想生BB

跳至

首頁

尾頁
   12


大宅

積分: 4195


3081#
發表於 12-10-18 09:50 |只看該作者

引用:Quote:Fi.+發表於+12-10-18+09:29+我想問下

原帖由 Purybaby 於 12-10-18 發表
我就唔係嘞, 初期我反而瞓得唔多, 但中期就成日好攰
我到現在都好眼瞓




伯爵府

積分: 15109


3082#
發表於 12-10-18 09:53 |只看該作者
BigBear2011 發表於 12-10-18 09:50
我到現在都好眼瞓

我係明顯覺得近兩個星期瞓極唔夠咁


大宅

積分: 3571


3083#
發表於 12-10-18 09:53 |只看該作者
雨嫣 發表於 12-10-18 07:14
係喇…我上次就係轉身而出事喇

轉身真係一個好危險的動作, 我次次轉身都有D痛的


大宅

積分: 1692


3084#
發表於 12-10-18 10:00 |只看該作者
各位同學早晨呀


伯爵府

積分: 15109


3085#
發表於 12-10-18 10:01 |只看該作者
misstree 發表於 12-10-18 09:53
轉身真係一個好危險的動作, 我次次轉身都有D痛的

所以要慢囉


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


3086#
發表於 12-10-18 10:27 |只看該作者
pprlala 發表於 12-10-18 09:42
我覺得係想伸直下對腳就出事, 我之前都試過有想伸, 之後feel 到會抽, 即刻唔拉就OK尋日就縮唔切, 同埋可能 ...

我就同你相反, 由朝坐到黑, 係公司又唔好意思成日行嚟行去, 呢輪成日腳痺, 宜家唯有夜晚盡量行多D


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


3087#
發表於 12-10-18 10:28 |只看該作者
各位同學....我揹完機返咗屋企啦...
原來揹咗機係咩都唔做得架...手提電話已經唔用得啦...仲有wifi都唔得呀...
今日仲唔係無晒人生樂趣


伯爵府

積分: 15109


3088#
發表於 12-10-18 10:31 |只看該作者
doristws 發表於 12-10-18 10:28
各位同學....我揹完機返咗屋企啦...
原來揹咗機係咩都唔做得架...手提電話已經唔用得啦...仲有wifi都唔得呀 ...

你要揹幾耐呀? 我媽咪上個揹兩個星期都照游水添


侯爵府

積分: 21862

開心吸收勳章 BK Milk勳章


3089#
發表於 12-10-18 10:31 |只看該作者
misstree 發表於 12-10-18 09:53
轉身真係一個好危險的動作, 我次次轉身都有D痛的

早輪一轉身仰睡果一刻好易出事, 呢幾晚落街散下步又或者學班長話齋瞓前拉下筋會好D


大宅

積分: 1697


3090#
發表於 12-10-18 10:32 |只看該作者
早呀~

冇上黎兩日, 因為早兩日有D作感冒, 去檢查順便睇醫生, 佢冇俾抗生素我食, 淨係開左傷風藥同喉糖, 開左兩日假俾我, 叫我飲水同休息, 所以冇上黎

另外, 醫生話我重多左, 所以要食少D飯, 唔好重咁多~


伯爵府

積分: 15109


3091#
發表於 12-10-18 10:33 |只看該作者
Pinkbi 發表於 12-10-18 10:32
早呀~

冇上黎兩日, 因為早兩日有D作感冒, 去檢查順便睇醫生, 佢冇俾抗生素我食, 淨係開左傷風藥同喉糖, 開 ...

依家好番d未呀?

我次次睇c+或政府佢地都無comment我既體重既, 所以我都唔知我有無過重


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


3092#
發表於 12-10-18 10:34 |只看該作者
本帖最後由 doristws 於 12-10-18 10:36 編輯
Purybaby 發表於 12-10-18 10:31
你要揹幾耐呀? 我媽咪上個揹兩個星期都照游水添

24小時...我連涼都唔沖得架....好似俾人掛咗個計時炸蛋响個身度...超多電線


大宅

積分: 4239


3093#
發表於 12-10-18 10:35 |只看該作者
doristws 發表於 12-10-18 10:28
各位同學....我揹完機返咗屋企啦...
原來揹咗機係咩都唔做得架...手提電話已經唔用得啦...仲有wifi都唔得呀 ...
咁你搵定多D書睇呀要


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


3094#
發表於 12-10-18 10:37 |只看該作者
pprlala 發表於 12-10-18 10:35
咁你搵定多D書睇呀要

我上半身全部都係膠布...超唔舒服...希望晏D唔好敏感發痕就得啦


大宅

積分: 4239


3095#
發表於 12-10-18 10:39 |只看該作者
doristws 發表於 12-10-18 10:37
我上半身全部都係膠布...超唔舒服...希望晏D唔好敏感發痕就得啦
影張相第日比BB 睇呀媽媽當年幾辛苦

點評

MISMIS    發表於 12-10-18 15:17
Purybaby    發表於 12-10-18 10:58


大宅

積分: 4239


3096#
發表於 12-10-18 10:40 |只看該作者
呢排間中下面有氣排出黎, 個感覺好怪, 都唔知點解會有氣 mouth:


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


3097#
發表於 12-10-18 10:43 |只看該作者
pprlala 發表於 12-10-18 10:39
影張相第日比BB 睇呀媽媽當年幾辛苦

我都有諗過....不過可能亞B以為我有個計時炸彈係身咋


伯爵府

積分: 15117

BK Milk勳章 畀面勳章


3098#
發表於 12-10-18 10:45 |只看該作者
pprlala 發表於 12-10-18 10:39
影張相第日比BB 睇呀媽媽當年幾辛苦

我都係咁架...可能條腸郁得慢掛...呢排仲多咗添呀


大宅

積分: 1305


3099#
發表於 12-10-18 10:45 |只看該作者
各位同學早呀 ~~


大宅

積分: 1697


3100#
發表於 12-10-18 10:51 |只看該作者
misstree 發表於 12-10-15 18:03
我晚晚訓到半夜個肚都好實, 有d痛, 係唔係叫做宮縮, 點算好嫁?

會唔會係BB轉身定縮埋一舊, 所以頂住咁呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo