母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 9395


3121#
發表於 07-8-21 16:44 |只看該作者
原文章由 wckmay 於 07-8-21 16:32 發表
我仲見到d霉菌



男爵府

積分: 9395


3122#
發表於 07-8-21 16:47 |只看該作者
chiuchristan

唔好玩啦!

你有沒有覺得今胎上圍沒有第一胎咁勁!

陀丁丁時好多巴都唔合穿,但現在仍能穿以前的巴(即未有丁丁時個D)


大宅

積分: 2273


3123#
發表於 07-8-21 16:51 |只看該作者
原文章由 bbpooh 於 07-8-21 16:27 發表


點解唔好食芝麻糊呀!點樣做呀?教下我好喎?

我個BRA位都係好痕,今天用了乳貼,原來唔戴BRA好核突咖!我去邊都要整件披肩先得

我出來做野咁耐都未試過要拜神,唔講喇!佢地好麻煩!明天仲話搬完屋食晚 ...


呵呵.....用乳貼我覺得安全感係零. 我記得結婚果時諗住用乳貼, 好唔掂, 最後都係用左個"pu"仔糕.

係喎.....你地可唔可以教我用依個"vlookup" function......如果加埋"if"又點攪.


男爵府

積分: 7768


3124#
發表於 07-8-21 16:53 |只看該作者
Wckmay:

工人送妳 發霉Bra....東菇Bra!

原文章由 wckmay 於 07-8-21 16:32 發表
仲見到d霉菌
我立即 個工人.

Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


男爵府

積分: 7768


3125#
發表於 07-8-21 17:01 |只看該作者
上一胎上圍主要是脂肪; 今胎上圍已乳線增生, 脂肪含量下降。

原文章由 bbpooh 於 07-8-21 16:47 發表
你有沒有覺得今胎上圍沒有第一胎咁勁!
Hayes had been breastfeeding for almost 3 years, then naturally weaned by himself!

Wish Hayes with Love, Peace & Joy!!


大宅

積分: 2273


3126#
發表於 07-8-21 17:07 |只看該作者
果vlookup 攪掂.....


大宅

積分: 4784


3127#
發表於 07-8-21 18:13 |只看該作者
好忙...好忙...好忙...好忙...好忙... 宜家先可以入黎睇下 post.

走喇.......希望今晚會再有機會上黎啦, 都驚未必得.......都係講定先 :~~~


祝丁丁身體健康, 快高長大, 做個大哥哥嘅榜樣比噹噹~~~兩歲生日快樂!!!!!!


大宅

積分: 2233


3128#
發表於 07-8-21 21:21 |只看該作者
Darling Hayes,

点解D大人咁unexpected架,見人比人打 第一時間take your crying picture! Poor you! 原來我哋真係好match! 吾知你會有新妹妹or弟弟呢? 你媽咪daddy一定想妹妹啦! 如果真係妹妹,你對我會吾會一樣架!

Miss you 的Littlelittle


男爵府

積分: 6628


3129#
發表於 07-8-21 22:58 |只看該作者
Hayes mama & 丁媽,

陀bb初期真係唔好食芝麻糊喎! 我阿媽話涼喎, 但足月(係咪28週?)之後就可以勁食, bb會多o的頭髮, 陀豆姐時係咁, 所以佢頭髮多到爆, 但係豆豆時, 一時唔記得, 而且唔想太肥, 食少O左野, 所以豆豆就..... 真係SORRY豆豆囉!


男爵府

積分: 6628


3130#
發表於 07-8-21 23:00 |只看該作者
今日超忙, 開會開到8:30, 做埋O的野9:30先收到工:-(

開會途中, wckmay 唔知做乜打錯電話比我喎


男爵府

積分: 6628


3131#
發表於 07-8-21 23:44 |只看該作者
今晚night club 冇人喎! 我去


伯爵府

積分: 19265

好媽媽勳章


3132#
發表於 07-8-21 23:59 |只看該作者
丁丁﹐

生日快樂﹗做哥哥啦﹐記得要錫媽咪﹐爹地同埋mo mo! 唔好再訓緊時便便啦﹗

主佑﹗


男爵府

積分: 6628


3133#
發表於 07-8-22 08:36 |只看該作者
早晨呀!

琴晚個肚谷住, 好唔舒服, 食o左中藥又"ge le gu lu", 今朝又重o左:cry: now早餐食素菜包算lu

今朝頭條日報有張相好似係文里&mathew仔, 寫住"陳太"


大宅

積分: 2233


3134#
發表於 07-8-22 08:46 |只看該作者
Happy 2nd Birthday DingDing.

Your mami said no more poo poo in the mid of sleep wor!

Be good and be healthy!


大宅

積分: 2233


3135#
發表於 07-8-22 08:48 |只看該作者
原文章由 Hellocandy 於 07-8-22 08:36 發表
早晨呀!

琴晚個肚谷住, 好唔舒服, 食o左中藥又"ge le gu lu", 今朝又重o左:cry: now早餐食素菜包算lu

今朝頭條日報有張相好似係文里&mathew仔, 寫住"陳太"


Let me 88 sin!

Why your tummy swell? M come soon?


男爵府

積分: 6628


3136#
發表於 07-8-22 08:53 |只看該作者
diaperb,

你咁早o既? 今朝返工先諗起你, 諗起你話細細粒比人打, 然後你話"is ok"個樣, 會好高貴個樣, 但個心就鬧緊人

講真, 好開心識到你, 因為你好靚呀! 同我平時識的人唔同feel


男爵府

積分: 6628


3137#
發表於 07-8-22 08:54 |只看該作者
原文章由 diaperb 於 07-8-22 08:48 發表


Let me 88 sin!

Why your tummy swell? M come soon?



no 呀! 月尾/頭o架! 可能poo poo 唔暢通


大宅

積分: 2233


3138#
發表於 07-8-22 09:06 |只看該作者
原文章由 Hellocandy 於 07-8-22 08:53 發表
diaperb,

你咁早o既? 今朝返工先諗起你, 諗起你話細細粒比人打, 然後你話"is ok"個樣, 會好高貴個樣, 但個心就鬧緊人

講真, 好開心識到你, 因為你好靚呀! 同我平時識的人唔同feel


吾好講笑啦thin-dy,我上次飯局先靜雞雞留意你,你D皮膚全無defect,十分清麗.我是用好多好多化粧品畫來畫去先是這個樣.

littlelittle 比人打,我想食咗佢再嘔返出黎TIM.


公爵府

積分: 28826

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


3139#
發表於 07-8-22 09:08 |只看該作者
今日我在公司, 但出面傾盆大雨, 我對鞋濕哂, 條褲下半截全 濕, 現在冇着鞋呀!
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除


公爵府

積分: 28826

2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


3140#
發表於 07-8-22 09:23 |只看該作者
丁丁,

生日快樂, 要乖乖聽爸爸媽媽話, 記得要錫噹噹呀!
親子王國日誌以外之網誌連結已被刪除

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo