母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 328


3101#
發表於 07-8-21 14:28 |只看該作者
原文章由 diaperb 於 07-8-21 12:51 發表
上個星期細細粒在中央liabary,比個條仔(around 3歲)打了一把! .
話說我們在玩具圖書玩,有個mami同個仔玩Thomas train時,細細粒從傍觀察,跟住個細路自己走開玩第二D野吾理佢 ...


poor little little

My colleague's daughter has similar experience in club house for 3 times: 1. 俾人打一巴, 2. 俾人面對面冲埋黎用心口撞, 3. 俾人在背肴用脚踏

聽到都心痛:-(
[url=][/url]


男爵府

積分: 9395


3102#
發表於 07-8-21 14:29 |只看該作者
原文章由 chiuchristan 於 07-8-21 14:17 發表
Hi Monkichi,

Welcome in!

With you guys' encouragements, Papa & I finally decided to have one more for a better/balanced development of Hayes! 順便多謝埋您當日的游說, 聆聽我的掙扎.

...


乜你唔係3月頭咩?


大宅

積分: 2539


3103#
發表於 07-8-21 14:31 |只看該作者
丁丁,

生日快樂.
祝您開開心心,健康成長,做哥哥勁呀!


男爵府

積分: 7768


3104#
發表於 07-8-21 14:34 |只看該作者
3月中係Tingfai; 小妹係3月尾.

原文章由 bbpooh 於 07-8-21 14:29 發表
乜你唔係3月頭咩?

Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


男爵府

積分: 9395


3105#
發表於 07-8-21 14:36 |只看該作者
原文章由 chiuchristan 於 07-8-21 14:34 發表
3月中係Tingfai; 小妹係3月尾.


我地使唔使開個新TOPIC呀?過了2000喎


男爵府

積分: 7768


3106#
發表於 07-8-21 14:38 |只看該作者
好激喎!

SMM, long to see your 妹豬豬, miss her much!

原文章由 SMM 於 07-8-21 14:28 發表
1. 俾人打一巴, 2. 俾人面對面冲埋黎用心口撞, 3. 俾人在背肴用脚踏
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


男爵府

積分: 9395


3107#
發表於 07-8-21 14:44 |只看該作者
明天公司搬屋,從樓下搬上樓上.要拜神,如果我唔出席唔知有咩效果呢???


男爵府

積分: 7768


3108#
發表於 07-8-21 14:50 |只看該作者
拜神時, 去廁所方便lor....

要分拜神食物時, 話大肚要戒口lor....

原文章由 bbpooh 於 07-8-21 14:44 發表
要拜神,如果我唔出席唔知有咩效果呢???
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


男爵府

積分: 9395


3109#
發表於 07-8-21 14:52 |只看該作者
原文章由 chiuchristan 於 07-8-21 14:50 發表
拜神時, 去廁所方便lor....

要分拜神食物時, 話大肚要戒口lor....



我剛問了丁爸,你同他的答覆一樣!真係英雄所見略同喎!


男爵府

積分: 7768


3110#
發表於 07-8-21 15:10 |只看該作者
Very sleepy, but many documents have to be followed...


FSY:
泵奶一去不返, 莫非泵泵下訓埋??:lol
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


男爵府

積分: 8470


3111#
發表於 07-8-21 15:17 |只看該作者
原文章由 chiuchristan 於 07-8-21 15:10 發表

FSY:
泵奶一去不返, 莫非泵泵下訓埋??:lol


啱啱先趕完一個 payroll, 仲有好多嘢未做.
仍然超級眼訓, 唯有一停食零食保持清醒


男爵府

積分: 6033


3112#
發表於 07-8-21 15:30 |只看該作者
原文章由 chiuchristan 於 07-8-21 14:50 發表
拜神時, 去廁所方便lor....

要分拜神食物時, 話大肚要戒口lor....


多口講句, 其實妳o地係基督徒, 大可以明正言順同人講, 拜神時唔拜, 分拜神食物時唔食o架 我公司一年都會拜兩次神, 唔只一個同事係信徒, 佢o地都係咁樣做, 我o地個個同事都好諒解, 妳o地又唔係做 d 唔光明o既事, 每個人都有唔同信仰, 無理由妳o地要避咋. 反而丁 ma 妳依家大肚, 搬o野時避忌 d 好 d 就真.


大宅

積分: 2539


3113#
發表於 07-8-21 15:45 |只看該作者
今日老闆不在,我同事又出了job.
我可在snake一下


nan_nan,

你send了相未ar. 30號deadline.


大宅

積分: 2539


3114#
發表於 07-8-21 15:46 |只看該作者
9月去迪茵湖, 正喎.
不過我9月尾考試, 10月頭好嗎?


男爵府

積分: 6033


3115#
發表於 07-8-21 16:03 |只看該作者
原文章由 wckmay 於 07-8-21 15:45 發表
今日老闆不在,我同事又出了job.
我可在snake一下


nan_nan,

你send了相未ar. 30號deadline.


未 ar. 未 ar. 諗住過兩日先 "wan" 相, thanks for your reminding. 唔記得o左提妳, 早兩日我 look 過去睇, 好似話好未 send d 資料俾唔知邊個 ar.


男爵府

積分: 7768


3116#
發表於 07-8-21 16:04 |只看該作者
阿姐請食 自家製芝麻糊, 忍唔住飲了少半杯, 好滑好香!


丁媽:
妳Bra位的痕痒好D未?

nan_nan:
我好lucky, 出道以來幾位僱主都是Christian/Catholic,
假若要拜佛, 我都同意讓老闆 & 同事們知.
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


男爵府

積分: 6033


3117#
發表於 07-8-21 16:09 |只看該作者
趕住上 QM 抽血例行檢查, 明天見


男爵府

積分: 9395


3118#
發表於 07-8-21 16:27 |只看該作者
原文章由 chiuchristan 於 07-8-21 16:04 發表
阿姐請食 自家製芝麻糊, 忍唔住飲了少半杯, 好滑好香!


丁媽:
妳Bra位的痕痒好D未?

nan_nan:
我好lucky, 出道以來幾位僱主都是Christian/Catholic,
假若要拜佛, 我都同意讓老闆 & 同事們知.


點解唔好食芝麻糊呀!點樣做呀?教下我好喎?

我個BRA位都係好痕,今天用了乳貼,原來唔戴BRA好核突咖!我去邊都要整件披肩先得

我出來做野咁耐都未試過要拜神,唔講喇!佢地好麻煩!明天仲話搬完屋食晚飯,明天係我二號蜜糖的生日,我老虎蟹都唔去啦,但佢地沒有家庭觀念.佢地唔會理解,唔想制造太多問題.

今晚要去訂個車仔蛋糕給丁丁.


大宅

積分: 2539


3119#
發表於 07-8-21 16:32 |只看該作者
原文章由 chiuchristan 於 07-8-21 16:04 發表
丁媽:
妳Bra位的痕痒好D未?


講樣好 的事給你們知.
近日天氣不好,我今早取bra穿時,發現未乾得透,特別日中間的位置.
我仲見到d霉菌
我立即 個工人.
丁媽請小心.........


男爵府

積分: 7768


3120#
發表於 07-8-21 16:44 |只看該作者
Ding ma:

我當然覺得係正豆 野啦! 但班C9同事warn我唔準食, 話引致腹瀉, 個胎未穩唔好wor.:tongue:
我陀Hayes 20weeks後, 成日食好多芝麻糊.

Sorry, 唔識做, may tell you later.

妳身材咁 "近" , 唔帶Bra當然好樣眼la!:lol :lol

原文章由 bbpooh 於 07-8-21 16:27 發表
點解唔好食芝麻糊呀!點樣做呀?教下我好喎?

我個BRA位都係好痕,今天用了乳貼,原來唔戴BRA好核突咖!我去邊都要整件披肩先得
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo