好似生仔一樣, 整件野出黎如果自己無時間, 就督眼督鼻.
我又好想整. :-P
花花 寫道:
cottontail :
明架! 明架! 大家都係都人亞媽, 都成日要為d 仔女擔心勞氣, 如果唔係d 老人家點會話"長憂九十九".
嘩! 咪個車輪包模咁好買. :-P
zen :
車輪包掂左記得話比我知, 等我又買番個玩, 係咪好衰女, 叫你做試驗品.
mau :
唉! 我都係幫你一把, 等你買都買得安樂d.![]()
![]()
買機唔同生仔, 因部機係你禁佢先"動", 但我地d 小朋友就......![]()
而家冇得買啦???
claudia 寫道:
嘩嘩嘩![]()
你地個個都買機呀?
咁咪淨係得返我一個用手搓粉? 唔緊要,我己經搓粉搓到無感覺唔識攰啦,仲幾enjoy添 :-P
話時話,今日行街時第一次企定定睇整面機的demo,真係幾吸引喎,唔洗搓粉,求其用匙攪兩下,都仲係成盆散粉時就可以擺入機,見佢碌幾次就勻哂. 有無人買左呀? 係咪真係咁正呢?