立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
翡翠宮
積分: 75533
stkyo 發表於 11-7-4 23:02 我都唔鍾意,有得揀我要鑽石。
水晶宮
積分: 73497
別墅
積分: 546
stkyo 發表於 11-7-4 22:58 我同灰姑娘一樣做餐死架嘛!
stkyo 發表於 11-7-4 23:00 唔駛啦!埋到去仲唔除頭盔咩!
jk923 發表於 11-7-4 23:04 無錯,痛都要過,願讓時間慢慢讓你的痛沖淡!carol,你都要加油呀!
carol789 發表於 11-7-4 23:07 我冇旅遊巴搭架, 日日都要迫地鐵, 有D男人好死臭, 真係想死架
laamling 發表於 11-7-4 23:08 今日比較眼瞓,我瞓啦,有乜嘢想聽,想睇就寫低,我搵到既就定搵比你地,但唔好有冀望唔好有要求,最緊要唔 ...
象牙宮
積分: 206249
laamling 發表於 11-7-4 21:10 如果講左都係咁既話,就唔好再提啦,唔好影響大家~~~ 啲外國人真係唔識食嘢~~~ ...
laamling 發表於 11-7-4 21:11 我係叫你"收聲"~~~
laamling 發表於 11-7-4 21:14 係霸氣~~~
laamling 發表於 11-7-4 21:13 咁又真係好大鑊喎,皇室會咁做一定唔奇~~~
laamling 發表於 11-7-4 21:12 我一定會搵一架你開得到既比你既~~~
laamling 發表於 11-7-4 21:15 點知你會唔會有JK唔要我呀~~~
stkyo 發表於 11-7-4 23:22 我都估唔到原來英國既特攻都幾利害,我仲一直以為英國人好渣斗
laamling 發表於 11-7-4 21:16 我都夢唔到好耐啦~~~
carol789 發表於 11-7-4 21:21 我琴日有夢到子華啊, 唔知係咪呢排睇緊棟篤神探既關係, 所以夢到佢, 不過唔知點解好記得個夢講咩, 我見到 ...
jk923 發表於 11-7-4 21:22 放心,我唔會掉底你!
laamling 發表於 11-7-4 21:37 我有睇,做呢個舞台劇可能壓力真係好大,因上次有英皇,好多嘢都唔洗佢諗,但今次我諗要,仲有就係上次有得 ...
carol789 發表於 11-7-4 21:46 我最鐘意"無情夜冷風"呢首歌, 好好聽啊~~ 我果日上YOUTUBE搵子華果首"不要怕"呢首歌, 我搵唔 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy