跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17618


3121#
發表於 05-12-27 00:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

莫sir
唔見咗人 ?-(


侯爵府

積分: 24553


3122#
發表於 05-12-27 00:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

我為左見你一面先甘遲走... 咪我地一早閃左啦... :-( :-( :-( [quote]
kyleung 寫道:
係啦
24號我來到你地又急急腳走
我都好upset :-( :-( :-(
只怪亞仔太遲先差電
[quote]


大宅

積分: 3092


3123#
發表於 05-12-27 00:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

hi
我今日BBQ完啦
:-) :-) 我係小凱琪呀 :party: :party: 11月12日出世 :-) :-)


侯爵府

積分: 24553


3124#
發表於 05-12-27 00:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

威威..


侯爵府

積分: 21537


3125#
發表於 05-12-27 00:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

ritaor66 寫道:
2奶


大宅

積分: 3092


3126#
發表於 05-12-27 00:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

叻仔

kyleung 寫道:
唔駛食藥幾日lu!!!
唔駛再鼻塞塞住咁用口呼吸來訓覺lu!

有心呀 Or Fung Yee!!!

[quote]
ritaor66 寫道:
草草
好9無見la,謙謙d鼻鼻好番晒
[/quote]
:-) :-) 我係小凱琪呀 :party: :party: 11月12日出世 :-) :-)
該用戶已被刪除

3127#
發表於 05-12-27 00:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24553


3128#
發表於 05-12-27 00:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

我都係..
waywaybb 寫道:
hi
我今日BBQ完啦


侯爵府

積分: 21537


3129#
發表於 05-12-27 00:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

老威,
我唔記得俾嘢sheria叫佢俾你呀


大宅

積分: 3092


3130#
發表於 05-12-27 00:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

pump pump、小雲、66、草草
:-) :-) 我係小凱琪呀 :party: :party: 11月12日出世 :-) :-)


伯爵府

積分: 17618


3131#
發表於 05-12-27 00:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

使唔使成個名咁叫我ar
好恐怖ar見到自己個名


侯爵府

積分: 24274


3132#
發表於 05-12-27 00:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

rita老公(^_^)梓希爸爸 寫道:
[quote]
kyleung 寫道:
越夜越多人添
點走?
我仲要沖涼,-> 天氣凍,沖少晚啦!你沖少晚得唔得先?今日有成廿度架!!

洗奶樽 -> 搵熱水616咪得囉!梓希d抗體真係勁喇!!

同埋仲有一機衫要洗.... -> 拎去磅洗!BB衫都去磅洗?好富貴呀你!!
[/quote]
該用戶已被刪除

3133#
發表於 05-12-27 00:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24553


3134#
發表於 05-12-27 00:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

karen&angus 寫道:
老威,
我唔記得俾嘢sheria叫佢俾你呀


侯爵府

積分: 21537


3135#
發表於 05-12-27 00:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

BBQ
rita老公(^_^)梓希爸爸 寫道:
大家聽日有乜節目?


伯爵府

積分: 18644


3136#
發表於 05-12-27 00:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

Stella, maybe 想練鐵頭功

66....no! he is not ready企起身... he is do it suddenly while he企起身
ritaor66 寫道:
士巴拿
我估harry仔係準備企起身咋吓話 [quote]
stellacay 寫道:
謙謙係咪想練鐵頭功 ?

harry 仔通常咩時候做呢個動作 ? 打斛斗 ?[quote]
kyleung 寫道:

你油木地都好d
謙謙成日在磚地bend down
真比佢激屎
[/quote][/quote]


侯爵府

積分: 21537


3137#
發表於 05-12-27 00:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

Pumpkin_mama 寫道:
[quote]
karen&angus 寫道:
老威,
我唔記得俾嘢sheria叫佢俾你呀
[/quote]


伯爵府

積分: 17947


3138#
發表於 05-12-27 00:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

去fd 屋企
然後打牖爐

rita老公(^_^)梓希爸爸 寫道:
大家聽日有乜節目?


伯爵府

積分: 17618


3139#
發表於 05-12-27 00:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

你地咁鍾意bbq ?-( ?-(
細路又唔食得,自己又唔得閒燒


侯爵府

積分: 24274


3140#
發表於 05-12-27 00:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

嘩!!!
一家"臀" 聚喇今晚!!!!
waywaybb 寫道:
pump pump、小雲、66、草草

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo