karen&angus 寫道:
stella,
不過, 我最堅個次都算係julius7個月大左右,
有一日平日我同老公特登放假去探2個朋友,
因為佢哋都係啱啱生咗bb,
我仲住響元朗無揸車揹julius坐西鐵轉地鐵,
去到中環轉船入梅窩再行20mins去第一個朋友屋企,
玩咗2個鐘再坐船出中環轉地鐵cwb坐的士入養和醫院,
探另一個朋友, 又傾咗2個鐘, 8點先坐的士落番cwb,
食埋個dinner, 10點cwb坐巴士入番元朗,
返到屋企已經係12點啦.![]()
)karen&angus 寫道:
stella,
不過, 我最堅個次都算係julius7個月大左右,
有一日平日我同老公特登放假去探2個朋友,
因為佢哋都係啱啱生咗bb,
我仲住響元朗無揸車揹julius坐西鐵轉地鐵,
去到中環轉船入梅窩再行20mins去第一個朋友屋企,
玩咗2個鐘再坐船出中環轉地鐵cwb坐的士入養和醫院,
探另一個朋友, 又傾咗2個鐘, 8點先坐的士落番cwb,
食埋個dinner, 10點cwb坐巴士入番元朗,
返到屋企已經係12點啦.![]()

LongYin 寫道:
果日仲好似係落大雨... (唔知有無記錯)[quote]
karen&angus 寫道:
stella,
不過, 我最堅個次都算係julius7個月大左右,
有一日平日我同老公特登放假去探2個朋友,
因為佢哋都係啱啱生咗bb,
我仲住響元朗無揸車揹julius坐西鐵轉地鐵,
去到中環轉船入梅窩再行20mins去第一個朋友屋企,
玩咗2個鐘再坐船出中環轉地鐵cwb坐的士入養和醫院,
探另一個朋友, 又傾咗2個鐘, 8點先坐的士落番cwb,
食埋個dinner, 10點cwb坐巴士入番元朗,
返到屋企已經係12點啦.![]()
karen&angus 寫道:
stella,
不過, 我最堅個次都算係julius7個月大左右,
有一日平日我同老公特登放假去探2個朋友,
因為佢哋都係啱啱生咗bb,
我仲住響元朗無揸車揹julius坐西鐵轉地鐵,
去到中環轉船入梅窩再行20mins去第一個朋友屋企,
玩咗2個鐘再坐船出中環轉地鐵cwb坐的士入養和醫院,
探另一個朋友, 又傾咗2個鐘, 8點先坐的士落番cwb,
食埋個dinner, 10點cwb坐巴士入番元朗,
返到屋企已經係12點啦.![]()