立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4195
原帖由 Purybaby 於 12-10-18 發表 我就唔係嘞, 初期我反而瞓得唔多, 但中期就成日好攰
伯爵府
積分: 15109
BigBear2011 發表於 12-10-18 09:50 我到現在都好眼瞓
積分: 3571
雨嫣 發表於 12-10-18 07:14 係喇…我上次就係轉身而出事喇
積分: 1692
misstree 發表於 12-10-18 09:53 轉身真係一個好危險的動作, 我次次轉身都有D痛的
侯爵府
積分: 21862
pprlala 發表於 12-10-18 09:42 我覺得係想伸直下對腳就出事, 我之前都試過有想伸, 之後feel 到會抽, 即刻唔拉就OK尋日就縮唔切, 同埋可能 ...
積分: 15117
doristws 發表於 12-10-18 10:28 各位同學....我揹完機返咗屋企啦... 原來揹咗機係咩都唔做得架...手提電話已經唔用得啦...仲有wifi都唔得呀 ...
積分: 1697
Pinkbi 發表於 12-10-18 10:32 早呀~ 冇上黎兩日, 因為早兩日有D作感冒, 去檢查順便睇醫生, 佢冇俾抗生素我食, 淨係開左傷風藥同喉糖, 開 ...
Purybaby 發表於 12-10-18 10:31 你要揹幾耐呀? 我媽咪上個揹兩個星期都照游水添
積分: 4239
pprlala 發表於 12-10-18 10:35 咁你搵定多D書睇呀要
doristws 發表於 12-10-18 10:37 我上半身全部都係膠布...超唔舒服...希望晏D唔好敏感發痕就得啦
pprlala 發表於 12-10-18 10:39 影張相第日比BB 睇呀媽媽當年幾辛苦
積分: 1305
misstree 發表於 12-10-15 18:03 我晚晚訓到半夜個肚都好實, 有d痛, 係唔係叫做宮縮, 點算好嫁?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy