跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8305


3121#
發表於 05-11-28 11:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

好似執左.
LongYin 寫道:
karen,

荃灣愉景新城都好似有chicoo? 係米呀?
係既話,我今晚就去睇睇。


公爵府

積分: 27329


3122#
發表於 05-11-28 11:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)


睇你地去邊啫
我都唔係去 lan kwai fong
最迫個次都係去咗中環冬日嘉年華
但都 ok 播
今年都打算帶 valerie 去 e 度


CarMan 寫道:
叻叻,

你真係貪迫 [quote]
Valeriemama 寫道:

你地 1231 會唔會出街 count down
我年年都有出去, 上年 valerie 出世無出街
但都叫咗朋友一齊黎我屋企開大食會
今年會帶 valerie 一齊出去 count down
[/quote]


侯爵府

積分: 23951


3123#
發表於 05-11-28 11:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

有, but long time not go la, you better call to see whether they have or not
LongYin 寫道:
karen,

荃灣愉景新城都好似有chicoo? 係米呀?
係既話,我今晚就去睇睇。


珍珠宮

積分: 33190


3124#
發表於 05-11-28 11:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

你個條同anna同款係咪??
真係幾好用, 好方便,
我要考量買你個款定係karen個款好,
當我生第2個時
SZEYUEN 寫道:
多謝 :wink:

[quote]
Valeriemama 寫道:

係呀
我都覺得你條揹帶好有型


子爵府

積分: 12090


3125#
發表於 05-11-28 11:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

thx~~~
happy_mother 寫道:
[quote]
LongYin 寫道:
karen,

荃灣愉景新城都好似有chicoo? 係米呀?
係既話,我今晚就去睇睇。
[/quote]


伯爵府

積分: 17947


3126#
發表於 05-11-28 11:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

得架啦
下期到你

SZEYUEN 寫道:
係呀我日日都同自己講
今期6合彩我一定中頭獎


公爵府

積分: 27329


3127#
發表於 05-11-28 11:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)


奧海城有棵巨型聖誕樹
諗住下星期帶 valerie 去睇


侯爵府

積分: 24274


3128#
發表於 05-11-28 11:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

去老尖啦!!
包未執!!

我陣間放工去Ocean terminal 買野
一齊丫!!!

Lovelycat 寫道:
好似執左.
[quote]
LongYin 寫道:
karen,

荃灣愉景新城都好似有chicoo? 係米呀?
係既話,我今晚就去睇睇。
[/quote]


男爵府

積分: 8305


3129#
發表於 05-11-28 11:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

所以好服d mami 成日同bb去街, 嘩, 抱住佢, 好似"lam"住個西瓜咁重, 反到屋企成個人都散晒咁...攰到飛起.


侯爵府

積分: 24274


3130#
發表於 05-11-28 11:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

巧子尾:
真係巧子尾
我都係想第二名用anna果條
CarMan 寫道:
你個條同anna同款係咪??
真係幾好用, 好方便,
我要考量買你個款定係karen個款好,
當我生第2個時


侯爵府

積分: 21537


3131#
發表於 05-11-28 11:54 |只看該作者

Re: 零晹畢?0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

barry,
係呀! 有時間去望望啦.
我記得架車好似for 2個月以上bb坐,
好輕, 避震都ok! 不過當然無我部大benz個避震咁勁啦.
星期六去op, 亞pump坐julius架車,
連james都話我架車個避震好掂!


珍珠宮

積分: 33190


3132#
發表於 05-11-28 11:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

central 皇后像廣場好正, 去呢到啦
Valeriemama 寫道:

奧海城有棵巨型聖誕樹
諗住下星期帶 valerie 去睇


侯爵府

積分: 21537


3133#
發表於 05-11-28 11:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

barry,
安心d就上chicco個web望望個shop address啦.
kyleung 寫道:
去老尖啦!!
包未執!!

我陣間放工去Ocean terminal 買野
一齊丫!!!

[quote]
Lovelycat 寫道:
好似執左.
[quote]
LongYin 寫道:
karen,

荃灣愉景新城都好似有chicoo? 係米呀?
係既話,我今晚就去睇睇。
[/quote][/quote]


琥珀宮

積分: 165356


3134#
發表於 05-11-28 11:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

生啦 生啦 生啦
支持曾特首促進香港經濟
就係同anna個款

[quote]
CarMan 寫道:
你個條同anna同款係咪??
真係幾好用, 好方便,
我要考量買你個款定係karen個款好,
當我生第2個時


侯爵府

積分: 21537


3135#
發表於 05-11-28 11:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

人人,
我估我個條有個好處係bb向前同面向我揹都ok,
而且bb個活動範圍應該係大d.[quote]
CarMan 寫道:
你個條同anna同款係咪??
真係幾好用, 好方便,
我要考量買你個款定係karen個款好,
當我生第2個時 [quote]


珍珠宮

積分: 33190


3136#
發表於 05-11-28 11:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)


係冬瓜
Lovelycat 寫道:
所以好服d mami 成日同bb去街, 嘩, 抱住佢, 好似"lam"住個西瓜咁重, 反到屋企成個人都散晒咁...攰到飛起.


公爵府

積分: 27329


3137#
發表於 05-11-28 12:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)


1231 先去皇后像廣場 "冬日嘉年華"

CarMan 寫道:
central 皇后像廣場好正, 去呢到啦[quote]
Valeriemama 寫道:

奧海城有棵巨型聖誕樹
諗住下星期帶 valerie 去睇
[/quote]


侯爵府

積分: 23951


3138#
發表於 05-11-28 12:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

barry,
from the website, discovery park still has chicco,
tel and address are shown in the following link

chicco


侯爵府

積分: 24274


3139#
發表於 05-11-28 12:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

karen:

你果條又=唔=waylie果條呀?


侯爵府

積分: 23951


3140#
發表於 05-11-28 12:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部--Part 25(18/11/2005)

man,
I got one as karen's one, no need to buy, if you have your 2nd child, i give to you
karen&angus 寫道:
人人,
我估我個條有個好處係bb向前同面向我揹都ok,
而且bb個活動範圍應該係大d.[quote]
CarMan 寫道:
你個條同anna同款係咪??
真係幾好用, 好方便,
我要考量買你個款定係karen個款好,
當我生第2個時 [quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo