跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12555


3121#
發表於 04-11-13 18:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

cng,
你要好好保重身體呀!BB出世都等你照顧o架!萬一你有產後憂鬱會影響你身體,你有咩事要講出嚟呀!
[size=small]My little baby Vivian !


珍珠宮

積分: 33190


3122#
發表於 04-11-13 19:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

[quote]
kyleung 寫道:
Joe:
佢依家個胃仔咁細,佢合埋哂口唔食就唔食.要train都唔係依家.
佢尋晚12:00am食完,2:00am又扭食.以為3:00am可以偷一次雞唔駛餵,點知佢3:00am又準時喊過....
冇得教住呢.......
[quote]
小寶寶都係咁有性格 我阿b都係呀, 佢食夠就唔食, 你夾硬黎, 佢會含住, 等你一拎開奶咀, 我就吐出黎架, 跟住liu極都唔開口架...我阿b都係keep住係2-3個食會扭食, 視乎佢之前個餐食幾多...不過日頭佢掛住訓, 成3-5個鐘不等架 ?-(


珍珠宮

積分: 33190


3123#
發表於 04-11-13 19:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

carol,
咁快甩左臍帶喇....

你地個個都話留起臍帶, 但我覺得舊野好'x凸'bor

cindy,
人地話訓得就比佢訓, 會長肉...不過我試過2次整醒佢餵, 都係飲得1oz咋..


伯爵府

積分: 18746


3124#
發表於 04-11-13 19:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

pekkle,
老人家話保平安呀。


珍珠宮

積分: 33190


3125#
發表於 04-11-13 19:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

mamajoe,
因我個頭同一個位置痛左幾日喇, 呢個位置我訓覺時或坐係飯卓都會吹到既地方囉..

我只著到一條有小小彈性既牛仔褲, 其他低腰都未著得


珍珠宮

積分: 33190


3126#
發表於 04-11-13 19:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

奀豬mami~~ 寫道:
pekkle,
老人家話保平安呀。

真係?! 咁我一定要keep喇. :mrgreen:


珍珠宮

積分: 33190


3127#
發表於 04-11-13 19:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

頭先老爺第1次上黎我屋企, 好邪, 一入黎就燒壞左1盞燈....佢仲攪笑, 入到我房, 叫我將床上既天花燈(因係圓形)拆左去唔好用, 因為似訓係手術室喎....佢都痴痴地 (當時我家姐&姐夫都覺得佢百痴) ?-( ?-(


伯爵府

積分: 18746


3128#
發表於 04-11-13 19:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

你老爺咁攪笑既???!!! :lol: :lol: :lol:


子爵府

積分: 12555


3129#
發表於 04-11-13 19:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

car man,
你老爺好邪同好攪笑呀! :mrgreen: :mrgreen:
[size=small]My little baby Vivian !


伯爵府

積分: 18746


3130#
發表於 04-11-13 20:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

ada,
你唔整埋亞女條bar係下面既???


子爵府

積分: 12555


3131#
發表於 04-11-13 20:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

豬ma,
我整唔到啊!我呢兩條bar個網,冇我個女5歲嘅bar,第二度嘅我入咗去又唔知點整,我整極都整唔到,我都想整埋阿女嗰條bar。 ?-( ?-(
[size=small]My little baby Vivian !


侯爵府

積分: 24553


3132#
發表於 04-11-13 20:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

HIHI...我番來啦.....


子爵府

積分: 12555


3133#
發表於 04-11-13 20:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

Pumpkin_mama ,
hi, hi
[size=small]My little baby Vivian !


侯爵府

積分: 24553


3134#
發表於 04-11-13 20:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

ada:你有動靜未呀?


珍珠宮

積分: 33190


3135#
發表於 04-11-13 20:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

南瓜ma,
返黎喇, 點呀, ok ma??


子爵府

積分: 12555


3136#
發表於 04-11-13 20:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

Pumpkin_mama ,
未呀!都唔知佢想幾時出嚟,我諗佢都係想過期居留呀! ?-( ?-( ?-(
[size=small]My little baby Vivian !


珍珠宮

積分: 33190


3137#
發表於 04-11-13 20:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

豬ma, ada,
係呀....我話手術室個d 燈你好似蜂巢咁架bor, 都唔係咁既?? 我姐夫都話房燈多數都係圓架啦 ?-( ?-(
不過奶奶叫我唔駛理佢....當然我都無打算會聽老爺話啦


侯爵府

積分: 24553


3138#
發表於 04-11-13 20:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

pekkle: ok啦... 不過d情緒唔係太好... 成日無啦啦想喊... 姑娘話正常.. 通常生完第4-5日會發生... 唉... 我唔開心原因... 全世界人只係關心bb... 冇人關心我... 連我老公都係... 佢淨係成日問我識唔識呢樣... 識唔識個樣... 攪到我成個人好大壓力..... 今日姑娘見到我喊.. 同我地一齊傾... 佢先開始留意到呢個問題.... :cry: :cry: :cry:


珍珠宮

積分: 33190


3139#
發表於 04-11-13 20:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

南瓜ma,
咁你多d上黎申下喇, 唔好比個情緒惡化...
仲咩係姑娘面前喊呀, 發生咩事??

我都覺好大壓力, 我仲日日都發夢添...我都以為過左患產後抑鬱既日子, (可能我宜家先接觸bb) 所以我都情緒唔穩定, 琴日同老公講左, 好彩佢比我鬧下, 如果唔係都唔知點算..


侯爵府

積分: 24553


3140#
發表於 04-11-13 21:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - PART 5

pekkle:我冇時間溫書... 你阿b幾時返家?有冇人幫你手? 仲有邊個生左? 喊... 咪因為覺得冇人理.... 尤其係我老公個邊... 黎到探我... 一抱b出黎.. 我就被人放係一角... 好似隱形甘... 係甘抱住阿b... 睇完阿b立即走.... 真係好興..... :evil: :evil: :evil

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo