親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


伯爵府

積分: 15067


3101#
發表於 09-3-21 15:28 |只看該作者
我上網申請完台証, 但無抄底個NO. 咁點算呀 ? 重新申請?


別墅

積分: 512


3102#
發表於 09-3-21 17:10 |只看該作者
我地2大1小(5歲), 住台北花園大酒店, 中價, EXTEND一晚HK$990/房, 近西門町, 08年尾先開, 我諗應該好企理, 2年前住過佢斜對面富園, 都幾新同乾淨, 如果同小朋友一齊行, 由西門町捷運一條大路行10分鐘度.

如果你EASTER去, 要快D去CHECK位, 同埋你要預車站附近D酒店無乜位. 我朋友話"神旺大酒店"(忠孝路)都好方便, 樓下就係捷運站同SOGO等DEPT STORES同大型SHOPPING MALL, 價錢大概HK$1,000度一晚.

順帶一提, 我今次個PACKAGE機位(V)可儲ASIA MILES, 同埋佢地只係收我個囡囡機票同TAX, HK$1,7XX, 我CHECK過其他PACKAGE要CHARGE貴D O既小童價, AT LEAST HK$2,300. (我唔係賣廣告呀).

機場接送方面, 因我成晚上12點先到桃園機場, 想快D返到酒店俾個女休息, 我而家CHECK 緊HELENJOE介紹O既摩X動力, 單程出西門町800台幣, 如舉牌加100台幣, 來回照X2, 好似半個鐘多D就到, 都OK.

如果唔趕時間, 可搭國光/飛狗, 可叫酒店STAFF幫你同飛狗BOOK, 大概120-140台幣/位, 車程預1個鐘.


原帖由 JJ2601 於 09-3-21 10:30 發表

Hi zigzag

想問吓你幾多人去, 住咩酒店近唔近台北車站, 因為從未試過自由行,我兩大兩小, 可否參考, 謝謝
因為我想12-15/4去
謝謝


別墅

積分: 512


3103#
發表於 09-3-21 17:18 |只看該作者
我C6又係咁講, 但我呢D C9仔, 梗係有得慳就慳啦, 我計過VIP票價連VIP申請費用係1,200台幣(2大1小), 如正價係1,700台幣, 都差成百蚊港紙, 不過我諗都係早D BOOK正價票, 否則無位就弊!

原帖由 安安 於 09-3-21 10:52 發表


無問我做唔埋VIP, 其實又唔係成日會去, 入會又要俾300台幣, 所以做唔唔做VIP 都OK


別墅

積分: 512


3104#
發表於 09-3-21 17:25 |只看該作者
你試下打去25258316 中華旅行社度問下.
我前2日早上9點去攞ONLINE VISA, 9:20交証件, 10:30有得攞. 我諗O黎緊會仲多人去攞, 記住預多少少時間.

原帖由 安安 於 09-3-21 15:28 發表
我上網申請完台証, 但無抄底個NO. 咁點算呀 ? 重新申請?


男爵府

積分: 9720


3105#
發表於 09-3-21 17:47 |只看該作者
deleted

[ 本帖最後由 HeiHeiMa 於 09-3-21 18:02 編輯 ]


男爵府

積分: 9345


3106#
發表於 09-3-21 19:28 |只看該作者
zigzag,

你想問"南蠻堂"d蛋糕可以keep幾多日?真係考起我喇,我淨係知話買咗2-3日後先好食,咁會好味d,濕潤d~

如果你問義美,我就可以話你知....義美d蛋糕如果放入冰箱就可以keep一個月,如果放雪櫃就7-10日!

原帖由 zigzag 於 09-3-20 23:40 發表
D蛋糕可KEEP幾多日?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


3107#
發表於 09-3-21 19:36 |只看該作者
Jennie,

我食過"貴族手工蛋糕"....我自己就覺得"貴食",不過都可以一試囉!

萬華區果間總店...好吊腳喎,最近的捷運站是龍山寺,但都要走一段路!
如果你會去東區果邊(忠考復興站),咁就去復興門市
如果你會去101果頭(市政府站),咁就去新光三越A4館門市喇
http://www.amo.com.tw/contact.htm

溫馨提示:我唔知以家會唔會缺貨,幾年前真係好吃香...要早D先有得買(或訂貨)

原帖由 Jennie 於 09-3-20 23:53 發表
FI-FI>>咁有冇試過阿默貴族旦糕呀?? 值唔值得去買? 我見佢響萬華區有分店. 但唔太曉點行.
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


伯爵府

積分: 15067


3108#
發表於 09-3-21 19:42 |只看該作者
原帖由 zigzag 於 09-3-21 17:25 發表
你試下打去25258316 中華旅行社度問下.
我前2日早上9點去攞ONLINE VISA, 9:20交証件, 10:30有得攞. 我諗O黎緊會仲多人去攞, 記住預多少少時間.


OK, 我等阿女下星期五考完試會親身帶佢去, 就算等都OK....


男爵府

積分: 9345


3109#
發表於 09-3-21 19:43 |只看該作者
jcdad,

又唔洗咁早,五月先開始搞都未遲
不過你玩七日咁多,如果淨係台北...好似悶咗D,諗諗近台北的其他縣...例如宜蘭D農場

原帖由 jcdad 於 09-3-21 09:18 發表
想問下我預計7月13或14號去台灣, 而家見港龍去台灣機的價錢是$1,888.呢個價錢算唔算平? 我地2大2小, 若果網上BOOK機票大概$6,000多元, 而家BOOK會否太早?

另外未計自己上網再BOOK酒店, 預計會住東龍(打算玩7日), 你 ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


伯爵府

積分: 15067


3110#
發表於 09-3-21 19:43 |只看該作者
有無人可以借蘇師傅本天書黎睇呀 ? 因為我買左本新假期, 梗係隔離飯香.......


男爵府

積分: 9345


3111#
發表於 09-3-21 19:45 |只看該作者
安安,

你可以click入"查詢申請結果",輸入有關資料就會show返你張申請証嫁喇,上面有申請編號嫁

請依照以下的資料組合,輸入申請時填寫的資料查詢申請結果:

  • 姓名 + 護照號碼
  • 姓名 + 身分證號碼
  • 護照號碼 + 身分證號碼

原帖由 安安 於 09-3-21 15:28 發表
我上網申請完台証, 但無抄底個NO. 咁點算呀 ? 重新申請?

[ 本帖最後由 fi-fi 於 09-3-21 19:48 編輯 ]
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 3156

好媽媽勳章


3112#
發表於 09-3-21 19:54 |只看該作者

求救

請台北車站附近仲有甚麼酒店經濟實惠呢
因為想12-15/4/09去好多都冇房, 大家請幫忙,
謝謝


伯爵府

積分: 15067


3113#
發表於 09-3-21 21:05 |只看該作者
原帖由 JJ2601 於 09-3-21 19:54 發表
請台北車站附近仲有甚麼酒店經濟實惠呢
因為想12-15/4/09去好多都冇房, 大家請幫忙,
謝謝


你住民宿啦


大宅

積分: 3156

好媽媽勳章


3114#
發表於 09-3-21 21:07 |只看該作者
原帖由 安安 於 09-3-21 21:05 發表


你住民宿啦

Hi 安安

有冇好紹, 或者有冇Link可參考呀

請幫忙, 感激不盡


伯爵府

積分: 15067


3115#
發表於 09-3-21 21:16 |只看該作者
原帖由 fi-fi 於 09-3-21 19:45 發表
安安,

你可以click入"查詢申請結果",輸入有關資料就會show返你張申請証嫁喇,上面有申請編號嫁

請依照以下的資料組合,輸入申請時填寫的資料查詢申請結果:

姓名 + 護照號碼姓名 + 身分證號碼護照號碼 + 身分 ...

唔該晒, 已check 到喇........


伯爵府

積分: 15067


3116#
發表於 09-3-21 21:18 |只看該作者
原帖由 JJ2601 於 09-3-21 21:07 發表

Hi 安安

有冇好紹, 或者有冇Link可參考呀

請幫忙, 感激不盡


我住期中一間呀.....

http://tw.myblog..yahoo.com/apple6a/article?mid=213&prev=246&next=212

http://www.wretch.cc/album/gardenhouse

http://tw.f5.page..bid.yahoo.com/tw/auction/e28318243

http://tw.myblog.yahoo.com/taipei-citylodge/

http://www.wretch.cc/blog/Julie0309

http://tw.myblog.yahoo.com/mohsu37/

這個很棒 http://www.suite-apartment.com/

[ 本帖最後由 安安 於 09-3-21 21:20 編輯 ]


別墅

積分: 673


3117#
發表於 09-3-21 21:26 |只看該作者
我係見mtr站內poster再call香港站服務台問到
持 小童八達通咭的小童, 於3月23日至5月3 日"免費"乘搭機場快綫;
入閘前及成人陪同下, 持小童八達通咭於起點-機場快綫分站客戶服務台/中心, 職員加'嘟'便可


子爵府

積分: 12441


3118#
發表於 09-3-21 21:42 |只看該作者
安安>>終於見知道點訂babyboss d ticket,入到網路購票後, 原來右上角位有個係非會員訂票. thx.
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


大宅

積分: 3156

好媽媽勳章


3119#
發表於 09-3-21 21:44 |只看該作者
安安

真的多謝你呀, 想問多此, 這此民宿是否近台北車站呀, 謝謝你


子爵府

積分: 12441


3120#
發表於 09-3-21 21:44 |只看該作者
fi-fi>>咁係咪南蠻堂抵食d 呀?? 我唔知南蠻堂幾錢/個?? 阿默的確係少少貴. 我仲以為佢響萬華火車站應該係龍山寺添.

今日行過永安見到好多手信....好水想買江記華隆豬肉紙, 永安價要$138/340g.
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo