烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4334


3081#
發表於 04-3-19 12:22 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen :

比你一言驚醒!

claudia :

我要張 vip 咭! he! he! 你今日都係比我擺上枱啦!


用戶要求終止服務

積分: 6954


3082#
發表於 04-3-19 12:47 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

花花 寫道:
zen :

比你一言驚醒!

claudia :

我要張 vip 咭! he! he! 你今日都係比我擺上枱啦!


我又要∼∼∼∼∼ :-P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 3282


3083#
發表於 04-3-19 13:49 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

花花,
你真係了解我既者, 尼排好鬼忙, 個仔又有麻煩野, 所以只可以齋睇你地d products, 冇得整食... :-(

Zen,
我成日都想同你講, 你個車輪飽殼上星期返貨一日, 就已經俾人去哂貨, 黎緊下星期可能再有, 今次我留左名, 佢地話一返貨就即刻會通知我, 到時買倒再通知你丫。
俾你講下講下, 我都想買番個kitchen mixer, 係咪真係有得分期丫??

claudia,
開cafe, 就一定一定唔少得我張永久vip 丫。

dau,
你個蛋糕好靚丫, 你係咪用花花建議既 blueberry can 丫?
我個仔如果今日乖d, 我都想整番個, hehe。


用戶要求終止服務

積分: 6954


3084#
發表於 04-3-19 14:11 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

cottontail,

個仔做乜呀?

有呀,我咪做緊分期羅,去sogo買啦,妳大住個肚,仲點搓麵糰呀!

我要買兩個車輪包模呀,唔該晒妳下 :-P

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 3399


3085#
發表於 04-3-19 14:14 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen,
唔該晒你既資料. 我要研究再研究. 我怕自己買左就咁將佢企係度唔郁, 實比人媽叉!

devil 花,
唔 好 big 我. 好似生仔一樣, 整件野出黎如果自己無時間, 就督眼督鼻.

dau dau,
你個cake 好美呀. 好似買既一樣. 話時話, 好多樣都真係買架bor. 我又好想整. :-P

gemini,
你個朱古力muffins 好可愛. 原來可以用bear bear 做. 我都要試下先. 通常我d muffins 都會放上2-3日就無晒架la. :-P

claudia,
期待住你既新作: 包 tart cake. :-P .
btw, 我又要vip card.


大宅

積分: 3282


3086#
發表於 04-3-19 14:15 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

Zen,

個仔.....總之就係麻啦。
辛苦就唔係辛苦, 仲可以當埋減肥, 不過我就越黎越懶, 見你個飽飽咁靚, 所以先想落搭, 不過個廚房又真係好似冇乜位, 要度度先。


用戶要求終止服務

積分: 6954


3087#
發表於 04-3-19 14:22 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

mau & cottontail:

除非妳唔鍾意整野食啦,否則只會覺得佢愈來愈可愛,恨不得日日都同佢傾下計架 :-P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 4334


3088#
發表於 04-3-19 14:42 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

cottontail :

明架! 明架! 大家都係都人亞媽, 都成日要為d 仔女擔心勞氣, 如果唔係d 老人家點會話"長憂九十九".

嘩! 咪個車輪包模咁好買. :-P

zen :

車輪包掂左記得話比我知, 等我又買番個玩, 係咪好衰女, 叫你做試驗品.

mau :

唉! 我都係幫你一把, 等你買都買得安樂d.

買機唔同生仔, 因部機係你禁佢先"動", 但我地d 小朋友就......


用戶要求終止服務

積分: 6954


3089#
發表於 04-3-19 15:03 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

花花 寫道:
cottontail :

明架! 明架! 大家都係都人亞媽, 都成日要為d 仔女擔心勞氣, 如果唔係d 老人家點會話"長憂九十九".

嘩! 咪個車輪包模咁好買. :-P

zen :

車輪包掂左記得話比我知, 等我又買番個玩, 係咪好衰女, 叫你做試驗品.

mau :

唉! 我都係幫你一把, 等你買都買得安樂d.

買機唔同生仔, 因部機係你禁佢先"動", 但我地d 小朋友就......


:無問題,反正我懶,無咁多時間整小包包,又唔想日日都係吐司,轉下新花款,無咁悶麻-P :-P
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


男爵府

積分: 8857


3090#
發表於 04-3-19 15:10 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen
你都未答我係邊到有得睇demo.我都未見過佢個真身!!! 要叫埋老公去望下先.事關佢話會送比我喎!!!! :-P

蒙妮卡,花花
我個焗爐係好舊款果d.用左起碼超過10年.(但好少用,擺多過用).我覺得佢熱力唔平均,開頭諗住買delongxx既焗爐,但舊又未壞,過唔到自己果關..一直hold住冇買到.直至呢排,做多左包包.但都係自己手力唔夠,做極都唔滿意,所以先諗不如將買焗爐錢轉買攪拌器.但.......諗起要搵住放就......... :-P

蒙妮卡
$700咁平...... 而家冇得買啦???


大宅

積分: 4015


3091#
發表於 04-3-19 15:22 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

cpy, 花花,zen,

因為是開倉, 可一不可再.我都好希望有類似的開倉. 如果有, 我都介紹你地. 我估是舊款, 不過無所謂, 佢標原價值約千幾二千, 我都唔係好記得.
家齊、家慈囡囡係我的寶貝,兩個都是12月出世  :-)


用戶要求終止服務

積分: 6954


3092#
發表於 04-3-19 16:31 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CPY,

有老公,仲使乜諗咁多呀!!!!一於買啦:-P


demo
http://www.kenwood.co.uk/clever/kitchen_machines/km800.htm
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


男爵府

積分: 8857


3093#
發表於 04-3-19 16:39 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

zen
乜個樣咁pro咁既~~~

你知嘛,老公既錢即係我既錢....咁我當然要諗清楚啦~~~~ :-P


用戶要求終止服務

積分: 6954


3094#
發表於 04-3-19 16:46 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CPY 寫道:
zen
乜個樣咁pro咁既~~~

你知嘛,老公既錢即係我既錢....咁我當然要諗清楚啦~~~~ :-P


咁妳又要考慮多d啦
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 4015


3095#
發表於 04-3-19 17:40 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

CPY,
咁咪好囉, pro 先可以幫你慳時間, 同耐用呀嘛, 不過最重要有冇位擺. 否則拎出拎入, 好麻煩時你又唔會用.

我諗緊想買DVD錄影機, 不過好貴.
家齊、家慈囡囡係我的寶貝,兩個都是12月出世  :-)


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3096#
發表於 04-3-19 23:14 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3282


3097#
發表於 04-3-20 01:02 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia,
邊度有demo 睇丫, 等我唔"覺意"俾老公睇下, 話唔埋可以即時抱回家﹏ :-P :-P :-P


男爵府

積分: 5948


3098#
發表於 04-3-20 01:23 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

hi

我想問下邊到有朱古力膏, 咖啡膏, 士多啤梨泥賣呀, 我今日出左去找, 都找唔到呀


禁止訪問

積分: 26738

好媽媽勳章


3099#
發表於 04-3-20 08:38 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10672


3100#
發表於 04-3-20 11:28 |只看該作者

Re: 買左個新焗爐,點用呢?

claudia 寫道:
嘩嘩嘩 你地個個都買機呀?
咁咪淨係得返我一個用手搓粉? 唔緊要,我己經搓粉搓到無感覺唔識攰啦,仲幾enjoy添 :-P

話時話,今日行街時第一次企定定睇整面機的demo,真係幾吸引喎,唔洗搓粉,求其用匙攪兩下,都仲係成盆散粉時就可以擺入機,見佢碌幾次就勻哂. 有無人買左呀? 係咪真係咁正呢?


您 係 吾 係 講 緊 三 百 鯪 蚊 果 個 整 麵 機 呀 ? 我 細 妹 埋 佐 , 我 就 未 用 過 , 佢 話 幾 得 渦 , 等 我 有 機 會 都 籮 黎 試 下 先 , 不 過 都 係 整 好 D 簡 單 野 先 喇 。到 目 前 為 止 , 最 成 功 都 係 得 芝 士 凍 餅 同 Cookies 咋 , 未 有 耐 去 到 咁 高 境 界 呀 !

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo