地鐵cwb坐的士入養和醫院,
探另一個朋友, 又傾咗2個鐘, 8點先坐的士落番cwb,
食埋個dinner, 10點cwb坐巴士入番元朗,
返到屋企已經係12點啦.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo