跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16171


3121#
發表於 05-12-20 10:53 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

kwan0520 寫道:

如果妳23號晚有時間就整chocolate mousse cake,我個日會好忙,媽咪叫我要陪佢一齊去觀禮


我23號無嘢做~~OK我整啦~~


侯爵府

積分: 21322


3122#
發表於 05-12-20 10:54 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:
唔準少我個份呀~~


妳知咩相咩?? 妳又睇?? 因住比人扼呀!! 洗眼架!


伯爵府

積分: 16171


3123#
發表於 05-12-20 10:55 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

monmantong 寫道:
I only 激脹 her
for other people.
..i am afraid ...


我都好LIKE激"如花"架~~


侯爵府

積分: 21322


3124#
發表於 05-12-20 10:55 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

sabina_bb 寫道:
我要豆豆陪我, 我要睇豆豆相


我吾陪上.........架, 我上左岸架喇!!


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3125#
發表於 05-12-20 10:56 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:

我23號無嘢做~~OK我整啦~~


THANKS SO MUCH


伯爵府

積分: 16171


3126#
發表於 05-12-20 10:57 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:

無問題丫!! 我除時奉陪, 個囡肯自己玩的話!


有AUNTIE陪...應該OK啩~~


伯爵府

積分: 16171


3127#
發表於 05-12-20 10:57 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:

我噖日o個d相?? 呵..........妳講我小b d US相嘛?? 無問題!!


物US相呀~~等我仲以為你KINKI D珍藏tim~~


伯爵府

積分: 16171


3128#
發表於 05-12-20 10:58 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:

妳知咩相咩?? 妳又睇?? 因住比人扼呀!! 洗眼架!


唔驚...我晨早已經俾我老公呃咗啦,而家無嘢俾人呃囉~~ 話哂你個小b同我&如花都有少少關係既~~


侯爵府

積分: 21322


3129#
發表於 05-12-20 10:59 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:
有AUNTIE陪...應該OK啩~~


auntie都吾得閒陪佢咁多啦, 主場應該好多野做!!


伯爵府

積分: 16171


3130#
發表於 05-12-20 10:59 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

kwan0520 寫道:

THANKS SO MUCH


咦....你個樣真係好病喎~~~


伯爵府

積分: 16171


3131#
發表於 05-12-20 11:00 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:

auntie都吾得閒陪佢咁多啦, 主場應該好多野做!!


有trevormami,我諗kinki會跟靚女既~~


侯爵府

積分: 21322


3132#
發表於 05-12-20 11:00 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:
物US相呀~~等我仲以為你KINKI D珍藏tim~~


妳同如花都係咸蟲一族, 一個想睇阿娘, 一個想睇阿囡, 我兩母囡好可憐呀!! :-( :-(


侯爵府

積分: 21322


3133#
發表於 05-12-20 11:02 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:
唔驚...我晨早已經俾我老公呃咗啦,而家無嘢俾人呃囉~~ 話哂你個小b同我&如花都有少少關係既~~


呢d太刺激既野黎架, 驚妳睇完受吾住!!


伯爵府

積分: 16171


3134#
發表於 05-12-20 11:02 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:

妳同如花都係咸蟲一族, 一個想睇阿娘, 一個想睇阿囡, 我兩母囡好可憐呀!! :-( :-(


咁你哋兩母女都係好嘢嚟,梗係要"SHARING"啦~~


伯爵府

積分: 16171


3135#
發表於 05-12-20 11:02 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:

呢d太刺激既野黎架, 驚妳睇完受吾住!!


係唔係好似叫13腰13飛咁刺激先?
我真係要去做嘢啦~~


侯爵府

積分: 21322


3136#
發表於 05-12-20 11:03 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:
有trevormami,我諗kinki會跟靚女既~~


靚吾靚囡我諗佢吾介意, 最緊要對佢斯文, 我諗trevorma都係斯文囡黎既!! 因為靚囡通常斯文架嘛!


侯爵府

積分: 21322


3137#
發表於 05-12-20 11:05 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

Ka_wai 寫道:
係唔係好似叫13腰13飛咁刺激先?
我真係要去做嘢啦~~


刺d頂啦!

妳頭先吾係做完呢咩??

我都要走人lu...........落旺角!! :cry: :cry:


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3138#
發表於 05-12-20 11:14 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:

因為靚囡通常斯文架嘛!


讚同,我都好斯文架


珍珠宮

積分: 31156

開心吸收勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


3139#
發表於 05-12-20 11:15 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

我要出街食野同睇醫生,有事就call喇


伯爵府

積分: 15050


3140#
發表於 05-12-20 12:06 |只看該作者

Re: ~~~有冇得意(72)年出世既

聰明豆 寫道:
[quote]
sabina_bb 寫道:
係唔係啫 咁好啦, 不過你要比你d相我睇架 我要睇你噖日講果d相


我噖日o個d相?? 呵..........妳講我小b d US相嘛?? 無問題!! [/quote]
唔係us 你知我講咩既

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo