興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3101#
發表於 07-12-27 03:13 |只看該作者
原文章由 嘿嘿 發表
希望你地唔係好似我咁啦, 聖誕節目就係開工, 開工&開工...
聽日boxing day先有得放假...

o下?乜咁博啊??
"屏按日"3:00pm早放, 已經開始狂歡...
呢兩日又玩放假,成個week...都holiday貢滯....人都顛
貢..."拆禮日"......你玩下好定透下好呢??



原文章由 嘿嘿 發表
禮物嗎? 帶左佢地去toys r us, 佢地揀左d機械人玩具同變身器, 好彩唔係好金o者

今日勁拆禮物(手軟),發覺阿仔都有好多T記玩具...有排都唔使同佢去逛...
至於自己果份...........唉!


大宅

積分: 3704


3102#
發表於 07-12-27 09:15 |只看該作者
原文章由 ChunChun_Daddy 於 07-12-27 02:59 發表


8899,

up 乜 spring 啊??-(

你...又多個朵喇:9唔搭8....




Good Name.......................................


大宅

積分: 1366


3103#
發表於 07-12-27 09:45 |只看該作者
放完假回歸。

聖誕節老婆話想去工展會,我家姐叫我地一早去,但我地前一晚太夜訓,搞到聖誕節個日成十二點先起身,去到會場已經逼爆.....我老婆買左接近成千蚊野,不過都係食嘅,但都已經大出血。

聖誕節真係一個 "燒肺" 嘅時節,燒錢燒到入心入肺。:-(


男爵府

積分: 8421


3104#
發表於 07-12-28 01:14 |只看該作者
C.C.D

聖誕節我都想有假放架, 不過現實係要開工:-(

boxing day放假都冇乜特別, 一家人去左睇蜜蜂電影, 夜晚食餐飯, 行陣街, 咁就過左...


小必理痛

工展會我都想去行o下, 不過就係驚又要出血所以冇去


大宅

積分: 1366


3105#
發表於 07-12-28 09:30 |只看該作者
原文章由 嘿嘿 於 07-12-28 01:14 發表
C.C.D

聖誕節我都想有假放架, 不過現實係要開工:-(

boxing day放假都冇乜特別, 一家人去左睇蜜蜂電影, 夜晚食餐飯, 行陣街, 咁就過左...


小必理痛

工展會我都想去行o下, 不過就係驚又要出血所以冇去 ...



你而家想去都冇啦,開到26號收檔。


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3106#
發表於 07-12-28 23:56 |只看該作者
嘿嘿,小p.....

原文章由 小必理痛 於 07-12-28 09:30 發表
你而家想去都冇啦,開到26號收檔。


26號.....佢....笨未收皮!(展到31號零晨啊.....)
官網:>><<

舊年都有帶阿仔去,但今年大人去完食完行完,話人多得個逼字,無乜野arm阿仔玩...so~
(舊年都無野可令人出血...今年...都不能例外:lol)


呢個xmas holiday到今日禾先叫完滿結束...
真係"支力"到九彩...
黎左呢樹玩2d1n......燒肺指數........直搗五臟六腑......
(就黎call白車....)
>><<

:lol :lol :lol

[ 本文章最後由 ChunChun_Daddy 於 07-12-29 01:21 編輯 ]


男爵府

積分: 8421


3107#
發表於 07-12-29 00:34 |只看該作者
C.C.D , 小必理痛

工展會...唔理佢幾時收檔喇, 唔打算去了...

你地都好過我啦, 雖然話出血, 但都叫做過左個有內容既聖誕丫, 我地都冇乜特別地方去過, 同平時放假冇乜分別, 連聖誕相都冇乜影過添呀...

係呢, CCD你去o個樹係邊度黎架?


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3108#
發表於 07-12-29 01:17 |只看該作者
原文章由 嘿嘿 於 07-12-29 00:34 發表
係呢, CCD你去o個樹係邊度黎架?


o下!仲以為你會一眼就認得出添...
(照計同區你應該有望過下&到訪過丫??-()

(haha~去到房先知無拉拉upgrade左去"露台海景view"...真無乜幾何)
{呢!前排有凸出部份果d啊?禾仲住晌至高層數天}
{張相:由球場影番上去...:lol}
**u know that >> << is a link** ??
>><<

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
原本係時候要......明早又要"陪太子讀書"....
買左本comic要臨訓睇:lol {仲有今期數碼傷舟...送反光板}
搵日再傾....:loveliness:

[ 本文章最後由 ChunChun_Daddy 於 07-12-29 01:31 編輯 ]


大宅

積分: 3704


3109#
發表於 07-12-29 10:03 |只看該作者
CCD,

yr son is very smart.......................in my memory, he will be P.1 on coming sept. 2008.is it right ??

How to choose the school................???

It is also one of the problems for me..............


Coming days will be very COLD.........take care all friends...


別墅

積分: 862


3110#
發表於 07-12-29 11:47 |只看該作者
hihi,

今年x'max 都係小朋友開心, 買左都唔少禮物..... 我自己果份, 往事只能回味....

wii fit 都好多人話好正

ps3 80gb 揾唔到, 不如自己換隻 250gb 上去算....
唔知得唔得?

wii fit vs ps3 中, 有d worry 買左都無時間玩

各位, 去左高達展未? 有無去遊戲展?

鼠年未到, 我又比米老鼠洗劫....

ccd.. ... 我要call 白車啦....
史上最強冗員 + 後天錢財缺乏症患者  My BLOG


大宅

積分: 1366


3111#
發表於 07-12-29 12:42 |只看該作者
都唔知邊個老點我,話淨係買隻Wii Fit就可以插去電視玩,細問之下,原來真係要買埋Wii主機先玩得.....:tongue:

我老婆唔俾我買PS3,Wii本來都話唔得,但係見Wii Fit好多人話超正,佢又心郁郁,但一聽見要買埋主機,成個人即刻O哂嘴

算....我諗都係我有我歡樂,玩PSP,想諗住入手全民Golf 2:


男爵府

積分: 8421


3112#
發表於 07-12-30 01:37 |只看該作者
C.C.D

第一張真係認唔出, 第二張就好明顯喇! 唔怪之得你要call白車


898998

唔洗過兩日啦, 我呢頭而家已經感覺到d寒意, 大家都要保重身體, 著多件3!!


Riverwind兄

我咪一樣, 都冇聖誕禮物收, 最慘想自己送俾自己都唔得:-(
ps3自己換250gb? 乜得架咩? 願聞其詳!


小必理痛

wii fit要主機, 之前有講過...

我成日都覺得, 買wii要過海關係冇乜難度, 因為好多人認為佢可以keep fit甚至瘦身


大宅

積分: 2016


3113#
發表於 07-12-30 14:17 |只看該作者
CCD,

u have a handsome boy ah...also u remind me something which I 've almost forgot..coz I and my wife went to Goldcoast once a year before chinese new year..and for me,I think this place is much more better than Disneyland. And this year I will also bring along my kid with me too...ha ha! Do u mind to tell me the cost of the package now? (included?)



原文章由 ChunChun_Daddy 於 07-12-28 23:56 發表
嘿嘿,小p.....



26號.....佢....笨未收皮!(展到31號零晨啊.....)
官網:>>> ...
Lawbut


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3114#
發表於 07-12-31 10:11 |只看該作者
麼零...

well, 難得人齊!一於...遂個覆

原文章由 898998 於 07-12-29 10:03 發表
yr son is very smart.......................in my memory, he will be P.1 on coming sept. 2008.is it right ??
How to choose the school................???
It is also one of the problems for me... ...


9唔搭8,
你記錯lu...
小兒得個曳笨不smart.....今年只係K1,出年9月才K2...
but,...對於搵小學呢個課頭,由nursary開始已經係家長無奈既頭痛問題.......
禾...都唔識答你....:-|
ccd


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3115#
發表於 07-12-31 10:29 |只看該作者
Riverwind兄,
大忙人,假期玩得盡興啦?right?:lol

原文章由 Riverwind 於 07-12-29 11:47 發表
今年x'max 都係小朋友開心, 買左都唔少禮物..... 我自己果份, 往事只能回味....

wii fit 都好多人話好正

ps3 80gb 揾唔到, 不如自己換隻 250gb 上去算....
唔知得唔得?

wii fit vs ps3 中, 有d worry 買左都無時間玩

各位, 去左高達展未? 有無去遊戲展?

鼠年未到, 我又比米老鼠洗劫....

ccd.. ... 我要call 白車啦....


大家同病相憐啦:cry:!
我果份gift...由xmas...變成b-day...都似...
雖則同你一樣想法:買左都未必有時間玩;但......始終呢.....唔敗佢返黎唔甘心/安樂:tongue:

>>ps3 80gb 揾唔到, 不如自己換隻 250gb 上去算....
唔知得唔得?

HD係可以換,但唔建議換built-in果個!行usb會比較穩陣d(禾諗係warranty問題...)
{但ps3只認到fat32.......買大HD...會比較浪費space;有h264果d高清野野過4Gb既都唔知典睇...}
but the main pt is : ver.80gb仲可以對應番ps2;40Gb...no way~

...比米鼠洗劫...應該call police car先arm...


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3116#
發表於 07-12-31 10:37 |只看該作者
小p,

原文章由 小必理痛 於 07-12-29 12:42 發表
都唔知邊個老點我,話淨係買隻Wii Fit就可以插去電視玩,細問之下,原來真係要買埋Wii主機先玩得.....:tongue:

我老婆唔俾我買PS3,Wii本來都話唔得,但係見Wii Fit好多人話超正,佢又心郁郁,但一聽見要買埋主機,成個人即刻O哂嘴

算....我諗都係我有我歡樂,玩PSP,想諗住入手全民Golf 2:


禾..應該無old point你啊呵?話明Wii Fit, 即係Wii + Fit,要主機Wii + 遊戲Fit埋先得丫嘛...

O晒咀,仲有機既....
拿!先入隻sport比佢試下個操作,然後落重火力sale FIT可以瘦身纖體+潮人玩兒+合家歡運動+乜+物.....,包掂
good luck~


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3117#
發表於 07-12-31 10:46 |只看該作者
嘿嘿,

原文章由 嘿嘿 於 07-12-30 01:37 發表
第一張真係認唔出, 第二張就好明顯喇! 唔怪之得你要call白車

呢個算係重病之一;之前仲有一乍乜乜buffet....
入硬深切果隻架喇....


我咪一樣, 都冇聖誕禮物收, 最慘想自己送俾自己都唔得:-(
ps3自己換250gb? 乜得架咩? 願聞其詳!


之前reply Riverwind兄講左...係可以!唔重複喇...
最主要係...伯實激版本仲可以玩得番ps2 games(雖則禾擁有既唔算多;但可以玩優化左畫面既GOW1&2...諗起都興奮)
但...唔知係咪...要等1、2月返拙呢... ...唉!


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3118#
發表於 07-12-31 11:15 |只看該作者
law兄,

原文章由 lawbut 於 07-12-30 14:17 發表
u have a handsome boy ah...also u remind me something which I 'vealmost forgot..coz I and my wife went to Goldcoast once a year beforechinese new year..and for me,I think this place is much more betterthan Disneyland. And this year I will also bring along my kid with metoo...ha ha! Do u mind to tell me the cost of the package now?(included?)


嘩!原來你晌G.C.H.玩一年一度"性"事....真"膠慶"!
禾join果個package係for xmas推出既,配合hotel搞T.火車主題有特別優惠貢囉~ :lol {至1月1乍...}
package details : >><<
禾之前訂左普通客房既,2d1n=$980;典知去到房就無拉拉"免費"upgrade左去露台房......what a surprise!:lol
+埋個buffet (2a1c=$700)...埋單$1680~ {送早餐!其它燒肺當然另計啦 }
相比起敵敵尼嘛,GCH呢個package抵玩好多!
還記得果年淨係訂敵敵尼(貴果間,兩間都有住過...)都已經$1980(普通園景)+樂園入場\燒肺.......揀直
果次大人覺得未盡興,第日即時入住埋另一間(->hollywood)!
{好在佢肯做boss乍 }

GCH暫時未有new plan b4 農曆年;but....anyway,你都唔志在呢!right?


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3119#
發表於 07-12-31 11:57 |只看該作者
謹祝各位:

"槌直"倒數快樂;"緣彈"合皮扭耳....

人人擁有ps3;個個爆機好happy~

C. C. :lol D.

(三點收工!c u all tonite~)

[ 本文章最後由 ChunChun_Daddy 於 07-12-31 13:15 編輯 ]


大宅

積分: 1366


3120#
發表於 07-12-31 13:26 |只看該作者
魚鯉鎖願啦!



弓起弓起!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo