立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
象牙宮
積分: 206249
carol789 發表於 11-7-4 18:45 梗係好la, 我放左工lu, 好死累,成個人散哂, yoyo, 葵涌有車去觀塘,我日日搭地鐵返放工,好鬼迫:thinking ...
laamling 發表於 11-7-4 20:55 咁都叫灰姑娘呀~~~
水晶宮
積分: 73497
jk923 發表於 11-7-4 22:53 我都明嘅!識唔識放上u tube?
laamling 發表於 11-7-4 20:57 我試過架啦,但真係唔鐘意囉,但除左呢樣,我同個女都有嘢夾既~~~
laamling 發表於 11-7-4 20:58 好快就有架啦~~~
laamling 發表於 11-7-4 21:00 梗係一齊食啦,因食飯呢個係提定動作黎架啦~~~
laamling 發表於 11-7-4 21:01 咁我就要買定個靚啲架啦,唔係見到子華個時仲樣衰過今次~~~
laamling 發表於 11-7-4 21:03 咁一定要,我地好通氣既~~~ 咁你個女鐘唔鐘意煮嘢食架~~~
laamling 發表於 11-7-4 21:05 佢自己都話依架出得濟,可能真係瘦過頭,大家都希望佢會肥番啲,好似白活咁就好FIT啦~~~ ...
laamling 發表於 11-7-4 21:06 但個主題係子華呀嗎~~ 咁我一定係唔正常果個,我都唔鐘意玉既~~~
laamling 發表於 11-7-4 21:08 我都明,就好似風咁,不留痕跡~~ 我都有同之前果2個傾下MSN~~
別墅
積分: 546
laamling 發表於 11-7-4 22:54 都知你一定會好痛,但人生好多時都唔到自己話事,放眼將來~~~
laamling 發表於 11-7-4 21:08 咁就一定要同佢講,睇下係咪都唔知~~~
翡翠宮
積分: 75533
stkyo 發表於 11-7-4 22:58 我同灰姑娘一樣做餐死架嘛!
laamling 發表於 11-7-4 23:01 不要怕~~
stkyo 發表於 11-7-4 22:59 一次生,兩次熟嘛!試多幾次就好舒服
stkyo 發表於 11-7-4 22:58 香港人多車多,返放工時間係特別迫人。有無旅遊巴返葵涌?以前我係觀塘日日放工係搭旅遊巴返上水。 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy