想生BB

跳至

首頁

尾頁
   7


禁止訪問

積分: 1299


3101#
發表於 11-8-10 20:14 |只看該作者

回覆:正式踏入IUI

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 928


3102#
發表於 11-8-11 16:36 |只看該作者
各位我bingo左,好多謝你地一直支持我不過我醫生話我有可能小產,所以要好小心


別墅

積分: 915


3103#
發表於 11-8-11 19:10 |只看該作者
恭喜你呀, daisy..bb,
叫醫生寫sick leave俾你休息下, 萬事小心!

希望呢度越來越多好逍息,
rabbit2010, 你下星期派彩了, 無論結果如何, 我都會支持你!!

chu.c9,
希望你ivf一take過okay!

我現在差唔多16w了, 呢一兩日feel到好輕微既胎動, 其實都唔多肯定, 可能係d腸郁都未定?! 不過d人話第2胎早d feel到wor......


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3104#
發表於 11-8-11 19:42 |只看該作者
本帖最後由 rabbit2010 於 11-8-11 19:46 編輯
daisy..bb 發表於 11-8-11 16:36
各位我bingo左,好多謝你地一直支持我不過我醫生話我有可能小產,所以要好小心 ...

你終於等到啦! 真係鄧你開心! 又多一個令我鼓舞的消息. 我仲以為你今個月去咗照輸卵管添. 你要小心D喎!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3105#
發表於 11-8-11 19:43 |只看該作者
mcdulldullbaby 發表於 11-8-11 19:10
恭喜你呀, daisy..bb,
叫醫生寫sick leave俾你休息下, 萬事小心!
我會下星期一知結果, 到時一定話過比你哋知.


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


3106#
發表於 11-8-11 20:39 |只看該作者

引用:各位我bingo左,好多謝你地一直支持我不過

原帖由 daisy..bb 於 11-08-11 發表
各位我bingo左,好多謝你地一直支持我不過我醫生話我有可能小產,所以要好小心 ...
恭喜晒呀! 好替你開心

醫生有冇話要注意啲咩呀? 真係要好好休養呀!



感恩


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


3107#
發表於 11-8-11 20:44 |只看該作者

引用:恭喜你呀,+daisy..bb,叫醫生寫sick+leave俾

原帖由 mcdulldullbaby 於 11-08-11 發表
恭喜你呀, daisy..bb,
叫醫生寫sick leave俾你休息下, 萬事小心!
嘻嘻, 我都期待中, 希望承你貴言啦. 我依排成日作病, 希望要病就唔該宜家發晒出黎, 唔好到時影響我ivf啦 >0<

胎動? 我唸起個廣告, 個肚裡面嘅BB想叫媽咪, 另一個BB叫佢要踢媽咪黎話畀佢知... 依種感覺一定好感動呀



感恩


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


3108#
發表於 11-8-11 20:45 |只看該作者

引用:Quote:mcdulldullbaby+發表於+11-8-11+19:1

原帖由 rabbit2010 於 11-08-11 發表
我會下星期一知結果, 到時一定話過比你哋知.
好快就知道結果啦, 我地依度開始「旺」啦, 希望你都沾到daisy嘅旺氣, 跟住由你帶旺個場



感恩


別墅

積分: 928


3109#
發表於 11-8-12 09:29 |只看該作者
大家要比心機,當始我都一心想要去試ivf,但當我最低潮個天比我有BB,所以大家吾好放棄,我會一直等你地D好消息


男爵府

積分: 9634


3110#
發表於 11-8-12 09:32 |只看該作者
daisy..bb 發表於 11-8-11 16:36
各位我bingo左,好多謝你地一直支持我不過我醫生話我有可能小產,所以要好小心 ...

恭喜晒呀!你第幾次iui成功呀


男爵府

積分: 9634


3111#
發表於 11-8-12 09:34 |只看該作者
chu.c9 發表於 11-8-11 20:45
好快就知道結果啦, 我地依度開始「旺」啦, 希望你都沾到daisy嘅旺氣, 跟住由你帶旺個場



...

希望我都有幸可以沾下


別墅

積分: 928


3112#
發表於 11-8-12 09:45 |只看該作者
lovekenken 發表於 11-8-12 09:32
恭喜晒呀!你第幾次iui成功呀


第三次


別墅

積分: 928


3113#
發表於 11-8-14 18:59 |只看該作者
lovekenken 發表於 11-8-12 09:32
恭喜晒呀!你第幾次iui成功呀
第三次


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3114#
發表於 11-8-15 08:35 |只看該作者
我今朝比平時早好多起身, 可能自己緊張. 結果係紅D有好明顯既印, 綠D有少少, 輕微既印. 打去醫院, 叫我驗血confirm.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3115#
發表於 11-8-15 08:36 |只看該作者
chu.c9 發表於 11-8-11 20:45
好快就知道結果啦, 我地依度開始「旺」啦, 希望你都沾到daisy嘅旺氣, 跟住由你帶旺個場



...
係呀, 呢度真係旺咗好多. 下一個就輪到你啦!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3116#
發表於 11-8-15 08:39 |只看該作者
lovekenken 發表於 11-8-12 09:32
恭喜晒呀!你第幾次iui成功呀
你今日都知結果. 點呀你?


男爵府

積分: 9634


3117#
發表於 11-8-15 08:47 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-8-15 08:35
我今朝比平時早好多起身, 可能自己緊張. 結果係紅D有好明顯既印, 綠D有少少, 輕微既印. 打去醫院, 叫我驗血 ...

恭喜晒呀,你應該bingo左啦


男爵府

積分: 9634


3118#
發表於 11-8-15 08:49 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-8-15 08:39
你今日都知結果. 點呀你?

我要19號呀,仲要塞多3日葯
我呢兩日個肚都好唔舒服,好多風呀,尋日開始仲不停肚痾,今日仲要返工 mouth:


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3119#
發表於 11-8-15 08:51 |只看該作者
lovekenken 發表於 11-8-15 08:47
恭喜晒呀,你應該bingo左啦

多謝你呀! 不過宜家覺得好唔實在咁, 覺得可能會一場歡喜一場空. 可能要驗咗血confirm先感受到.


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


3120#
發表於 11-8-15 08:55 |只看該作者
lovekenken 發表於 11-8-15 08:49
我要19號呀,仲要塞多3日葯
我呢兩日個肚都好唔舒服,好多風呀,尋日開始仲不停肚痾,今日仲要返工
...
可能你既週期比較長啦.

我都係呢幾日個肚唔咪好舒服, 似來 come feel . 但就無肚痾.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo