想生BB

跳至

首頁

尾頁
   3


男爵府

積分: 6981


3081#
發表於 12-9-28 23:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+McSuet+於+12-09-28+發表啊,

原帖由 幸福小師奶 於 12-09-28 發表
嗯。之後都無事既
謝謝c9!




男爵府

積分: 5027


3082#
發表於 12-9-28 23:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 3妹 於 12-09-28 發表咁正常

原帖由 McSuet 於 12-09-28 發表
都啱!一於照啦!
係呀,照下先好d, 不過你要有準備阿b就再下次先見面,正苦醫生果次嚇我呀,話見佢唔到,如果下次都見唔到冇計,即係屎胎呀,嚇得我丫




男爵府

積分: 5027


3083#
發表於 12-9-28 23:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 3妹 於 12-09-28 發表提提你b

原帖由 McSuet 於 12-09-28 發表
Baby做埋今次無得做Lu
唔係過時過節我想叫佢今次都唔好做添呀




侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


3084#
發表於 12-9-28 23:41 |只看該作者

引用:Quote:阿藍2006+發表於+12-9-28+23:18+希望

原帖由 Vinkivan 於 12-09-28 發表
通常男仔要妹妹都係因為想有照顧妹妹嘅感覺, 但如果要細佬, 就係諗想有人陪自己玩, 所以, 揀要妹妹一定係好 ...
希望阿仔係,不過阿仔生左bb之後佢幫我湊



男爵府

積分: 6981


3085#
發表於 12-9-28 23:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+McSuet+於+12-09-28+發表都啱

原帖由 3妹 於 12-09-28 發表
係呀,照下先好d, 不過你要有準備阿b就再下次先見面,正苦醫生果次嚇我呀,話見佢唔到,如果下次都見唔到冇 ...
咁私家係咪可以照密d ka?




侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


3086#
發表於 12-9-28 23:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Vinkivan+於+12-09-28+發表通

原帖由 阿藍2006 於 12-09-28 發表
希望阿仔係,不過阿仔生左bb之後佢幫我湊
正確:阿仔話生左佢湊bb


男爵府

積分: 5027


3087#
發表於 12-9-28 23:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 3妹 於 12-09-28 發表係呀,

原帖由 McSuet 於 12-09-28 發表
咁私家係咪可以照密d ka?
你醫生有期咪得囉




侯爵府

積分: 21473

好媽媽勳章 畀面勳章


3088#
發表於 12-9-28 23:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+3妹+於+12-09-28+發表係呀,

原帖由 McSuet 於 12-09-28 發表
咁私家係咪可以照密d ka?
有人選擇一個月一次/2個月一次!主要都係睇自己同人質有無問題


伯爵府

積分: 19803

DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3089#
發表於 12-9-29 00:13 |只看該作者
McSuet 發表於 12-9-28 23:34
唔知呢,但係其他咩都唔想食,連我最愛的麵包都no good!我呢幾日瘦咗d!
有咗胃口真係好變咖~ 總之依家想食乜而又食得嘅就食啦!! 最緊要人質肯食


伯爵府

積分: 19803

DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3090#
發表於 12-9-29 00:15 |只看該作者
阿藍2006 發表於 12-9-28 23:41
希望阿仔係,不過阿仔生左bb之後佢幫我湊
佢會幫手湊你就冇咁辛苦, 我契姐都係, 仔仔好肯幫手湊妹妹, 佢都好輕鬆!!


子爵府

積分: 12087

畀面勳章


3091#
發表於 12-9-29 01:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+阿藍2006+於+12-09-28+發表希

原帖由 阿藍2006 於 12-09-28 發表
正確:阿仔話生左佢湊bb
我睇完都明。因為我都係咁講野


禁止訪問

積分: 1401


3092#
發表於 12-9-29 01:32 |只看該作者

引用:今日day23,有控即係?thx+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1401


3093#
發表於 12-9-29 01:35 |只看該作者

引用:Quote:RWBABY+發表於+12-9-28+19:27+好有机

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1401


3094#
發表於 12-9-29 01:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+shutupmate415+於+12-09-28+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 50600


3095#
發表於 12-9-29 07:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 3妹 於 12-09-28 發表提提你b

原帖由 McSuet 於 12-09-28 發表
Baby做埋今次無得做Lu





水晶宮

積分: 50600


3096#
發表於 12-9-29 07:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 McSuet 於 12-09-28 發表Baby

原帖由 幸福小師奶 於 12-09-28 發表
係呀。過左今晚中b就無得再做甲





水晶宮

積分: 50600


3097#
發表於 12-9-29 07:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 McSuet 於 12-09-28 發表Baby

原帖由 3妹 於 12-09-28 發表
唔係過時過節我想叫佢今次都唔好做添呀
都未bingo, 可以照做啦




男爵府

積分: 6981


3098#
發表於 12-9-29 08:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+阿藍2006+於+12-09-28+發表希

原帖由 阿藍2006 於 12-09-28 發表
正確:阿仔話生左佢湊bb
早呀藍藍,你個仔真乖!




男爵府

積分: 6981


3099#
發表於 12-9-29 08:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+McSuet+於+12-09-28+發表咁私

原帖由 3妹 於 12-09-28 發表
你醫生有期咪得囉
啊okok,唔好意思,多咗少少問題!




男爵府

積分: 6981


3100#
發表於 12-9-29 08:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+McSuet+於+12-09-28+發表咁私

原帖由 阿藍2006 於 12-09-28 發表
有人選擇一個月一次/2個月一次!主要都係睇自己同人質有無問題
明白了!我諗頭幾個禮拜confirm到無宮外孕同照到閃閃就可以等耐d!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo