立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 61445
最愛彗星 發表於 17-3-31 19:36 依個係佢FB account?
大宅
積分: 1005
felixthemom 發表於 17-3-31 19:43 係呀,呢個係同fans 互動的fb account,佢另外仲有一個account 用Dane Kim,就只可以睇唔可以留言 ...
最愛彗星 發表於 17-3-31 19:58 都冇佢果幅相
felixthemom 發表於 17-3-31 20:00 呢個
最愛彗星 發表於 17-3-31 20:32 大韓就貴d, 但d野食好好食(emoji)
felixthemom 發表於 17-3-31 20:35 咩時間?
最愛彗星 發表於 17-3-31 20:55 時間
felixthemom 發表於 17-3-31 21:26 5:25am 到韓國,你真係諗住即刻去排周邊
男爵府
積分: 5986
felixthemom 發表於 17-3-31 19:20 最夜香港航空有11:35pm,返到香港凌晨兩點幾,同埋要差不多三千蚊 你襯而家仲早,可唔 ...
最愛彗星 發表於 17-3-31 21:30 我諗星期五下晝fly, 星期六去排
XOGOGO 發表於 17-3-31 21:30 依個ok嘛?
felixthemom 發表於 17-3-31 21:52 要睇下幾點開場估幾點完,同埋場館離機場幾遠,但萬一趕唔到都幾大鑊 如果穩陣嘅我都想星期日晚走 ...
XOGOGO 發表於 17-3-31 21:31 請問會場近機場嘛?
最愛彗星 發表於 17-3-31 21:59 本帖最後由 最愛彗星 於 17-3-31 21:59 編輯 我話你知,場館同雞場距離好遠,起碼要個半鐘,所以我諗住 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy