跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21322


3121#
發表於 05-10-17 12:38 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

kwan0520 寫道:
有D野唔使做出面嫁﹐只會在心中


係呀?? 我C蠢吾明架嘛!!


伯爵府

積分: 15050


3122#
發表於 05-10-17 12:38 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
[quote]
kwan0520 寫道:
有D野唔使做出面嫁﹐只會在心中


係呀?? 我C蠢吾明架嘛!! [/quote]
你"C蠢吾明"咁呢樣我地都知


伯爵府

積分: 16171


3123#
發表於 05-10-17 12:39 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
咦話時話collins呢排介diaper介得幾好喎. 噖日我老公成功同collins去到大同細喎. 佢宜家在家只著under同褲, 晚上沖完涼先著diaper.


Collins好叻呀!
Jeffrey仲努力試梗呀~ :cry: :cry:


侯爵府

積分: 21322


3124#
發表於 05-10-17 12:40 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
你唱咩歌呀?時代曲呀?


我都話我好似容祖兒咁既聲線囉! 咁我一唱, kinki仲吾收聲去聆聽呀?? 喂! 吾收返佢錢喎? 抵聽啦!!


伯爵府

積分: 16171


3125#
發表於 05-10-17 12:40 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
可能豆唱壞女孩


唔知會唔會有埋台風呢?


侯爵府

積分: 21322


3126#
發表於 05-10-17 12:41 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
可能豆唱壞女孩


作C呀?? 得吾得既呢??


伯爵府

積分: 15050


3127#
發表於 05-10-17 12:41 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Collins好叻呀!
Jeffrey仲努力試梗呀~ :cry: :cry:

其實佢真係唔叻, 你知唔知佢大細都係坐係度架 我已叫老公show比佢睇男人係要點尿尿佢都堅持坐低...唉


伯爵府

積分: 16171


3128#
發表於 05-10-17 12:41 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
he...he...我都係咁諗. 有d野人算不如天算. 你覺得唔得, 可能又收佢呢 得唔得都唔緊要啦, 你見我都唔係報好多間之嗎 我真係唔信會無書讀囉.


係呀~~有時會越想得就唔得架,總之唔係我哋控制範圍之內囉。


大宅

積分: 4515


3129#
發表於 05-10-17 12:41 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

好唔錯喎,叻叻!

sabina_bb 寫道:
咦話時話collins呢排介diaper介得幾好喎. 噖日我老公成功同collins去到大同細喎. 佢宜家在家只著under同褲, 晚上沖完涼先著diaper.
我叫伯謙 - 媽咪叫我Bebe,我係2003年10月23日出世,依家有28磅、89cm高、啱啱2歲啦!! ***** Singapore trip ******* SINGAPORE TRIP PHOTO - LOT 2


伯爵府

積分: 16171


3130#
發表於 05-10-17 12:42 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
我都話我好似容祖兒咁既聲線囉! 咁我一唱, kinki仲吾收聲去聆聽呀?? 喂! 吾收返佢錢喎? 抵聽啦!!


真架????咁幾時有得聽吓呀?


侯爵府

積分: 21322


3131#
發表於 05-10-17 12:42 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
Jeffrey好似係過咗13個月先行,我記得佢上年halloween時,佢著住件抱仔都係扶住嘢行。

至於我, 我老公同老細成日都話我咁大個人都無信心去處理某d嘢,其實即係話我無膽怕屎囉。 :cry:


13個月咩?? 佢等埋kinki咋??

妳老公就似, 妳就..........................o係網度都似既!


伯爵府

積分: 15050


3132#
發表於 05-10-17 12:43 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
[quote]
聰明豆 寫道:
我都話我好似容祖兒咁既聲線囉! 咁我一唱, kinki仲吾收聲去聆聽呀?? 喂! 吾收返佢錢喎? 抵聽啦!!


真架????咁幾時有得聽吓呀? [/quote]
講明先唔似容祖兒你要比$$我地架


伯爵府

積分: 16171


3133#
發表於 05-10-17 12:43 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
其實佢真係唔叻, 你知唔知佢大細都係坐係度架 我已叫老公show比佢睇男人係要點尿尿佢都堅持坐低...唉


以前jason細個大小都係坐係到架,後來叫表哥示範一次,佢就即刻識架啦,所以唔使擔心,相反jeffrey係呢方面真係好鬼衰。


侯爵府

積分: 21322


3134#
發表於 05-10-17 12:44 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
白天就係囉. 佢識話比人知ngng, 同放定個potty係聽. 不過晚上我就未同佢介. 總之洗完白白就用diaper啦.


ngng??? 咁尿尿呢?? kinki 如果ngng就一定識, 因為佢個幾月大就開始訓練佢大大架喇, 但尿尿就............... :evil: :evil:


侯爵府

積分: 21322


3135#
發表於 05-10-17 12:45 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

sabina_bb 寫道:
你"C蠢吾明"咁呢樣我地都知


妳吾好咁講呀?? 大肚婆蠢d架!! 妳依傢都係我咁既狀態咋!


伯爵府

積分: 15050


3136#
發表於 05-10-17 12:45 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
以前jason細個大小都係坐係到架,後來叫表哥示範一次,佢就即刻識架啦,所以唔使擔心,相反jeffrey係呢方面真係好鬼衰。

無法啦, 細路發展唔同. 佢講野同interview都咁好. 無理由咩好野都比晒jeffrey既, 緊有d野要慢少少既


伯爵府

積分: 15050


3137#
發表於 05-10-17 12:46 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
白天就係囉. 佢識話比人知ngng, 同放定個potty係聽. 不過晚上我就未同佢介. 總之洗完白白就用diaper啦.


ngng??? 咁尿尿呢?? kinki 如果ngng就一定識, 因為佢個幾月大就開始訓練佢大大架喇, 但尿尿就............... :evil: :evil: [/quote]
collins大細都叫ngng.


侯爵府

積分: 21322


3138#
發表於 05-10-17 12:46 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

Ka_wai 寫道:
唔知會唔會有埋台風呢?


妳係咪想睇啫?? 咁妳跟住我同kinki去interview囉!! 包保無冷場呀!


公爵府

積分: 27430

母親節2025勳章 2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 熱血勳章


3139#
發表於 05-10-17 12:46 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

聰明豆:

Yeah! Yeah! Yeah! 豆長老


男爵府

積分: 7995


3140#
發表於 05-10-17 12:46 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既媽咪~~~(Part 7)

yes, he only 痾完先講呀, if i asked him to go to wee wee, he refused.
but i don't understand sometimes he can do it if my maid is here, he only tells my maid that he wants to poo poo. when he finished the poo poo in the diaper, he told me " wee wee".. but he can tell my maid that he needed to " poo poo", for example, i just called my maid, and she said mo mo is having poo poo in the toilet..






吾知點解呢樣野我咁鬼緊張喎?? 可能係要真正靠其他人幫手既關係啦!!! 佢一日吾掂, 我就要聽好多說話! 煩C!! mo 仔都係痾完先講呀??


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo