跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21537


3101#
發表於 05-11-28 11:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

絲,
好好記性 [quote]
SZEYUEN 寫道:
堅過石堅啦
不過記得你個日
好似天氣仲要唔係太好


伯爵府

積分: 17947


3102#
發表於 05-11-28 11:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

服服服服服服服服服服服服服服服服服服服服
服服服服服服服服服服服服服服服服服服服服
服服服服服服服服服服服服服服服服服服服服
服服服服服服服服服服服服服服服服服服服服
服服服服服服服服服服服服服服服服服服服服



[quote]
karen&angus 寫道:
係, 無記錯...仲要係紅雨 [quote]
LongYin 寫道:
果日仲好似係落大雨... (唔知有無記錯 )[quote]
karen&angus 寫道:
stella,
不過, 我最堅個次都算係julius7個月大左右,
有一日平日我同老公特登放假去探2個朋友,
因為佢


男爵府

積分: 7735


3103#
發表於 05-11-28 11:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

karen&angus 寫道:
係, 無記錯...仲要係紅雨 [quote]
LongYin 寫道:
果日仲好似係落大雨... (唔知有無記錯 )[quote]
karen&angus 寫道:
stella,
不過, 我最堅個次都算係julius7個月大左右,
有一日平日我同老公特登放假去探2個朋友,
因為佢哋都係啱啱生咗bb,
我仲住響元朗無揸車揹julius坐西鐵轉地鐵,
去到中環轉船入梅窩再行20mins去第一個朋友屋企,
玩咗2個鐘再坐船出中環轉地鐵cwb坐的士入養和醫院,
探另一個朋友, 又傾咗2個鐘, 8點先坐的士落番cwb,
食埋個dinner, 10點cwb坐巴士入番元朗,
返到屋企已經係12點啦.
[/quote][/quote]

karen
你兩公婆真係好勁!

不過..........下次唔好喇!


侯爵府

積分: 24274


3104#
發表於 05-11-28 11:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)


CarMan 寫道:
no la, 唔讚你,
你law lai zin,
明知隻手"碗"唔好, 都夾硬要抱,
一d 都唔鍚身


琥珀宮

積分: 165356


3105#
發表於 05-11-28 11:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

草:

係呀
有陣時做唔到就唔好死頂
最終辛苦係自己
用揹帶咪幾好
我用個條都好型架

[quote]
CarMan 寫道:
no la, 唔讚你,
你law lai zin,
明知隻手"碗"唔好, 都夾硬要抱,
一d 都唔鍚身


侯爵府

積分: 23951


3106#
發表於 05-11-28 11:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

may be I get use to bring 2 kids to go out every weekend, mostly likely will be from the morning to night time, so it is not a problem and you will enjoy so much


侯爵府

積分: 21537


3107#
發表於 05-11-28 11:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

唔使咁多 !
我不嬲都抱住個"無理由唔得"嘅精神
只要你係咁諗, 你就一定得架啦.[quote]
stellacay 寫道:
唔係化
拍劇都無咁誇

偶[size=large]像[size=small] )[size=medium])[size=large])[size=x-large])[size=xx-large])
[quote]


侯爵府

積分: 24274


3108#
發表於 05-11-28 11:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

00:
OK啦!!
你唔覆我email 既?
Elainecnc 寫道:
草草
你好麻?


公爵府

積分: 27329


3109#
發表於 05-11-28 11:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)


係呀
我都覺得你條揹帶好有型
我好似未見過炒炒揹謙謙


SZEYUEN 寫道:
草:

係呀
有陣時做唔到就唔好死頂
最終辛苦係自己
用揹帶咪幾好
我用個條都好型架

[quote]
CarMan 寫道:
no la, 唔讚你,
你law lai zin,
明知隻手"碗"唔好, 都夾硬要抱,
一d 都唔鍚身


珍珠宮

積分: 33190


3110#
發表於 05-11-28 11:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

我已經通知左震震, 叫佢搵日平日放假去影
karen&angus 寫道:
駿媽
早d睇無咁多人嘛 [quote]
chunchunmama 寫道:
karen

Julius 咁快去睇燈飾, 真係正啦.
我估佢哋開心到叫.
[/quote]


侯爵府

積分: 24274


3111#
發表於 05-11-28 11:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

妖....
打左成段野
一個esc 冇哂


公爵府

積分: 27329


3112#
發表於 05-11-28 11:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)


你地 1231 會唔會出街 count down
我年年都有出去, 上年 valerie 出世無出街
但都叫咗朋友一齊黎我屋企開大食會
今年會帶 valerie 一齊出去 count down


伯爵府

積分: 17947


3113#
發表於 05-11-28 11:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

你咁勁
真係無話可說啦
唯有


[quote]
karen&angus 寫道:
唔使咁多 !
我不嬲都抱住個"無理由唔得"


子爵府

積分: 12090


3114#
發表於 05-11-28 11:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

karen,

荃灣愉景新城都好似有chicoo? 係米呀?
係既話,我今晚就去睇睇。


珍珠宮

積分: 33190


3115#
發表於 05-11-28 11:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

我諗so far 我最辛苦個日就係公益金去disneyland,
又係由朝8點幾去到12點幾,
落大雨, elise 唔係坐車仔, 又人多,
又熱, 直頭叫救命,
震震顧住個奶粉袋同車仔,
我就抱住elise, 真係人都顛


琥珀宮

積分: 165356


3116#
發表於 05-11-28 11:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

係呀我日日都同自己講
今期6合彩我一定中頭獎

[quote]
karen&angus 寫道:
唔使咁多 !
我不嬲都抱住個"無理由唔得"嘅精神
只要你係咁諗, 你就一定得架啦.[quote]


侯爵府

積分: 24274


3117#
發表於 05-11-28 11:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

下一個時先用啦!!
第時就真係揹一個拖一個喇
Valeriemama 寫道:
我好似未見過炒炒揹謙謙


珍珠宮

積分: 33190


3118#
發表於 05-11-28 11:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

叻叻,

你真係貪迫
Valeriemama 寫道:

你地 1231 會唔會出街 count down
我年年都有出去, 上年 valerie 出世無出街
但都叫咗朋友一齊黎我屋企開大食會
今年會帶 valerie 一齊出去 count down


男爵府

積分: 8305


3119#
發表於 05-11-28 11:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)


早晨, 咁多位


琥珀宮

積分: 165356


3120#
發表於 05-11-28 11:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

多謝 :wink:

[quote]
Valeriemama 寫道:

係呀
我都覺得你條揹帶好有型

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo