跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2090


3101#
發表於 05-12-20 10:32 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既


no fever la ~ feel more good than last night!

聰明豆 寫道:
吓!!! 真係名符其實既如風喎?? 妳瞓醒喇?? 覺得點呀??
我拿甚麼報答耶和華向我所賜的一切厚恩 。(詩篇)


伯爵府

積分: 15050


3102#
發表於 05-12-20 10:33 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

monmantong 寫道:
he also dislikes the socks.. , if i put them on, he will take out by himself..


[quote]

jeffrey係屋企都會肯著拖鞋架,可能見我哋著學我哋,如果moses唔like著你可以同佢著番對個底有粒粒既socks呀,我mami話唔著拖鞋唔得架~~
[/quote]
你比對得意d既拖鞋moses著得唔得


伯爵府

積分: 16171


3103#
發表於 05-12-20 10:35 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

如花, 襯家,

就咁決定啦,點半至兩點到上嚟,豆豆...你可能要同阿婆一齊落場玩陣先喎,我個FRIEND應該要3點零先到,佢要等個囡瞓醒先得。仲有呀...個日大李生要OT~


伯爵府

積分: 15050


3104#
發表於 05-12-20 10:35 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

PHmami 寫道:

no fever la ~ feel more good than last night!

[quote]
聰明豆 寫道:
吓!!! 真係名符其實既如風喎?? 妳瞓醒喇?? 覺得點呀??
[/quote]
如得你呢個月係唔係第二次病啦 好似你無耐前都病過, 係上個月定呢個個月呀


伯爵府

積分: 16171


3105#
發表於 05-12-20 10:36 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:
係呀, 呢d天氣要蓍socks架 collins著左個身warm好多架


最好加多頂帽仔.....因為Jeffrey無咩hair~~


伯爵府

積分: 15050


3106#
發表於 05-12-20 10:36 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:
如花, 襯家,

就咁決定啦,點半至兩點到上嚟,豆豆...你可能要同阿婆一齊落場玩陣先喎,我個FRIEND應該要3點零先到,佢要等個囡瞓醒先得。仲有呀...個日大李生要OT~

咁邊個陪我呀


伯爵府

積分: 16171


3107#
發表於 05-12-20 10:36 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:
係唔係啫 咁好啦, 不過你要比你d相我睇架 我要睇你噖日講果d相


唔準少我個份呀~~


男爵府

積分: 7995


3108#
發表於 05-12-20 10:36 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

his slippers are so cute, bought by his uncle in Canada, which are spider man..a lot of short fur..

你比對得意d既拖鞋moses著得唔得


伯爵府

積分: 15050


3109#
發表於 05-12-20 10:36 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
係呀, 呢d天氣要蓍socks架 collins著左個身warm好多架


最好加多頂帽仔.....因為Jeffrey無咩hair~~ [/quote]
咁collins唔洗啦


伯爵府

積分: 16171


3110#
發表於 05-12-20 10:37 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:
你比對得意d既拖鞋moses著得唔得


jeffrey個對係dirty咗既mickey mouse~~因為對鞋係jason細個既~~


伯爵府

積分: 15050


3111#
發表於 05-12-20 10:38 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

monmantong 寫道:
his slippers are so cute, bought by his uncle in Canada, which are spider man..a lot of short fur..

[quote]
你比對得意d既拖鞋moses著得唔得
[/quote]
可能moses唔鐘意 spider man呢 collins果對你大口仔, $20雞咋佢不知幾鐘意 spider man咁細個都唔識既


伯爵府

積分: 16171


3112#
發表於 05-12-20 10:39 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:
咁邊個陪我呀


有trevormami, trevor, kinki, jason, jeffrey仲有auntie呀~~你睇仲多個陪我哋個d啦,我哋個table都係得4個咋~~ 仲有....你咪話要學整白汁意粉架~


伯爵府

積分: 15050


3113#
發表於 05-12-20 10:39 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
你比對得意d既拖鞋moses著得唔得


jeffrey個對係dirty咗既mickey mouse~~因為對鞋係jason細個既~~ [/quote]
係囉我覺得d靚仔鐘意mickey mouse, pooh pooh, hello kitty果d野囉


伯爵府

積分: 15050


3114#
發表於 05-12-20 10:40 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
咁邊個陪我呀


有trevormami, trevor, kinki, jason, jeffrey仲有auntie呀~~你睇仲多個陪我哋個d啦,我哋個table都係得4個咋~~ 仲有....你咪話要學整白汁意粉架~ [/quote]
我要豆豆陪我, 我要睇豆豆相


伯爵府

積分: 15050


3115#
發表於 05-12-20 10:41 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

做野啦


侯爵府

積分: 21322


3116#
發表於 05-12-20 10:47 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:
曉張樣 係唔係呢個呀


差吾多啦! 再加多兩錢肉緊添囉!


侯爵府

積分: 21322


3117#
發表於 05-12-20 10:49 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:
係唔係啫 咁好啦, 不過你要比你d相我睇架 我要睇你噖日講果d相


我噖日o個d相?? 呵..........妳講我小b d US相嘛?? 無問題!!


侯爵府

積分: 21322


3118#
發表於 05-12-20 10:50 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:
你ok我ok


我jump妳jump吾jump啫??


侯爵府

積分: 21322


3119#
發表於 05-12-20 10:52 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:
如花, 襯家,

就咁決定啦,點半至兩點到上嚟,豆豆...你可能要同阿婆一齊落場玩陣先喎,我個FRIEND應該要3點零先到,佢要等個囡瞓醒先得。仲有呀...個日大李生要OT~


無問題丫!! 我除時奉陪, 個囡肯自己玩的話!


侯爵府

積分: 21322


3120#
發表於 05-12-20 10:52 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:
咁邊個陪我呀


一陣啫!! 搵auntie陪住妳先囉!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo