立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
複式洋房
積分: 328
原文章由 diaperb 於 07-8-21 12:51 發表 上個星期細細粒在中央liabary,比個條仔(around 3歲)打了一把! . 話說我們在玩具圖書玩,有個mami同個仔玩Thomas train時,細細粒從傍觀察,跟住個細路自己走開玩第二D野吾理佢 ...
男爵府
積分: 9395
原文章由 chiuchristan 於 07-8-21 14:17 發表 Hi Monkichi, Welcome in! With you guys' encouragements, Papa & I finally decided to have one more for a better/balanced development of Hayes! 順便多謝埋您當日的游說, 聆聽我的掙扎. ...
大宅
積分: 2539
積分: 7768
原文章由 bbpooh 於 07-8-21 14:29 發表 乜你唔係3月頭咩?
原文章由 chiuchristan 於 07-8-21 14:34 發表 3月中係Tingfai; 小妹係3月尾.
原文章由 SMM 於 07-8-21 14:28 發表 1. 俾人打一巴, 2. 俾人面對面冲埋黎用心口撞, 3. 俾人在背肴用脚踏
原文章由 bbpooh 於 07-8-21 14:44 發表 要拜神,如果我唔出席唔知有咩效果呢???
原文章由 chiuchristan 於 07-8-21 14:50 發表 拜神時, 去廁所方便lor.... 要分拜神食物時, 話大肚要戒口lor....
積分: 8470
原文章由 chiuchristan 於 07-8-21 15:10 發表 FSY: 泵奶一去不返, 莫非泵泵下訓埋??:lol
積分: 6033
原文章由 wckmay 於 07-8-21 15:45 發表 今日老闆不在,我同事又出了job. 我可在snake一下 nan_nan, 你send了相未ar. 30號deadline.
原文章由 chiuchristan 於 07-8-21 16:04 發表 阿姐請食 自家製芝麻糊, 忍唔住飲了少半杯, 好滑好香! 丁媽: 妳Bra位的痕痒好D未? nan_nan: 我好lucky, 出道以來幾位僱主都是Christian/Catholic, 假若要拜佛, 我都同意讓老闆 & 同事們知.
原文章由 chiuchristan 於 07-8-21 16:04 發表 丁媽: 妳Bra位的痕痒好D未?
原文章由 bbpooh 於 07-8-21 16:27 發表 點解唔好食芝麻糊呀!點樣做呀?教下我好喎? 我個BRA位都係好痕,今天用了乳貼,原來唔戴BRA好核突咖!我去邊都要整件披肩先得
發表回覆 回帖後跳轉到最後一頁
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy