興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3121#
發表於 07-12-31 14:43 |只看該作者
小p,大家貢話!





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
再post:馬沙專用3G phone...好很正...個座!!
官網 :>><<

C U...


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3122#
發表於 07-12-31 23:58 |只看該作者
各位機友...

準備!倒數喇.....

10,9,8,7,6,5,4,3,2,1.....
2008年 正式啟動 ~

happy new year!!

祝大家:心想事成丫...:lol

ccd


男爵府

積分: 8421


3123#
發表於 08-1-1 02:35 |只看該作者
Hi 老友們新年快樂, 祝大家08搵多d, 長搵長有

ps3 40gb不能對應ps2 game呢個問題對我黎講反而問題不大喎, 可能我個人比較貪新忘舊, 如果遲o下ps3新技術成功的話, 到時大把野玩, ps2 o個d game, 睇怕全部打入冷宮都似

你地就好玩啦, 有咁豐富節目, 話時話, 我o係hk真係未住過酒店 長洲o個d算唔算


大宅

積分: 2016


3124#
發表於 08-1-1 22:43 |只看該作者
CCD,

Thanks for your info.

Happy New year to u guys!! All the best!!

原文章由 ChunChun_Daddy 於 07-12-31 11:15 發表
law兄,



嘩!原來你晌G.C.H.玩一年一度"性"事....真"膠慶"!
禾join果個package係for xmas推出既,配合hotel搞T.火車主題有特別優惠貢囉~ :lol {至1月1乍...}
package details : >>http://www.sino-hotels.com ...

Lawbut


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3125#
發表於 08-1-2 10:07 |只看該作者
麼零...

原文章由 嘿嘿 於 08-1-1 02:35 發表
ps3 40gb不能對應ps2 game呢個問題對我黎講反而問題不大喎, 可能我個人比較貪新忘舊, 如果遲o下ps3新技術成功的話, 到時大把野玩, ps2 o個d game, 睇怕全部打入冷宮都似

你地就好玩啦, 有咁豐富節目, 話時話, 我o係hk真係未住過酒店 長洲o個d算唔算


嘿嘿,

禾都知!其實都無乜時間打雞(4唔4實激都無乜相干)...
但呢個閹割版...始終令禾著得係爭貢d野嘛....唉!:tongue:

禾都係呢幾年(阿仔好帶hit...)先有雞會入住hk既hotel而已...
長洲果d?乜唔係..."盜價汆"黎咩??-(倒要問問...'賓客'...


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3126#
發表於 08-1-2 10:10 |只看該作者
原文章由 lawbut 於 08-1-1 22:43 發表
Thanks for your info.
Happy New year to u guys!! All the best!!


law兄,
乜說話丫...:lol您是惠康嘛...


喜見lawbut仔...快高長大左...yeah~
有無多d相post下??:loveliness:

[ 本文章最後由 ChunChun_Daddy 於 08-1-2 10:57 編輯 ]


大宅

積分: 1366


3127#
發表於 08-1-2 16:15 |只看該作者
PS3 Thread變左做講仔經?


大宅

積分: 2016


3128#
發表於 08-1-2 21:08 |只看該作者
CCD,
dunno how to upload the photos...



Little Panadol,
Coz we are also big kids ma...


原文章由 ChunChun_Daddy 於 08-1-2 10:10 發表


law兄,
乜說話丫...:lol您是惠康嘛...
http://www.lok-y.com/image/newyear.gif

喜見lawbut仔...快高長大左...yeah~
有無多d相post下??:loveliness:
Lawbut


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3129#
發表於 08-1-3 00:00 |只看該作者
原文章由 小必理痛 於 08-1-2 16:15 發表
PS3 Thread變左做講仔經?


小p,
貢...呢度係親子網...講下囝囝囡囡...都不為過o既...
況且...有時禾仲會超級Off Topic天!無傷大雅掛...

係呢?好小聽你提..."小小p"...??-(
{莫非...佢已經係....大P... }


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3130#
發表於 08-1-3 00:13 |只看該作者
原文章由 lawbut 於 08-1-2 21:08 發表
dunno how to upload the photos...


law兄,

晌BK post相其實好簡單!用呢個icon就係"貼圖command....
而呢個icon就係連結(有時幅相好大禾多數會用佢,再+上>> (相) / (link) <<以作明示)
{奈何bk有時d縮圖連結往往好低B....:tongue:}

做法係通常禾會掟d相去呢樹>><< (free register 有1Gb storage)
然後copy & paste返果條link落黎用+post相,完成!


:lol :lol :lol


男爵府

積分: 8421


3131#
發表於 08-1-3 02:31 |只看該作者
C.C.D

求其啦, 長洲o個d...都係有房, 有床有廁所, 我地呢d窮等人家當佢係hotel架啦, 不過...搞不好分分鐘訓訓o下有其他朋友出黎同你玩死未...:lol


lawbut

係囉, 好小見你post相, 我地都知你鐘意影相架, post多d靚相俾我地睇啦...


原文章由 小必理痛 於 08-1-2 16:15 發表
PS3 Thread變左做講仔經?

濕濕碎啦, 我地成日OT到9彩, ps2又冇乜新話題, 希望我地可以快d一人抬一部ps3番屋企...


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3132#
發表於 08-1-3 09:46 |只看該作者
麼零...

原文章由 嘿嘿 於 08-1-3 02:31 發表
求其啦, 長洲o個d...都係有房, 有床有廁所, 我地呢d窮等人家當佢係hotel架啦, 不過...搞不好分分鐘訓訓o下有其他朋友出黎同你玩死未...:lol
e..E..咩野"其他朋友"先??-(
...係咪.......



lawbut

係囉, 好小見你post相, 我地都知你鐘意影相架, post多d靚相俾我地睇啦...
5d.5d.5d....



小p,

濕濕碎啦, 我地成日OT到9彩, ps2又冇乜新話題, 希望我地可以快d一人抬一部ps3番屋企...
ps2...都已經變成夕陽G歌啦...睇下幾時"受鐘證寖"....
PS3...5d.5d.5d...


ccd...


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3133#
發表於 08-1-3 16:23 |只看該作者
[PS3] Uncharted 2 確認!!

2007年PS3上素質最為優秀的一款動作冒險遊戲《神秘海域:德雷克船長的寶藏(Uncharted: Drake' SFortune)》,在給玩家們帶來真正次世代遊戲體驗的同時,也充分展現了PS3在電子娛樂領域的巨大潛能。現在遊戲的開發商頑皮狗公司告訴玩家們,大家已經可以開始期待續作推出了。

根據法國遊戲媒體Jeux-France的報導,頑皮狗公司高級副總裁Christophe Balestra日前在接受採訪時透露:廣受好評的《神秘海域》完全有資格獲得續作,德雷克的神奇探寶冒險之旅也將再開。

儘管Balestra本人並未在採訪中透露任何有關續作的具體資訊,但Jeux-France方面透露說頑皮狗官方有望在不久後公佈《神秘海域2》的初期情報和首張遊戲畫面,讓我們一起期待。


ps3未有,game又未買....典算 :evil:


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3134#
發表於 08-1-3 16:57 |只看該作者
屎唔屎....連$orry士打佬....都無show伯實激喇!:-(
碌實激反而仲晌度....?-(
搞咩啊??
莫非...真係停產?

: >><<


大宅

積分: 3704


3135#
發表於 08-1-3 21:27 |只看該作者
原文章由 ChunChun_Daddy 於 08-1-3 16:57 發表
屎唔屎....連$orry士打佬....都無show伯實激喇!:-(
碌實激反而仲晌度....?-(
搞咩啊??
莫非...真係停產?

: >> ...


Then wait for.PS4..............PS5....PS6...................


x.........up........................................


大宅

積分: 2016


3136#
發表於 08-1-3 21:52 |只看該作者
don't worry too much la...may be there are some problem( bugs) in PS3 80G ..

原文章由 ChunChun_Daddy 於 08-1-3 16:57 發表
屎唔屎....連$orry士打佬....都無show伯實激喇!:-(
碌實激反而仲晌度....?-(
搞咩啊??
莫非...真係停產?

: >> ...

[ 本文章最後由 lawbut 於 08-1-3 22:13 編輯 ]
Lawbut


男爵府

積分: 8421


3137#
發表於 08-1-4 02:05 |只看該作者
但真係諗唔倒咩理由$orry要停產80GB喎?-(

好耐冇留意, PS2而家係咪已經完全冇新野出喇?

5D...其實現價位係非常抵玩, 如果唔怕呢頭買完o個頭就出後繼機既話, 真係諗得過...不過我同CCD都已經係N家人, 唔駛諗

係喎lawbut兄, 你支24-70考慮成點? 我個fd剛剛入左支24-105, 好正咁話喎, 又平d...


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3138#
發表於 08-1-4 09:55 |只看該作者
麼零...

原文章由 9唔搭8 發表
Then wait for.PS4..............PS5....PS6...................
x.........up........................................


喂!9唔搭8,
貢等法,唔使玩啦


原文章由 lawbut 發表
don't worry too much la...may be there are some problem( bugs) in PS3 80G ..


有bugs...都可以經patch update下/fix下就無架啦!
使唔使玩"停產"呢又?


原文章由 嘿嘿 發表
但真係諗唔倒咩理由$orry要停產80GB喎?-(

好耐冇留意, PS2而家係咪已經完全冇新野出喇?

5D...其實現價位係非常抵玩, 如果唔怕呢頭買完o個頭就出後繼機既話, 真係諗得過...不過我同CCD都已經係N家人, 唔駛諗

係喎lawbut兄, 你支24-70考慮成點? 我個fd剛剛入左支24-105, 好正咁話喎, 又平d...


Me2!禾都R緊頭...?-(

PS2舊年年尾都仲有新version面世;
game...斷估都仲有support既
but,....係唔係你想玩果d....就....
{眼見之前得機戰 / 火忍..... }

之前既post有5d字眼....禾只係取其快D意思....
笨唔係討論緊...相機 :mrgreen: Sor....令你誤會天...:-|
(btw,見fd post左d用35 f2影既相,好得....hm......)



大宅

積分: 3704


3139#
發表於 08-1-4 12:01 |只看該作者
[quote]原文章由 ChunChun_Daddy 於 08-1-4 09:55 發表
麼零...

喂!9唔搭8,
貢等法,唔使玩啦


.......................................


侯爵府

積分: 20653

畀面勳章


3140#
發表於 08-1-4 13:16 |只看該作者
原文章由 898998 於 08-1-4 12:01 發表

.......................................


...................

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo