跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5289


3121#
發表於 08-9-11 17:16 |只看該作者
catcat:
只係代客泊車唔夠一定要人多跟住打人至可以升級
原文章由 catvv88 於 08-9-11 11:09 發表
Jey, 我唔識玩,只係代客泊車


男爵府

積分: 5289


3122#
發表於 08-9-11 17:21 |只看該作者
係咪响課本出lai,好快適應到la,唔使咁驚
話時話tammy舊年去到10月至開始默書,妳學校快咗d.....


原文章由 校長 於 08-9-11 10:06 發表
OVER OVER

做乜好呢

琳琳學校已有默書範圍,好頭痛

25 個生字 其中包括

computer games
bookshelf
clerk
parents
colouring pencils
uncle
tiolet
tongue
recess
noticeboard

next wed 要搞掂,天啊

人都癲,括 ...


男爵府

積分: 5289


3123#
發表於 08-9-11 17:23 |只看該作者
oo:
想問妳囡囡有冇學拼音,tammy e家開始有d unseen唸住比佢學好唔好......請比d意見

原文章由 karencircle 於 08-9-11 10:42 發表
佢地連黑色暴雨都要默
每日溫五個字...慢慢來啦...第一次唔好push得佢咁緊,
叫佢用拼音默, 分開一節節會容易d入腦.


伯爵府

積分: 17542


3124#
發表於 08-9-12 08:11 |只看該作者
學校有教phonic, 佢地要默書的字, 老師都會用"/"間開教佢地點拆字. 用拼音串字真係好過c記, 用來默unseen, 唔識都串到個大概出來.
原文章由 jey 於 08-9-11 17:23 發表
oo:
想問妳囡囡有冇學拼音,tammy e家開始有d unseen唸住比佢學好唔好......請比d意見


男爵府

積分: 5289


3125#
發表於 08-9-12 08:59 |只看該作者
morning.........

oo:
tammy 學校都有教,我都唔知要唔辰比佢出面再學,佢e家默unseen冇乜嘢,但唔知遲d攪唔攪得掂,

原文章由 karencircle 於 08-9-12 08:11 發表
學校有教phonic, 佢地要默書的字, 老師都會用"/"間開教佢地點拆字. 用拼音串字真係好過c記, 用來默unseen, 唔識都串到個大概出來.


伯爵府

積分: 17542


3126#
發表於 08-9-12 09:55 |只看該作者
係出面學應該會教得快好多,
如果你想佢早點運用得周全點,
反正今年都係反半日,
有多點時間可以做下其他野.
原文章由 jey 於 08-9-12 08:59 發表
morning.........

oo:
tammy 學校都有教,我都唔知要唔辰比佢出面再學,佢e家默unseen冇乜嘢,但唔知遲d攪唔攪得掂,


男爵府

積分: 7977


3127#
發表於 08-9-12 10:06 |只看該作者
好鬼眼訓,早晨

冇野做好悶

又完糖心


伯爵府

積分: 17542


3128#
發表於 08-9-12 10:42 |只看該作者
好鬼眼訓...反正未夠鐘湊囡, 去訓返轉先羅
原文章由 校長 於 08-9-12 10:06 發表
好鬼眼訓,早晨

冇野做好悶

又完糖心


男爵府

積分: 5289


3129#
發表於 08-9-12 11:03 |只看該作者
ths......多謝妳意見,tammy咁啱有個fd mami又係咁唸,唸住join埋一齊去學..........

原文章由 karencircle 於 08-9-12 09:55 發表
係出面學應該會教得快好多,
如果你想佢早點運用得周全點,
反正今年都係反半日,
有多點時間可以做下其他野.


伯爵府

積分: 16163


3130#
發表於 08-9-12 12:46 |只看該作者
good afternoon


男爵府

積分: 5289


3131#
發表於 08-9-12 16:07 |只看該作者
丁丁:
有正嘢

你受了12點傷害;楠志受了16點傷害。

你群揪贏了 楠志。你得到了$2,565,183和3點經驗。

你受了重傷!

http://apps.facebook.com/street-fights/details.php


伯爵府

積分: 17559


3132#
發表於 08-9-15 20:26 |只看該作者
Hi

大家返學返成點?


伯爵府

積分: 17559


3133#
發表於 08-9-15 20:32 |只看該作者
原文章由 校長 於 08-9-10 10:03 發表
各位

我終於時間對實部電腦好耐

琳琳返學十天已漏鼻水,今日帶個mask上堂,其它都好適應

我我就將會死期到,工人將會10月22日離開,我有野做做就賺下外快,冇就全程揍女

我要好好享受有工人用的快樂日子 ...


校長
你工人有新工未?仲打唔打工?我屋企人請工人。

你幫我問問

Thanks


男爵府

積分: 7977


3134#
發表於 08-9-16 10:22 |只看該作者
我位工人已找了工啦



原文章由 wensi 於 08-9-15 20:32 發表


校長
你工人有新工未?仲打唔打工?我屋企人請工人。

你幫我問問

Thanks


男爵府

積分: 7977


3135#
發表於 08-9-16 10:23 |只看該作者
亞女好開心

只是亞媽見默字頭痛


原文章由 wensi 於 08-9-15 20:26 發表
Hi

大家返學返成點?


伯爵府

積分: 17559


3136#
發表於 08-9-16 10:58 |只看該作者
原文章由 校長 於 08-9-16 10:23 發表
亞女好開心

只是亞媽見默字頭痛


天兒next week 先黙英文。

好工人難找!

Thanks

Wensi


伯爵府

積分: 17542


3137#
發表於 08-9-16 12:08 |只看該作者
WENSI,

剛剛係你個書攤樹見到"blokus"
超值呀...
我朋友上星期送左副比我...買左$2xx呀!!!
千祈唔好比佢知:;pppp:

不過真係幾好玩,
阿囡晚晚叫住我玩完先訓.


伯爵府

積分: 17542


3138#
發表於 08-9-16 12:09 |只看該作者
阿囡溫緊五級樂理的字,
都唔知係mud文, 又唔識讀又要背佢個解釋
我同阿囡都讀到想c.
原文章由 校長 於 08-9-16 10:23 發表
亞女好開心

只是亞媽見默字頭痛


伯爵府

積分: 17559


3139#
發表於 08-9-16 13:02 |只看該作者
原文章由 karencircle 於 08-9-16 12:08 發表
WENSI,

剛剛係你個書攤樹見到"blokus"
超值呀...
我朋友上星期送左副比我...買左$2xx呀!!!
千祈唔好比佢知:;pppp:

不過真係幾好玩,
阿囡晚晚叫住我玩完先訓. ...


係wow唔記得講有玩具sell !


男爵府

積分: 5289


3140#
發表於 08-9-17 11:04 |只看該作者
morning............

我都有睇到妳有玩具啱玩我幫親妳........

原文章由 wensi 於 08-9-16 13:02 發表


係wow唔記得講有玩具sell !

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo