跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4613


3101#
發表於 04-11-13 16:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

carol,
遲左好過冇,happy birthday,早2日掛住整阿囝d滿月野冇入過黎,遲左d唔好意思.

hkcindy,
妳搵左酒樓未,如果妳目標係九龍灣,記住唔好搵德福2期,稻香隔離個間,個間野裝修極新同幾靚,但食物好差,好多人比佢裝修"坤"左.
琴日金撈b滿月係九龍灣德福歡聚(即係美心樓上)擺左5圍(佢比左間擺5-7圍既廳我,好闊落),食物同服務都好對板,妳可以問下朋友或自己去試下菜,考慮得過.

MM,
我老媽都係話抹身仲易泠親,個然老手. 所以我都會每日同bb沖涼,開暖風機,同開大熱水攪到成個toilet都有水氣先同佢沖.

pekkle,
除左佢地話d湯水去風外,妳cut幾片薑后用火背,將d薑貼上"雲精",不過好似阿婆咁 :mrgreen: :mrgreen:


珍珠宮

積分: 48885


3102#
發表於 04-11-13 16:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

carol

beebee 條臍帶脫後我都有keep起
好彩你提一提
我要remind my pig (my maid)
要幫我keep起妹妹個塊先得


大宅

積分: 4613


3103#
發表於 04-11-13 17:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

happy_mother
唔好太掛住d bb住,攪掂身體先,多d休息啦.

waylie,
bb健康活潑快高長大


子爵府

積分: 12555


3104#
發表於 04-11-13 17:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5


[size=x-large]Hello!!!!!!!!!!!!



[size=small]My little baby Vivian !


伯爵府

積分: 18746


3105#
發表於 04-11-13 17:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

亞豬條臍帶我都keep到宜家呀..........
不過豬女條帶比姑娘丟左啦......好嬲 :evil:
TingWai 寫道:
carol

beebee 條臍帶脫後我都有keep起
好彩你提一提
我要remind my pig (my maid)
要幫我keep起妹妹個塊先得


大宅

積分: 1221


3106#
發表於 04-11-13 17:53 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

78ada 寫道:

[size=x-large]Hello!!!!!!!!!!!!


Ada,
有我,剛剛上黎!


子爵府

積分: 12555


3107#
發表於 04-11-13 17:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

hi, hkclownfish
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 1221


3108#
發表於 04-11-13 17:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

happy_mother,
放心,你無嚇到我! 你要乖乖地休息啦,醫生有無話食d咩會快d好番? 快d養好身體,就可以快d見番對仔女! 加油加油加油 !


伯爵府

積分: 18746


3109#
發表於 04-11-13 17:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

我都係度呀


大宅

積分: 1221


3110#
發表於 04-11-13 17:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

Ada,
我呢幾排都俾bb頂到個胃唔舒服,訓覺時頂到想嘔(但嘔唔出),醫生話係正常。

我想問下你有無試過突然發熱(特別係訓覺時),好似發燒,但額頭唔熱?


大宅

積分: 1221


3111#
發表於 04-11-13 18:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

我想問下點樣保存臍帶? 洗唔洗曬下去先再收埋? 點收埋?


大宅

積分: 2549


3112#
發表於 04-11-13 18:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

MaMaJOE,
真架,我姪仔好黏佢阿媽架,咁當然佢地係一齊住啦.


子爵府

積分: 12555


3113#
發表於 04-11-13 18:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

[size=xx-small]引文
_______________________________________

[size=xx-small]hkclownfish 寫道

[size=xx-small]我呢幾排都俾bb頂到個胃唔舒服,訓覺時頂到想嘔(但嘔唔出),醫生話係正常。

[size=xx-small]我想問下你有無試過突然發熱(特別係訓覺時),好似發燒,但額頭唔熱?
______________________________________

hkclownfish ,
有呀熱到出'曬'汗要開風扇o添。 ?-(
[size=small]My little baby Vivian !


珍珠宮

積分: 48885


3114#
發表於 04-11-13 18:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

hkclownfish

我就咁收埋
頭先拎出黎睇番兩年前收埋個件都好ok
用盒仔裝住


大宅

積分: 1221


3115#
發表於 04-11-13 18:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

TingWai,
唔該哂!

你d咳好番味呀? 下星期仲駛唔駛番工?


子爵府

積分: 12555


3116#
發表於 04-11-13 18:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

我大個兩個D臍帶用我利是封入住o架,我冇曬只係風乾喳。 :mrgreen:
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


3117#
發表於 04-11-13 18:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

婷蔚,
你好返未呀! :mrgreen:
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 2549


3118#
發表於 04-11-13 18:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

SZEYUEN,
我同你一樣打算係奶奶屋企坐月,不過我而家已經搬左去奶奶度住左幾日,超級唔慣,好想返屋企,如果坐月先上去住,恐怕唔使三日就產後憂鬱,之前我無諗過會咁唔慣架.你坐月先上去怕不怕到時唔慣呀?
SZEYUEN 寫道:
明天老公要返工(full day), 我係屋企都係時候拾定走佬袋, 仲有準備去奶奶屋企坐月之衫褲日用品, 上星期已經烚左一次奶樽, 原來都幾多工夫要做, 真係做呀媽唔係一件易事。


大宅

積分: 2549


3119#
發表於 04-11-13 18:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

happy_mother,
你要好好保重,養好身體呀!


珍珠宮

積分: 33190


3120#
發表於 04-11-13 18:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

ROLEXMA 寫道:
pekkle,
除左佢地話d湯水去風外,妳cut幾片薑后用火背,將d薑貼上"雲精",不過好似阿婆咁 :mrgreen: :mrgreen:

唔明, 甚麼叫'火背'...咁簡單, 我會試下架 :mrgreen:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo